Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №2" |
Код ЄДРПОУ: | 34019061 |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., Біла Церква, ВУЛИЦЯ ШОЛОМ-АЛЕЙХЕМА, будинок 46 |
Контактна особа: |
Компанець Катерина Григорівна 0979288831 kompanetskateryna@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2022 14:51 |
Очікувана вартість: | 1 860 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | післяплата | Пiсляоплата | 21 | Робочі | 50 |
Надання послуг | аванс | Аванс | 21 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 14:45 |
Протокол 16.pdf | |
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 8.docx | |
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 7.docx | |
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 6.docx | |
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 5.docx | |
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 4.docx | |
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 3.docx | |
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 2.docx | |
28 січня 2022 14:45 |
ТД.docx | |
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 1.docx |
28 січня 2022 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
28 січня 2022 14:45 |
Протокол 16.pdf
|
|||||||||||||||
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 8.docx
|
|||||||||||||||
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 7.docx
|
|||||||||||||||
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 6.docx
|
|||||||||||||||
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||||||||
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 4.docx
|
|||||||||||||||
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||||||||
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||||||||
28 січня 2022 14:45 |
ТД.docx
|
|||||||||||||||
28 січня 2022 14:45 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-01-000021 ● 54a306810fca45a6a1317e8d5f84b3d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
28.UA-2022-01-14-001585-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №2" ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги 1 860 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 13:43:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі рекламних та маркетингових послуг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-14-001585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня №2" здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-23 10:41:52
Рекламні та маркетингові послуги (UA-2022-01-14-001585-а)
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2»» Положення «Про тендерний комітет та уповноважену особу». Для оцінки вартості послуг з розміщення рекламних матеріалів уповноваженою особою було проведено аналіз ринку таких послу (моніторинг середньоринкових цін на аналогічні та подібні послуги) . Замовником також було додатково проаналізовано найбільш ефективні канали розміщення та скориговано вартість розміщення в каналах відповідно до необхідних об'ємів та налаштувань таргетингів. Таким чином в рамках закупівлі планувалося масштабувати розміщення в найбільш ефективних каналах та скоригувати налаштування таргетингу для досягнення кращого ефекту. Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закуплі (ТОВ «Позитив ВС» , ФОП Бурий Д.В., ТОВ «РІА Бліц»). За результатами проведеного аналізу, моніторингу вартості та реальних видатків КНП КОР “Київська обласна дитяча лікарня №2” було визначено очікувану вартість послуг, яка є меншою із запропонованих.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2» - надавач медичних послуг планує, як розвиток ключових напрямів діяльності підприємства.
З метою підвищення рівня поінформованості населення довести до відома потенційних пацієнтів, що дана послуга надається у нашому закладі, що методи її надання мають конкретні переваги, що її нададуть за вказаною адресою, за певною ціною;
- змусити пацієнта задуматися про можливість скористатися даною послугою, наводячи аргументи на користь такого «придбання»
-пробудити бажання скористатися даною послугою, викликати уявні уявлення про її результати.
- формування у пацієнтів певного рівня знань про медичної послуги;
- формування у пацієнтів певного образу медичної організації;
- спонукання споживачів звернутися в дану медичну організацію;
- спонукання споживачів до отримання конкретної медичної послуги;
- формування у інших медичних організацій партнерських відносин.
Кінцевою метою реклами, пов'язаної з наданням платних медичних послуг, вважається збільшення доходів медичної організації
. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб підприємства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-23 10:32:46
Рекламні та маркетингові послуги (UA-2022-01-14-001585-а)
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2»» Положення «Про тендерний комітет та уповноважену особу». Для оцінки вартості послуг з розміщення рекламних матеріалів уповноваженою особою було проведено аналіз ринку таких послу (моніторинг середньоринкових цін на аналогічні та подібні послуги) . Замовником також було додатково проаналізовано найбільш ефективні канали розміщення та скориговано вартість розміщення в каналах відповідно до необхідних об'ємів та налаштувань таргетингів. Таким чином в рамках закупівлі планувалося масштабувати розміщення в найбільш ефективних каналах та скоригувати налаштування таргетингу для досягнення кращого ефекту. Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закуплі (ТОВ «Позитив ВС» , ФОП Бурий Д.В., ТОВ «РІА Бліц»). За результатами проведеного аналізу, моніторингу вартості та реальних видатків КНП КОР “Київська обласна дитяча лікарня №2” було визначено очікувану вартість послуг, яка є меншою із запропонованих.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2» - надавач медичних послуг планує, як розвиток ключових напрямів діяльності підприємства.
З метою підвищення рівня поінформованості населення довести до відома потенційних пацієнтів, що дана послуга надається у нашому закладі, що методи її надання мають конкретні переваги, що її нададуть за вказаною адресою, за певною ціною;
- змусити пацієнта задуматися про можливість скористатися даною послугою, наводячи аргументи на користь такого «придбання»
-пробудити бажання скористатися даною послугою, викликати уявні уявлення про її результати.
- формування у пацієнтів певного рівня знань про медичної послуги;
- формування у пацієнтів певного образу медичної організації;
- спонукання споживачів звернутися в дану медичну організацію;
- спонукання споживачів до отримання конкретної медичної послуги;
- формування у інших медичних організацій партнерських відносин.
Кінцевою метою реклами, пов'язаної з наданням платних медичних послуг, вважається збільшення доходів медичної організації
. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб підприємства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
- Комерційні пропозиції (рекламні послуги).pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення законодавства процедури закупівлі UA-2022-01-14-001585-а.КНП КОР "Київська обласна дитяча лікарня№2"-(ЗАМОВНИК) з 25.08.2022 року припиняє зобов'язання за Договором №87 від 20 червня 2022 року, шляхом його розірвання.
2022-08-25 15:52:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
порушення усунуто шляхом розірвання договору
2022-08-31 11:01:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІМАР КОНСАЛТИНГ ГРУП" |
1 743 744,00
UAH з ПДВ
|
1 706 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РА "БЛІЦ" |
1 857 600,00
UAH з ПДВ
|
1 715 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БУРИЙ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ |
1 860 000,00
UAH з ПДВ
|
1 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІМАР КОНСАЛТИНГ ГРУП" #39721853 |
Відхилено |
1 706 700,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2022 15:40
|
ТОВ "РА "БЛІЦ" #41246899 |
Переможець |
1 715 999,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2022 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2022 15:40
|
Додаткова угода про розірвання договору.pdf | укладений |
25 серпня 2022 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2022 13:38
|
1715999,00.pdf | укладений |
20 червня 2022 13:37
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 червня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На підставі ст. 651,654 Цивільного кодексу України та розділу 6 Договору №87 від 20 червня 2022 року та згідно зобов'язання моніторингу Північного офісу Держаудитслужби №UA-М-2022-08-01-000021 від 02.08.2022 року. |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2022 15:57 |
Кінець періоду оскарження: | 22 лютого 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 31 травня 2022 14:53 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ст.32 ч.1. п.1 |
11 лютого 2022 15:57
|
Електронний підпис |
11 лютого 2022 15:57
|
Протокол 26.pdf |
Дата подання: 17 лютого 2022 20:02