Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сейф
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2022-01-14-000413-b ● 43f3887555e54d84a011cffe3f6b20a7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Базаря Олег Миколайович 0612398952 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 11:25 |
Очікувана вартість: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Сейф (за кодом CPV ДК 021:2015 –44420000-0 Будівельні товари) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Сейф офісний (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44421300-0 Сейфи) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №1 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 найменування, 1 штука 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 23.12.2022 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 20.01.2022 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 26.01.2022 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов Договору. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2022р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сейф офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н, Запорізька обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2022
ДК 021:2015: 44421300-0 — Сейфи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 11:39 |
Додаток 2.doc | |
14 січня 2022 11:39 |
оголошення.docx | |
14 січня 2022 11:39 |
Додаток 1 .docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕЗПЕКА БІЗНЕС БОРЕМЕЛЬ 2012" #38043428 |
Переможець |
4 750,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2022 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 11:30
|
011Т-22.pdf | укладений |
18 лютого 2022 11:30
|