Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (ДК 021:2015 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2022-01-13-001725-a 4181df771d794f6f848ecb50b86e0a9d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Павленко

+380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053625
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Людмила Павленко
+380412481209
mvk@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (ДК 021:2015 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Майдан імені Сергія Павловича Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

13 січня 2022 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 39 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2022 11:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:19
ДОГ_9.PDF укладений
13 січня 2022 11:18