Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2022-01-14-000686-c 2faa3184be92453c9b754c5632e2aaf7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пироженко Світлана Василівна

380674744802 doctorr27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 37478567
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Контактна особа: Пироженко Світлана Василівна
380674744802
doctorr27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2022 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 153 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції згідно гарантії – 1530 (одна тисяча п’ятсот тридцять) грн. 00 коп. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен відповідати строку пропозиції. В разі продовження строку дії пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. Учасник повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Банківська гарантія обов’язково має бути забезпечена грошовим покриттям
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1530 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
150 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кілограми
Огірки квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кілограми
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 банка
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату при наявності коштів на розрахунковому рахунку за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 14 робочих днів, з моменту підписання видаткової накладної, яка надається Продавцем. У разі затримки фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем призначення на фінансування товару на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції згідно гарантії – 1530 (одна тисяча п’ятсот тридцять) грн. 00 коп. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен відповідати строку пропозиції. В разі продовження строку дії пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. Учасник повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Банківська гарантія обов’язково має бути забезпечена грошовим покриттям

Сума забезпечення: 1530 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 149 050,00
UAH
149 050,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 січня 2022 22:15
Електронний підпис
24 січня 2022 22:15
ін.Паспорт + код.pdf
24 січня 2022 22:15
КК. накладна НА ВАГИ.pdf
24 січня 2022 22:15
КК. НАКЛАДНА НА ВІЗОК.pdf
24 січня 2022 22:15
КК. ДОВІДКА МТБ.pdf
24 січня 2022 22:15
кк. ISO 22000.pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
ін. витяг з єдр 18.01.22.pdf
24 січня 2022 22:15
кк. ISO 14001.pdf
24 січня 2022 22:15
ІН. ПОСВІДЧЕННЯ ГУК.pdf
24 січня 2022 22:15
кк.7278.Сертифікат 9001.pdf
24 січня 2022 22:15
кк.ISO 37001 (2).pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
КК. ДОВІДКА МТБ.pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
от.якість сухофрукти.pdf
24 січня 2022 22:15
ін .НАССР.pdf
24 січня 2022 22:15
от. ТЕХ. СПЕЦИФ..pdf
24 січня 2022 22:15
Виписка.pdf
24 січня 2022 22:15
кк.ISO 37001 (2).pdf
24 січня 2022 22:15
кк. ТЗ 72-79.pdf
24 січня 2022 22:15
кк. ТЗ 72-79.pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
ін .НАССР.pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
ін. ДДД Авто на 2022 рік.pdf
24 січня 2022 22:15
Виписка.pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
КК. ТЗ 21-51.pdf
24 січня 2022 22:15
кк. ISO 14001.pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
ін.Паспорт + код.pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
КК. ТЗ 21-51.pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
от. якість огірки.pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
от. якість огірки.pdf
24 січня 2022 22:15
от. ТЕХ. СПЕЦИФ..pdf.p7s
24 січня 2022 22:15
кк. ISO 22000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3023816875
Переможець 149 050,00
UAH
26 січня 2022 17:04

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2022 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3023816875
149 050,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 12:15
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2022 13:09
ДУ 1 до Д31.pdf зміни до договору
02 вересня 2022 13:09
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 08:09
Договір оброблені фрукти і овочі 2022.pdf укладений
16 лютого 2022 08:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору №31 від 16.02.2022р. на 87210,00 грн. та викласти п.2.2 Договору в наступній редакції: "2.2. Сума визначена в договорі складає: 61840,00 (Шістдесят одна тисяча вісімсот сорок гривень 00 копійок)."
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 61 840,00
UAH