Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у т. ч допомог, пільг та житлових субсидій
Очікувана вартість
689 607,65 UAH
UA-2022-01-13-002619-c 995ffcc72ce34bedb40c6a134e206728
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванова Вікторія Володимирівна

380966593837 utszn1426@krm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25953617
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, Донецька обл, м. Краматорськ, вул. Героїв Небесної Сотні, 23
Контактна особа: Іванова Вікторія Володимирівна
380966593837
utszn1426@krm.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2022 15:58
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Виникла потреба у закупівлі поштових послуг з виплати та доставки для виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995р. №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», а також інших виплат населенню, визначених законодавством, які надаються у грошовій формі за державні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Поштові послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у т. ч допомог, пільг та житлових субсидій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв Небесної Сотні,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) відповідно до діючих тарифів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог», не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків за формою В9-М, на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 січня 2022 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2022 15:22
обгрунтування.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-20-000014 ● f2fcf139f2f245138b8bb2e2195d7abd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2022 15:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

19.01.2022 № 29

Дніпро



Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.






Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Ігор БЄЛІК


Витяг з додатку
до наказу від 19.01.2022
№ 29
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

4 Управління праці та соціального захисту населення Краматорської міської ради UA-2022-01-13-002619-c 13.01.2022 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-01-28 15:48:33

Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (та намір укласти договір)

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2022-01-31 16:30:28

Щодо надання роз’яснень

Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовником зазначено наступне обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: відповідно до п. 2 ч. 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Але, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону
Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року №610/34893, Замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється Замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання послуг поштового зв’язку регулюється Законом України «Про поштовий зв'язок». У статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Функції національного оператора поштового зв’язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10 - р покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 року №728-р акціонерне товариство «Укрпошта» є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальної допомоги національним оператором поштового зв’язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 28.04.2009 року № 464/156, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 02.07.2009 року за №592/16608, послуги з виплати та доставки пенсій, соціальної допомоги надають підрозділи національного оператора – пошти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв’язку. А також згідно Порядку виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України організаціями, що здійснюють їх виплату і доставку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р №1279 (далі – Порядок 1279), Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» зі змінами (далі – Положення), Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі» зі змінами.

2022-01-31 14:16:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто.

2022-02-02 15:06:07

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Укрпошта"
#22020055
Переможець 689 607,65
UAH
13 січня 2022 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2022 15:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Укрпошта"
#22020055
689 607,65
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 лютого 2022 14:37
Кінець періоду оскарження: 13 лютого 2022 00:00
Дата відміни: 02 лютого 2022 14:37
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Допущено помилку в інформації при оприлюднені, яку не є можливим виправити
Документи:
02 лютого 2022 14:37
Електронний підпис
02 лютого 2022 14:37
Протокол.PDF