Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 021:2015 code 33180000-5 — Functional support (Low-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.4 - 1.5 m²; - Low-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.7 - 1.8 m²; - Low-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.9 - 2.1 m²; - Blood supply lines to the dialyzer (artery-vein); - Fistula venous needle d -1.5 - 1.8 mm; - Fistula arterial needle d -1.5 - 1.8 mm; - Concentrate of acidic liquid for bicarbonate dialysis; - Powder cartridge of the main component;Arterial-venous set for HDF (NC 024: 2019 (GMDN) code 47074 Dialyzer for hemodialysis with hollow fibers, a small stream; NC 024: 2019 (GMDN) code 47074 Dialyzer for hemodialysis with hollow fibers, a small stream; NC 024: 2019 (GMDN) code 47074 Dialyzer for hemodialysis with hollow fibers, a small stream; NC 024: 2019 (GMDN) code 32111 Fistula needle, disposable; NC 024: 2019 (GMDN) code 32111 Fistula needle, disposable; NC 024: 2019 (GMDN) code 35849 Hemodialysis concentrate; NC 024: 2019 (GMDN) code 35849 Hemodialysis concentrate;NC 024: 2019 (GMDN) code 34999 Set of tubes for dialysis, single use; NC 024: 2019 (GMDN) code 34999 Set of tubes for hemodialysis, single use))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01280527 |
Місцезнаходження: | 49102, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Контактна особа: |
Світлана Компанієць +380639681130 tender4gmbkl@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Kyrylo Chervonchenko +380639681130 tender4kgmbkl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE NEKOMERTsIYNE PIDPRYYeMSTVO "MISKA KLINIChNA LIKARNYa № 4" DNIPROVSKOYi MISKOYi RADY |
National ID: | 01280527 |
Contact point: |
Svitlana Kompanietc +380639681130 tender4gmbkl@gmail.com |
Additional contacts: |
Kyrylo Chervonchenko +380639681130 tender4kgmbkl@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2022 11:59 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2022 15:59 |
Очікувана вартість: | 22 118 203,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 591,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 січня 2022 16:24 |
Enquiries until: | 04 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 лютого 2022 11:59 |
Information
Estimated total value: | 22 118 203 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 110 591 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2022 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2022 12:00 |
Тендерна документація_гемодіаліз зі змінами.doc | |
31 січня 2022 11:59 |
Перелік змін.docx |
31 січня 2022 12:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2022 12:00 |
Тендерна документація_гемодіаліз зі змінами.doc
|
|||
31 січня 2022 11:59 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Are you living on the Earth or flying in the Sky with your dreams? Delivery within 5 days is hardly possible even with military logistics by air. Please delete this term as unworkable. See as an example a wording of a contract from other regional center.
To avoid emergencies we advise you to plan your consumption (your patients are chronic) and to have some reasonable quantity in reserve stock for emergencies only.
Sincerely,
---------------------------------------------
Шановний покупець,
Ти живеш на Землі чи літаєш у небі зі своїми мріями? Доставка протягом 5 днів навряд чи можлива навіть за умови військової логістики повітряним транспортом. Будь ласка, видаліть цей термін як непрацездатний. Дивіться як приклад формулювання договору з іншого обласного центру.
Щоб уникнути надзвичайних ситуацій, ми радимо вам спланувати своє споживання (ваші пацієнти хронічні) і мати деяку розумну кількість у запасі лише для невідкладних випадків.
З повагою,
we would kindly advise you to be more clear and professionally correct with writing your demands during public procurements. Your request should be based on the Law "On public procurements" not emotions.
However, if you think that the term of delivery within 5 days is too short, please propose the term which is feasible to comply with and based on appropriate arguments.
Thank you
Шановний Учаснику,
Радимо більш чітко та професійно формулювати свої вимоги під час державних закупівель. Ваш запит має ґрунтуватися на Законі «Про державні закупівлі», а не на емоціях.
Проте, якщо ви вважаєте, що термін поставки протягом 5 днів є занадто коротким, запропонуйте, будь ласка, термін, який можливо виконати, обгрунтувавши його відповідними аргументами.
Дякуємо.
2. For international delivery is needed at least 60 days, better 90. If you cannot plan your therapy to the pool of chronic patients - use air transportation at your cost. It is possible, if you send your aircraft (An-26 for example) either to China or to India. In this case - minus 45 days.
