Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056109 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67 |
Контактна особа: |
Оліярник-Павленко Ірина Іванівна 380322546212 lychakivskara94@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 12:14 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 10 – ти банківських днів з моменту отримання рахунку та накладної Продавця на оплату вартості партії замовленого товару за умови надходження фінансування з міського бюджету м.Львова. Джерело фінансування кошти міського бюджету м.Львова | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2022 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2022 16:32 |
Оголошення ПС.docx | |
13 січня 2022 16:31 |
4. Додаток 4 Відповідність ПС.docx | |
13 січня 2022 16:31 |
4. Додаток 3 ст. 17 ПС.docx | |
13 січня 2022 16:31 |
4. Додаток 1 Пропозиція ПС.docx | |
13 січня 2022 16:30 |
4. Додаток 5 Технічне завд. ПС.docx | |
13 січня 2022 16:30 |
Тендерна документація (ПС).docx | |
13 січня 2022 16:30 |
4. Додаток 2 Кваліфікація.docx | |
13 січня 2022 16:30 |
4. Додаток 7 для Переможця ПС.docx | |
13 січня 2022 16:30 |
4. Додаток 6 до ТД ПС.docx | |
13 січня 2022 16:30 |
4. Додаток 8 проект Договору ПСС.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-03-000073 ● d5c724595571463281fe3377580ad839
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2022 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.11.2022 №70-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.11.2022 №70-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2022-01-13-003158-c 13.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-07 14:52:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі піщано - соляної суміші з піску та солі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-13-003158-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-09 13:14:36
На Ваш Запит: «Запит про надання пояснення» від 07.11.2022
На Ваш Запит: «Запит про надання пояснення» від 07.11.2022 до закупівлі за CPV за ДК 021:2015 - 24950000-8 -Спеціалізована хімічна продукція (Піщано - соляна суміш з піску та солі) у межах проведення моніторингу UA-M-2022-11-03-000073 від 03.11.2022, надаємо розяснення:
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням на 2022 рік («Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік»)
Технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю послуг: UA-2022-01-13-003158-c
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/search?searchword=UA-2022-01-13-00315&search_cat=1 за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-13-003158-c
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАН ГРУП" |
4 034 000,00
UAH з ПДВ
|
4 013 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сліпчук Олександр Олегович |
4 046 000,00
UAH з ПДВ
|
4 025 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАН ГРУП" #42351990 |
Переможець |
4 013 500,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 11:01
|
52 від 15.02.2022.pdf | укладений |
15 лютого 2022 11:00
|