Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
161 350,00 UAH
UA-2022-01-13-003408-a f6964eae6bc240b789240ba2bdfd4406
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Руденко

+380626430241 kram10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРАМАТОРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ № 10 ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25704831
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Вул. Василя Стуса, 15
Контактна особа: Ірина Руденко
+380626430241
kram10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2022 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2022 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2022 15:00
Очікувана вартість: 161 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 806,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», і відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України віл 14.12.2020 №2628 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897). Всі файли щодо підтвердження надання банківської гарантії прикріпити в систему у вигляді архіву.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4840.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9200 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Донецька, Василя Стуса, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
100 кілограм
Картопля нового урожаю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Донецька, Василя Стуса, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
125 кілограм
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Донецька, Василя Стуса, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03212220-8 — Зерна бобових культур сушені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», і відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України віл 14.12.2020 №2628 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897). Всі файли щодо підтвердження надання банківської гарантії прикріпити в систему у вигляді архіву.

Сума забезпечення: 4840.5 UAH
Форма підтвердження: документ
13 січня 2022 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2022 13:45
СЗ картопля.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2022 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович 161 100,00
UAH з ПДВ
161 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 січня 2022 10:27
Електронний підпис
21 січня 2022 10:25
цена.pdf
21 січня 2022 10:25
тех.pdf
21 січня 2022 10:25
гарантия.rar
21 січня 2022 10:25
учасник.pdf
21 січня 2022 10:25
картошка.pdf
21 січня 2022 10:25
6750350248698X.pdf
21 січня 2022 10:25
67503501560143.pdf
21 січня 2022 10:25
згоди.pdf
21 січня 2022 10:25
договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

гарантия.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович
#2945005696
Переможець 161 100,00
UAH з ПДВ
24 січня 2022 15:54

Документи

24 січня 2022 15:54
Електронний підпис
24 січня 2022 15:54
картопля.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2022 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович
#2945005696
161 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2022 15:54
Електронний підпис
24 січня 2022 15:54
картопля.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 20:59
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2022 14:15
21 Рижков картопля 1.pdf зміни до договору
20 жовтня 2022 08:42
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 10:58
21.pdf укладений
25 січня 2022 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 156,12
UAH