Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Рівненського міськвиконкому |
Код ЄДРПОУ: | 25675242 |
Місцезнаходження: | 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30 |
Контактна особа: |
СИСЬКОВА ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА +380633290989 syskovaoksana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 12:08 |
Очікувана вартість: | 1 298 321,71 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 491,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 12:22 |
ТД Картопля та горох 2022.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-05-000021 ● 52f34b8342c44c42b81d177f977848d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 січня 2023 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.01.2023 № 1
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 05.01.2023 № 1
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14. UA-2022-01-14-002891-a 14.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-09 14:15:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Зернові культури, картопля», ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля, очікуваною вартістю 1 298 321,71 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-002891-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо також зазначити джерело фінансування закупівлі з наданням підтверджуючих документів.
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ФОП Сизова Юлія Вікторівна під час укладання договору вимоги частини четвертої розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
3. Просимо надати підтверджуючі документи, щодо коливання ціни на картоплю, горох, квасолю та сочевицю, на підставі яких було внесено зміни до договору про закупівлю від 16.02.2022 № 5/22 укладеного між Управлінням освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради та ФОП Сизова Юлія Вікторівна шляхом укладання додаткової угоди від 28.07.2022 № 1.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-12 15:45:12
Пояснення замовника
Наказом Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 05.01.2023 № 1 розпочато моніторинг закупівлі UA-2022-01-14-0002891-а.
Відповідно Запиту надаю пояснення щодо правомірності прийнятих рішень.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631 і від 11 жовтня 2016р. №710» Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (надалі Замовник) оприлюднило обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі : ДК 021:2015 -03210000-6 – Зернові культури та картопля.
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
Мета проведення закупівлі: Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування дітей у дошкільних закладах освіти міста Рівного. Придбання даного продукту дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
1. Картопля- 69921 кг Плоди мають бути цілі, здорові, чисті, щільні, без механічних пошкоджень та тріщин, без ознак гнилі, пошкоджень шкідниками, уражених хворобами, в’ялих, підморожених, колір відповідно до сорту, без плям. Картопля свіжа для приготування страв (їжі) ДСТУ 4506:2005, вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, без ГМО. Пакування у сітки 20-40 кг.; Країна походження – Україна.
2. Горох сушений – 7000 кг Колір доброякісного гороху повинен бути типовий, без потемніння та обезбарвлення. Смак повинен бути солодкуватий або прісним, не кислий, не гіркий і без сторонніх присмаків. Без запліснявілого запаху, не допускається зараженість шкідниками, без ГМО. Згідно ТУ, ДСТУ, ТУ У, ГОСТ тощо. Споживче пакування - полімерні або паперові пакети, вагою від 0,400 кг до 5 кг з маркуванням на кожній пакованій одиниці. Маркування товару забезпечується на підставі вимог Технічного регламенту, щодо маркування продуктів харчування. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, ваго нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, маса та відповідність ГОСТ, ДСТУ.; Країна походження – Україна.
3. Квасоля – 5000 кг Зерна білі або червоні видовжені циліндричні, округлені кінці, суха чиста без сторонніх запахів. Споживче пакування – полімерні або паперові пакети, вагою від 0,400 кг до 5 кг з маркуванням на кожній пакованій одиниці. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, маса та відповідність ГОСТ, ДСТУ. Без ГМО. Країна походження – Україна
4. Сочевиця – 5000 кг Насіння крупнонасінневої сочевиці повинно бути у здоровому стані, не зіпріле та без теплового пошкодження під час сушіння, чистим, не роздавлений, не пошкоджений шкідниками та хворобами. Без затхлого, пліснявого та інших сторонніх запахів. Смак без сторонніх присмаків, не кислий, не гіркий. Споживче пакування – полімерні або паперові пакети, вагою від 0,400 кг до 5 кг з маркуванням на кожній пакованій одиниці. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО. Країна походження – Україна
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу овочів сформована виходячи із його обсягів, спожитих дошкільними освітніми закладами, що знаходяться у підпорядкуванні замовника, за 2021 рік
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2022 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Відповідно до розрахунків вартості овочів проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 1 298 321,71 грн. з ПДВ. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідні види овочів на території України. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідні види овочів при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Щодо посилання на сторінку веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4 та абзацу третього пункту 41 Постанови № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (перелік визначений у частині першій статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон)) або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів за посиланням - http://rosvita.rv.ua/dergavnizakypivli.html.
Щодо надання інформації Учасником при підписанні договору повідомляємо, що переможець закупівлі ФОП Сизова Юлія Вікторівна під час укладання договору відповідно до ч. 4 розділу 6 Тендерної документації надала всю необхідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, які спричинили збільшення ціни товару повідомляємо наступне.
Учасник, ФОП Сизова Юлія Вікторівна звернувся до Замовника з пропозицією зміни ціни товару, а саме збільшення ціни за одиницю товару на 9,99 % за Договором 5/22 від 16.02.2022 року в зв’язку зі стрімким зростанням ціни на даний вид товару на ринку. На підтвердження коливання ціни товару Учасник – ФОП Сизова Юлія Вікторівна надала моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 15.03.2022 року, 13.07.2022 року.
В результаті розгляду звернення з Учасником ФОП Сизової Юлії Вікторівни було укладену додаткову угоду від 28.07.2022 року про зміну ціни за одиницю товару.
Додаток: моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 15.03.2022 року, 13.07.2022 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наказом Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 05.01.2023 № 1 розпочато моніторинг закупівлі UA-2022-01-14-0002891-а. Висновком Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області від 25.01.2022 року встановлено порушення законодавства в частині визначення предмету закупівлі, встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (невідхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (невідхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) встановлено інші порушення в частині розгляду та/або відхилення (невідхилення) замовником. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо. Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляє, що за допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноважені особі Сиськовій Оксані оголошено попередження та з метою недопущення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язано пройти навчання.
2023-01-30 11:33:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог Наказу № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
1 122 454,90
UAH з ПДВ
|
1 122 454,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА |
1 297 957,73
UAH з ПДВ
|
1 297 957,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАСІЧНИК АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
1 298 318,00
UAH з ПДВ
|
1 298 318,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Відхилено |
1 122 454,90
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 08:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2022 10:38
|
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА #3175809067 |
Переможець |
1 297 957,73
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 08:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2022 13:13
|
ДУ КАРТОПЛЯ кошторис.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2022 08:29
|
Додаткова угода 1 Сизова картопля.pdf | зміни до договору |
29 липня 2022 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 10:20
|
Договір № 5/22 | укладений |
16 лютого 2022 10:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля | 69921 | кг |
8,13
UAH
|
Горох | 7000 | кг |
18,50
UAH
|
Квасоля | 5000 | кг |
50,00
UAH
|
Сочевиця | 5000 | кг |
70,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни у зв'язку із коливанням ціни товару на ринку без збільшення загальної вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 5/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 5/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля | 69921 | кг |
8,13
UAH
|
Горох | 7000 | кг |
18,50
UAH
|
Квасоля | 5000 | кг |
50,00
UAH
|
Сочевиця | 5000 | кг |
70,00
UAH
|