Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл природного газу
Очікувана вартість
89 550,49 UAH
UA-2022-01-14-001145-c 86ae5a0ac7d54446ad19b55771544e68
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурлаків Олеся Ярославівна

380671090630 yarychiv_rl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новояричівська районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 20764225
Місцезнаходження: 80465, Україна , Львівська обл., селище міського типу Новий Яричів, Львівський район, вулиця Незалежності, будинок44
Контактна особа: Бурлаків Олеся Ярославівна
380671090630
yarychiv_rl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65210000-8: Розподіл газу


Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі” у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (далі − Закон). Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до частини десятої статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Поряд з цим сфера застосування Закону встановлена статтею 3 Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених пунктом 28 частини першої статті 1, пунктами 1 і 2 частини першої статті 3 та частиною третьою статті 3 Закону. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас частиною першою статті 4 нової редакції Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Замовнику необхідно закупити послуги з розподілу природного газу на 2022р. та укласти договір на закупівлю у найкоротші терміни для забезпечення Замовника безперебійним постачанням природного газу. Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених п. 28 ч. 1 ст. 1, п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 та ч. 3 ст. 3 Закону. Проте, відповідно до частини 6 статті 3 Закону Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником; {Абзац четвертий пункту 2 частини сьомої статті 3 Закону). У зв’язку з технічними причинами на ринку розподілу природного газу, договір про закупівлю може бути укладено лише з одним надавачем послуг на закріпленій території. Це підтверджується наступним: Виходячи з частини першої статті 5 Закону України “Про природні монополії”, розподіл природного і нафтового газу трубопроводами, віднесено до сфери діяльності суб'єктів природних монополій. Державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції у сферах природних монополій здійснюється Антимонопольним комітетом України у відповідності з частиною другою статті 4 Закону України “Про природні монополії”. Станом на 31.12.2021 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЛЬВІВГАЗ" внесено до Реєстру суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики, опубліковано на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) (http://www.nerc.gov.ua) (№ з/п 25), як суб’єкт природних монополій, який провадить господарську діяльність на території ТЕРИТОРІЯ М. ЛЬВІВ ТА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ НКРЕКП ВІД 29.06.2017 № 850. Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців, які можуть надавати послуги з розподілу природного газу. Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців, які можуть надавати послуги з розподілу природного газу. Документи, які підтверджують відсутність конкуренції: РЕЄСТР СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ, ЯКІ ПРОВАДЯТЬ ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ СТАНОМ НА 31.12.2021
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44157.05 метри кубічні
Розподіл природного газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65210000-8 — Розподіл газу

Тендерна документація

14 січня 2022 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2022 11:35
reestr_monopol_energo (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЛЬВІВГАЗ" (Червоноградське відділення)
#03349039
Переможець 89 550,49
UAH з ПДВ
14 січня 2022 12:01

Документи

14 січня 2022 12:00
Електронний підпис
14 січня 2022 12:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 16:25
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 12:22
Дог 02 розп газу.pdf укладений
14 січня 2022 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 89 550,49
UAH (в тому числі ПДВ 14 925,08 UAH)