3. Situation with corruption and sabotage on tenders in Ukraine is just rased such level, that yesterday "vazhniak" from MVD contacted with me and asked for help as they just "catched the ass" of your colleagues from Kyiv Cancer Institute, who was playing the similar dirty games. To my surprise, all tenders over $100,000 are observed by "Big Brother".
I definitely will refer your tender to him. You make me really angry, diletants or saboteurs!
Without respect,
--------------------------------------------------------------
1. Ви просите професіоналізму??? Знайдіть непрофесіонала в дзеркалі. Ваші ідіотські чи корупційні терміни не можуть викликати неемоційної реакції. Бажаєте доставку за 5 днів? Ви знаєте, як відбувається цей бізнес? Якщо так - ви диверсанти. Якщо не знаєте – йдіть на прибирання вулиць і нехай цю закупівлю займаються досвідчені люди!
2. Для міжнародної доставки необхідно не менше 60 днів, краще 90. Якщо ви не можете спланувати свою терапію до пулу хронічних пацієнтів - використовуйте авіаперевезення за свій рахунок. Це можливо, якщо відправити свій літак (наприклад, Ан-26) або в Китай, або в Індію. У цьому випадку – мінус 45 днів.
3. Ситуація з корупцією та саботажем на тендерах в Україні просто піднята до такого рівня, що вчора зі мною зв'язався "важняк" з МВС і попросив допомоги, оскільки вони просто "зловили за попу" ваших колег з Київського інституту раку, які грали y подібні брудні ігри. На мій подив, усі тендери понад $100 тис. спостерігаються «Великим Братом».
Я обов’язково передам вашу тендер до нього. Ви мене дуже злите, дилетанти чи диверсанти!
без поваги,
your opinion is very important to us. We will make changes to the contract and set a delivery time within 10 days.
Шановний Учаснику!
Ваша думка дуже важлива для нас. Нами будуть внесені зміни до договору про закупівлю товару та встановлено строк поставки протягом 10 днів.
Дякуємо за звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-25-000004 ● 310bd7b40e404a97b45ae72346ee2c2f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2022 10:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2022 № 78-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.10.2022 № 78-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-01-13-006034-a, 13.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-25 15:33:38
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 22 118 203,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-13-006034-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Що слугувало підставою для укладання додаткової угоди № 1 від 09.06.2022 до договору № 94/22 від 17.03.2022 по:
- збільшенню ціни за одиницю товару за номенклатурними позиціями:
діалізатор Діакап а Полісульфон LO PS 15;
діалізатор Діакап а Полісульфон LO PS 18;
діалізатор ксевонта Lо 20;
голка фістульна венозна Діакан Про 16G V 1,6 mm x 25 mm x 150 mm;
голка фістульна артеріальна Діакан Про 16G А 1,6 mm x 25 mm x 150 mm;
кислотний бікарбонатний гемодіалізний концентрат SW 139 А каністра 10 L;
бікарбонатний картридж для гемодіалізу Сол-Карт Б 760g;
діаСтрім класична А/В система кропопровідних магістралей для гемодіалізу для Діалог+, ФМК 2008-4008 Гамбро АК 100-200, Ніпро Сурдіал.
2. Надати документальне підтвердження обґрунтування збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-28 16:55:16
Відповідь на звернення
Прийнято рішення щодо розірвання Додаткової угоди № 1 від 09.06.2022 року до Договору № 94/22 від 17.03.2022 року
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01280527 |
Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Індекс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2022 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» |
21 911 716,80
UAH з ПДВ
|
21 911 716,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Індекс" |
21 983 438,90
UAH з ПДВ
|
21 983 438,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» #41360386 |
Переможець |
21 911 716,80
UAH з ПДВ
|
01 березня 2022 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 15:08
|
Виробник, країна походження 94 22.docx | укладений |
19 січня 2023 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2022 15:37
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2022 16:09
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
09 червня 2022 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 15:51
|
Договір 94 22 від 17.03.22.PDF | укладений |
17 березня 2022 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору зменшена на 53,30 грн та складає 21 911 663,30 грн, у т.ч. ПДВ, який складає 1 433 473,30 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 94/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди розірвати Додаткову угоду №1 від 09.06.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 94/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |