Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сейф
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2022-01-14-000413-b 43f3887555e54d84a011cffe3f6b20a7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Базаря Олег Миколайович

0612398952 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Базаря Олег Миколайович
0612398952
BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2022 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2022 09:00
Початок аукціону: 27 січня 2022 11:25
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Сейф (за кодом CPV ДК 021:2015 –44420000-0 Будівельні товари) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Сейф офісний (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44421300-0 Сейфи) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №1 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 найменування, 1 штука 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 23.12.2022 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 20.01.2022 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 26.01.2022 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов Договору. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2022р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сейф офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н, Запорізька обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2022
ДК 021:2015: 44421300-0 — Сейфи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2022 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2022 11:39
Додаток 2.doc
14 січня 2022 11:39
оголошення.docx
14 січня 2022 11:39
Додаток 1 .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2022 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА БІЗНЕС БОРЕМЕЛЬ 2012" 4 750,00
UAH з ПДВ
4 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНКОРД-БУД" 4 999,00
UAH з ПДВ
4 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2022 17:08
Електронний підпис
25 січня 2022 17:00
Паспорт ШОВЛ.pdf
25 січня 2022 17:00
Витяг з ПДВ-БББ2012.pdf
25 січня 2022 17:00
Виписка БББ.pdf
25 січня 2022 17:00
Лист згода.pdf
25 січня 2022 17:00
Рішення № 4.pdf
25 січня 2022 17:00
Гарантійний лист.pdf
25 січня 2022 17:00
Наказ №01-ОС.pdf
25 січня 2022 17:00
Лист виробника.pdf
25 січня 2022 17:00
Код-Статут-БББ-2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕЗПЕКА БІЗНЕС БОРЕМЕЛЬ 2012"

ТОВ "КОНКОРД-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕЗПЕКА БІЗНЕС БОРЕМЕЛЬ 2012"
#38043428
Переможець 4 750,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2022 10:23

Документи

01 лютого 2022 10:23
Електронний підпис
01 лютого 2022 10:21
акцепт.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2022 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА БІЗНЕС БОРЕМЕЛЬ 2012"
#38043428
4 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2022 10:23
Електронний підпис
01 лютого 2022 10:21
акцепт.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 14:07
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 11:30
011Т-22.pdf укладений
18 лютого 2022 11:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 791,67 UAH)