Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21724512 |
Місцезнаходження: | 24000 , Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський , Пл. Шевченка, 6/16 |
Контактна особа: |
Олексій Сурдоленко +380968076365 alecs.s@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 13:28 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
(34927100-2 Дорожня сіль)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 09:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 09:36 |
Додаток 8 Гарантійний лист на підписання договору.doc | |
14 січня 2022 09:36 |
Додаток 7 Лист згода.docx | |
14 січня 2022 09:36 |
Додаток 6 Форма тендерної пропозиції.docx | |
14 січня 2022 09:36 |
Додаток 5 Проект Договору_сіль.docx | |
14 січня 2022 09:36 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
14 січня 2022 09:36 |
Додаток 3.doc | |
14 січня 2022 09:36 |
Додаток 2.doc | |
14 січня 2022 09:36 |
Додаток 1 Кваліфікаційні ст.16-17.doc | |
14 січня 2022 09:36 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-16-000019 ● 255b434a2dc74ea989bfd47e6452934f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 12:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.08.2022 №40-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.08.2022 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2022-01-14-000557-a 14.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 09:46:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі солі технічної з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, помел №3, без пакування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-14-000557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому у пункті 4 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпункті 2.2 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а також, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити в електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону та інші документи згідно Додатку 3 тендерної документації та власноруч подати в паперовому вигляді замовнику?
3. Яким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «ЗІО-СПОРТ» виконано вимоги тендерної документації, щодо надання, завантаження в електронну систему:
- інформації про досвід виконання аналогічних договорів у вигляді довідки згідно форми 1 (пункт 1 додатку 1 тендерної документації);
- гарантійного листа в довільній формі щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 8 до тендерної документації (пункт 7 додатку 2 тендерної документації);
- листа у довільній формі щодо погодження з усіма вимогами, які передбачені технічним завдання викладеному у Додатку 4 тендерної документації (пункт 11 додатку 2 тендерної документації);
- листа у довільній формі, щодо гарантії про застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг/виконанні робіт (застосування екологічно безпечних технологій, матеріалів та/або зазначити інші заходи) (пункт 12 додатку 2 тендерної документації);
- листа у довільній формі, в якому учасник зазначає, що він не підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15.03.2017р. № 63/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15.03.2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017р. № 133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017р.«Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (пункт 13 додатку 2 тендерної документації);
- листа-згоди, складеного відповідно Додатку 7 до тендерної документації, зі згодою на збирання, зберігання та обробку персональних даних відповідальної особи, зареєстрованого, завіреного підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади та скріпленого печаткою (в разі наявності) (пункт 14 додатку 2 тендерної документації);
- гарантійного листа про вжиття заходів щодо забезпечення доставки проб солі до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником (пункт 5 додатку 4 тендерної документації);
- гарантійного листа про вжиття заходів щодо забезпечення проїзду представника замовника до свого складу (або майданчика, або площадки) з метою контролю якості та кількості солі, присутності при завантаженні та зважуванні солі на території складу (або майданчика, або площадки) (пункт 6 додатку 4 тендерної документації).
4. Чому не опубліковано звіт про виконання Договору про закупівлю?
Надайте копії первинних документів, що стосуються виконання Договору та є підставою для розрахунків між сторонами (платіжні доручення, акти приймання товару або видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору та приймання товару)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-26 09:56:09
Про розгляд запиту Північного офісу Держаудитслужби від 24.08.2022 р., щодо закупівлі за предметом «Сіль технічна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, помел №3, без пакування (34927100-2 Дорожня сіль)» код ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання. ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-14-000557-a
Пояснення та документи згідно вимоги подані з прококольним рішенням уповноваженої особи № 109 від 26 серпня 2022 року.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-26 10:01:14
Про розгляд запиту Північного офісу Держаудитслужби від 24.08.2022 р., щодо закупівлі за предметом «Сіль технічна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, помел №3, без пакування (34927100-2 Дорожня сіль)» код ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання. ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-14-000557-a
пояснення та документи згідно запиту Північного офісу Держаудитслужби від 24.08.2022 р. подані з протокольним рішення уповноваженоїх особи № 109 від 26 серпня 2022 року
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-01 10:47:34
Розяснення щодо висновку Північного офісу Держаудитслужби від 31.08.2022 р.
В висновку Північного офісу Держаудитслужби від 31.08.2022 р., щодо закупівлі за предметом «Сіль технічна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, помел №3, без пакування (34927100-2 Дорожня сіль)» код ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання.
ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-14-000557-a
Встановлено наступні порушення:
«1. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710.
2. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону та вимог частини шостої статті 17 Закону.
3. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.»
1. В протокольному рішенні №109 від 26 серпня 2022 р., що висвітлено на офіційному сайті надано пояснення, щодо відсутності обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту. Згідно пункту 4-1 Постанови №710 вказано «Рекомендувати органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Пункт 4-1 Постанови №710 для органів місцевого самоврядування має рекомендативний характер тому не являється обов’язковим (лише за бажанням Замовника).
2. Згідно пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;»
Не менше 90 днів тобто більше 90 днів.
У пункті 4 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпункті 2.2 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно хронологічного порядку проведення процедури відкритих торгів, спочатку відбувається етап подання тендерних пропозицій, наступним етапом є проведення аукціону і лише на етапі кваліфікації відбувається розкриття тендерних пропозицій.
В тендерній документації вказаний термін більший ніж передбачено пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що відповідає чинному законодавству.
3. Згідно пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;»
Згідно статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. У звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг відповідно до укладеного договору про закупівлю, у тому числі відповідні коди за Єдиним закупівельним словником. У разі поділу договору про закупівлю на лоти такі відомості повинні надаватися стосовно кожного лота;
4) вид закупівлі;
5) застосовані критерії оцінки;
6) кількість учасників закупівлі та найменування і місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю;
7) ціни тендерних пропозицій/пропозицій учасників (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі) та сума, визначена в договорі про закупівлю;
8) дата оприлюднення оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами), оприлюдненого в електронній системі закупівлі відповідно до статті 10 цього Закону;
9) дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону;
10) дата оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону;
11) підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення тендеру/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю;
12) дата укладення договору про закупівлю;
13) наявність/відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону (у разі проведення процедур закупівель);
14) зведена інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (у разі проведення процедур закупівель);
15) повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
2. Звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся.»
25 липня 2022 року було опубліковано на офіційному сайті додаткову угоду №1 про розірвання договору UID:641b8fd9c76e43448ceba5a6cf77fa26 із всіма данними відповідно статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-09-05 14:37:08
Відповідь на звернення щодо висновку
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі –Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок) від 30 серпня 2022 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-14-000557-a) та повідомляє.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Згідно частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Форму висновку та порядок його заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року №552 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за №958/35241 (далі – Порядок №552).
За результатами моніторингу процедури закупівлі, посадовою особою Управління складено Висновок від 30 серпня 2022 року №05-41/313, який оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку, визначеному частиною 6 статті 8 Закону.
Згідно підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ Порядку №552 передбачено заповнення констатуючої частини форми висновку: опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); найменування та реквізитів документів, на підставі яких зроблено висновок про наявність порушення (у разі потреби також деталізуються суть та обставини допущення порушення).
Так, у констатуючій частині Висновку детально описано суть та обставини допущених порушень та зазначено порушені нормативно-правові акти.
Зокрема, згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів, а відтак відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано, а не рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, зазначаємо, що строк дії тендерної пропозиції визначається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій не менше 90 днів відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
Також, згідно частини 2 статті 19 Закону звіт про результати проведення закупівлі, автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся.
Отже, по даній закупівлі 11 лютого 2022 року, тобто в день оприлюднення договору про закупівлю автоматично сформований звіт про результати проведення закупівлі.
В послідуючому, договір про закупівлю 25 липня 2022 року, згідно додаткової угоди №1 був розірваний, а відтак, відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону передбачено оприлюднення в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання - звіту про виконання договору про закупівлю.
Таким чином, звіт про результати проведення закупівлі і звіт про виконання договору про закупівлю це два різних документи, вимоги щодо порядку формування і оприлюднення, яких визначені Законом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В зв’язку допущенням порушень у складанні тендерної документації відповідно абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та відсутності механізму їх усунення згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби від 31.08.2022 р. здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та притягти до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
2022-09-05 08:28:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель: Порушення пункту 4-1 Постанови №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" |
426 000,00
UAH з ПДВ
|
426 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
438 000,00
UAH з ПДВ
|
438 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" #39224698 |
Переможець |
426 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 19:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2022 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2022 10:02
|
ТОВ ЗІО СПОРТ 1 25072022.pdf | зміни до договору |
25 липня 2022 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 10:23
|
ТОВ ЗІО СПОРТ 34 11022022.pdf | укладений |
11 лютого 2022 10:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі в звязку із розірванням договору. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |