Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22204565 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а |
Контактна особа: |
Постельга Марина 380456352261 postelgam@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 09:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 07:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2022 14:26 |
Очікувана вартість: | 41 117 259,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 205 586,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 09:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 09:37 |
Додаток 4.pdf | |
14 січня 2022 09:37 |
Додаток 3.pdf | |
14 січня 2022 09:36 |
Додаток 2.pdf | |
14 січня 2022 09:36 |
Додаток 1.pdf | |
14 січня 2022 09:35 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Крім того повідомляємо, що ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», на який Ви посилаєтесь у своєму зверненні, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405, відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», втратив свою чинність.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-26-000038 ● c34ac3ad3cfd420e85f4b70a028f58f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 19:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2022-01-14-000284-c 14.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону Україні «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради надає заперечення щодо висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі робіт: «Будівництво парку на масиві Леваневського в м. Біла Церква Київської області» (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45212100-7 — Будівництво об’єктів дозвілля), UA-2022-01-14-000284-c, що опублікований в електронній системі 17 червня 2022р. Так, у Висновку зазначено, що за результатами проведеного моніторингу «………установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупiвель, зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: довідки з інформацією про залучення або незалучення субпідрядника (субпідрядників). Згідно з пунктом 7 тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/ співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Учасник процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 18.01.2022 № 40 з інформацією про те, що учасник не буде залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядні організації в обсязі більше 20 % за предметом закупівлі. Однак, зазначений учасник не надав інформацію про залучення або незалучення субпідрядника (субпідрядників) щодо виконання робіт чи послуг в обсязі, що дорівнює або менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чим не дотримався вимог пунктів 1 та 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовника». Зазначаємо, що Замовником у тендерній документації пункт 7 Розділу ІІІ встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Відповідно до академічного тлумачного словника сполучник або уживається на означення того, що з ряду перелічуваних предметів (явищ і т.ін.) можливий тільки один. Тобто, переможцем ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП», у свою чергу, в складі тендерної пропозиції надано скановану копію довідки № 40 від 18.01.2022 р., що відповідає вимогам тендерної документації. «………Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема стосовно наявності в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази. Інформація про наявність офісних та складських приміщень надається у вигляді довідки довільної форми з підтвердженням відповідними документами (скан-копiї з оригіналів), чинними впродовж усього терміну виконання робіт. Строк виконання робіт встановлений у пункті 4 розділі І тендерної документації Замовника до 31.10.2023. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав договір оренди від 01.03.2019 № 17 щодо оренди складських приміщень та відкритого майданчика, строк дії договору до 31.12.2022. Згідно із пунктом 8.2 договору оренди від 01.03.2019 № 17 зміни та доповнення до цього договору можуть мати місце за згодою сторін та оформлюються додатковою угодою до цього договору. При цьому, умовами вказаного договору непередбачена автоматична пролонгація його строку дії. Також вказаний учасник надав довідку від 18.01.2022 № 21 про гарантування продовження дії договору оренди від 01.03.2019 № 17 на весь строк виконання робіт. Відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації Замовника, якщо документи, які вимагаються замовником не передбачені чинним законодавством, або учасник немає можливості їх надати, то необхідно надати довідку або лист-пояснення (у довільний формі) про відсутність відповідного документа із законодавчо обґрунтованим поясненням щодо їх відсутності. Водночас, учасник процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» у довідці від 18.01.2022 № 21 не вказав законодавчо обґрунтовані пояснення, що перешкоджають йому укладенню додаткової угоди до договору оренди від 01.03.2019 № 17 стосовно продовження строку оренди складських приміщень та відкритого майданчика до завершення терміну виконання робіт за предметом закупівлі (не пояснив, що перешкоджає йому надати додаткову угоду до договору оренди від 01.03.2019 № 17 стосовно продовження строку оренди складських приміщень та відкритого майданчика до завершення терміну виконання робіт за предметом закупівлі). Отже, учасник процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції документально не підтвердив наявність складських приміщень, зокрема не надав договори оренди цих приміщень чинні впродовж усього терміну виконання робіт за предметом закупівлі (не надав додаткову угоду до договору оренди від 01.03.2019 № 17 щодо продовження строку його дії на весь термін виконання робіт), чим не дотримався вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника». Зазначаємо, що Замовником у тендерній документації пункт 5 Розділу 3 встановлено, що учасник процедури закупівлі надає інформацію про наявність офісних та складських приміщень у вигляді довідки довільної форми з підтвердженням відповідними документами (скан-копій з оригіналів), чинними впродовж усього терміну виконання робіт (складські приміщення учасника мають розміщуватись у межах міста або на відстані не більше 100 км від місця виконання робіт, про що обов’язково зазначити у довідці). Переможцем ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП», у свою чергу, в складі тендерної пропозиції надано скановану копію довідки про наявність офісних та складських приміщень №30 від 18.01.2022 року, відповідно до якої зазначено, що товариство має у наявності складське приміщення за адресою; Київська область, м. Біла Церква, вул. Леваневського, 150 В. Підстава користування договір оренди №17 від 01 березня 2019 року (скан-копія з оригіналу договору додається). Термін дії вказаного договору до 31.12.2022 року. На виконання вимог тендерної документації, переможцем надано гарантійний лист №21 від 18.01.2022 р., щодо продовження терміну дії договору на весь строк виконання робіт. Відповідно до ст. 764 Цивільного кодексу України, якщо наймач продовжує володіти та/або користуватися майном після закінчення строку договору найму, то, за відсутності заперечень наймодавця протягом одного місяця, договір вважається поновленим на строк, який був раніше встановлений договором. На встановлену вимогу тендерної документації, Переможцем надано підтвердження наявності зазначеного в довідці приміщення, а саме договір оренди №17 від 01 березня 2019 року, який є діючим на момент подання тендерної пропозиції. Державною аудиторською службою зазначено, що учасник не вказав законодавчо обґрунтовані пояснення, що перешкоджають йому укладенню додаткової угоди до договору оренди від 01.03.2019 №17 стосовно продовження строку оренди складських приміщень та відкритого майданчика до завершення терміну виконання робіт за предметом закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що учасником надано підтвердження наявності зазначеного в довідці приміщення, а саме договір оренди №17 від 01 березня 2019 року, який є діючим на момент подання тендерної пропозиції та в тендерній пропозиції учасником надано гарантійний лист, щодо продовження терміну дії договору, що відповідає вимогам законодавства України та не потребує законодавчо обґрунтованого пояснення. Тобто, переможцем ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» належно підтверджено наявність складського приміщення, що знаходиться за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Леваневського, 150 В. Враховуючи викладене, повідомляємо, що тендерна пропозиція Переможця відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час повідомляємо, що між ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» та управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради укладено додаткову угоду на розірвання Договору за взаємною згодою сторін, яка оприлюднена в електронній системі закупівель.
2022-06-24 12:57:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2022 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" |
40 843 420,90
UAH з ПДВ
|
40 843 420,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРВИШБУД" |
40 944 693,64
UAH з ПДВ
|
40 944 693,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" #42654473 |
Переможець |
40 843 420,90
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 12:55
|
ДУ № 2.pdf | укладений |
24 червня 2022 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2022 12:31
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2022 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 12:16
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
04 квітня 2022 12:15
|
Протокол 6.tiff | укладений |
25 лютого 2022 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 квітня 2022 — 30 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України Сторони дійшли згоди щодо розірвання Договору № 2 від 04.04.2022 року за згодою Сторін. |