Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навантажувач дизельний і штабелеукладач електричний (заявка 39215)
Очікувана вартість
1 394 617,50 UAH
UA-2022-01-13-001617-a 30457bea981b4c43aa0052e9fde8d412
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чернишук Андрій

0444543764 tender@antonov.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТОНОВ"
Код ЄДРПОУ: 14307529
Вебсайт: http://antonov.com/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, вул. Академіка Туполєва, 1, м. КИЇВ
Контактна особа: Чернишук Андрій
0444543764
tender@antonov.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2022 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2022 17:00
Початок аукціону: 02 лютого 2022 12:11
Очікувана вартість: 1 394 617,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 973,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп
Навантажувач дизельний і штабелеукладач електричний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Туполєва, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2022
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 30 % передоплата від загальної вартості товару, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Договору Сторонами та отримання рахунку від Продавця Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія 70% доплата від загальної вартості товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати письмового повідомлення Продавцем про готовність Товару до поставки та отримання рахунку від Продавця Аванс 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

копія декларації про відповідність
Дата подання: 18 січня 2022 10:55
Дата відповіді: 20 січня 2022 16:52
Доброго дня шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в Додаток 1 до Конкурсної документації - 2. На підтвердження технічних вимог надаються додаткові документи визначені Додатком 3, а саме: Редакція Замовника: - 2.2. Завірена копія декларації про відповідність «Технічному регламенту безпеки машин» (Постанова КМУ № 62 від 30.12.2013р.) Редакція Учасника: - 2.2. Завірена копія декларації про відповідність «Технічному регламенту безпеки машин» (Постанова КМУ № 62 від 30.12.2013р.) - або надати гарантійний лист, що завірена копія декларації про відповідність «Технічному регламенту безпеки машин» (Постанова КМУ № 62 від 30.12.2013р.) буде надано при поставці товару. За умовами тендерної документації поставка продукції здійснюється до 120 (сто двадцять) календарних днів з моменту надходження передоплати на рахунок Продавця, відповідно до умов договору. Даний документ отримується постачальником після проходження митного оформлення в Україні. Тому не є можливим на момент подачі тендерної документації надати копію декларації про відповідність «Технічному регламенту безпеки машин» (Постанова КМУ № 62 від 30.12.2013р.).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідні зміни внесено до Конкрсної документації.
Додаток 3
Дата подання: 18 січня 2022 11:19
Дата відповіді: 20 січня 2022 16:55
Доброго дня. Просимо Вас внести зміни Додаток 3 до Конкурсної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) Редакція Замовника: - Вільний хід - не менше 130 - Власна маса - не більше 9050 Редакція Учасника: - Вільний хід - не менше 95 - Власна маса - не більше 9400 Зміни, які ми пропонуємо значно розширить коло потенційних учасників та позитивно вплинуть на економію державних коштів. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Вважаємо, що будь-які зміни технічних характеристик в сторону погіршення (такі як збільшення власної маси, зменшення висоти підйому, габаритної ширини, дорожнього просвіту, зменшення об’єму та потужності двигуна і т.п.) не відповідає вимогам ДП«АНТОНОВ» до техніки, яка є предметом закупівлі, виходячи з:
- умов наявної складської та дорожньої інфраструктури;
- специфіки завантаження та розвантаження морських контейнерів, автомобільних напівпричепів;
- переміщення поковок кольорових металів, авіаційних деталей та агрегатів;
- необхідності буксирування частин фюзеляжів літаків;
- участі в контрольних зважуваннях авіаційних виробів;
- робота в обмеженому просторі;
- роботи на максимально можливих для вантажопідіймальної техніки висотах підіймання;
- переміщення дорогоцінного станочного та вимірювального обладнання і т.п.
Додаток 2 до Конкурсної документації Документальне підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям 4 Дозвільні та супровідні документи та відповідність технічним вимогам, 4.2
Дата подання: 18 січня 2022 11:42
Дата відповіді: 20 січня 2022 16:58
Доброго дня, шановний Замовник. Скажіть будь ласка, можливо надання в Дилерському сертифікаті «підтвердження можливостей здійснення передпродажної підготовки, подальшого гарантійного обслуговування та ремонту предмета закупівлі» (Додаток 2 до Конкурсної документації Документальне підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям 4 Дозвільні та супровідні документи та відповідність технічним вимогам, 4.2), а не окремим документом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
В тексті п. 4.2. Додатку 2 фігурує фраза «або інший документ», тому учасник може надати вказаний ним сертифікат, або інший документ, який підтверджує відповідні повноваження учасника.
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 21 січня 2022 11:37
Дата відповіді: 25 січня 2022 14:13
Доброго дня, Шановний Замовник! Просимо внести зміни в наступне: Редакція Замовника: - Після оприлюднення в електронній системі закупівель “Prozorro” рішення/протоколу про намір укласти договір та додаткового інформування переможця за вказаними в пропозиції е-мейлом, переможець протягом 5 робочих днів повинен надіслати на адресу Замовника підписаний зі своєї сторони договір. Редакція Постачальника: - Після оприлюднення в електронній системі закупівель “Prozorro” рішення/протоколу про намір укласти договір та додаткового інформування переможця за вказаними в пропозиції е-мейлом, переможець протягом 7 робочих днів повинен надіслати на адресу Замовника підписаний зі своєї сторони договір. Так як оформлення Забезпечення виконання договору про закупівлю потребує де який час.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На вимогу Додатку 4 Конкурсної документації учасник переможець протягом 5 робочих днів повинен надіслати на адресу Замовника підписаний зі своєї сторони договір — дана вимога закладена до КД для підтвердження учасником-переможцем намірів укладання Договору купівлі-продажу в тому вигляді, який він має в складі конкурсної документації.
Проте фактично первинне погодження та підписання проекту договору виконується Покупцем, а в останню чергу учасником переможцем (продавцем).
Також повідомляємо, що забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем до моменту підписання Договору обома Сторонами, а не на момент підписання Договору учасником переможцем.
Внесення змін в п.4.2. Договору
Дата подання: 26 січня 2022 09:58
Дата відповіді: 27 січня 2022 09:00
Добрий день, Шановний Замовник! Чи можливо внести зміни та викласти п.4.2. Договору в наступній редакції: " 4.2. Дії Постачальника, спрямовані на проведення передпродажної підготовки Техніки (або - на доставку Техніки на його склад), здійснюються протягом 150 календарних днів, з моменту надходження від Покупця попередньої оплати в розмірі 30% від загальної вартості Техніки, на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах даного Договору. Строк поставки (фактичного відвантаження) Техніки – протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надходження від Покупця 100% оплати вартості Техніки, в розмірі, вказаному у п. 3.3 цього Договору, на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах даного Договору, беручи до уваги термін підготовки (доставки) Техніки." Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Враховуючи попередні зауваження учасників конкурсних торгів ініціатором закупівлі було змінено в КД та проекті Договору строк поставки Товару з 120 до 150 календарних днів. Запропоновані учасником зміни не призводять до суттєвих змін в тексті проекту Договору, проте в черговий раз збільшують строк поставки Товару, що є неприпустимим для ДП «АНТОНОВ».
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-13-001617-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Зевс", Код ЄДРПОУ:25483198
Дата подання: 17 січня 2022 10:56
Додаток №3
Доброго дня! Просимо внести зміни до Додатку №3, згідно прикріпленного файлу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2022 16:49
Вимогу задоволено частково. Відповідні зміни внесені до конкурсної документації.

Документи подані скаржником

17 січня 2022 10:56
Вимога.doc.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН" 1 393 691,67
UAH
1 366 730,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" 1 391 500,00
UAH
1 391 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 лютого 2022 15:00
Електронний підпис
01 лютого 2022 14:32
Електронний підпис
01 лютого 2022 14:31
2.1 Паспорт HC CPCD70-XRW14.pdf
01 лютого 2022 14:31
2.1 Паспорт HC CDD15-A2MJ-SZ.pdf

Публічні документи

10 лютого 2022 15:27
Електронний підпис
31 січня 2022 11:53
Протокол № 6_ССК.pdf.p7s
31 січня 2022 11:53
Витяг ПДВ.pdf.p7s
31 січня 2022 11:53
1-1 Довідка щодо МТБ.pdf.p7s
31 січня 2022 11:53
3-2 Диплом Ленок.pdf.p7s
31 січня 2022 11:39
Витяг ПДВ.pdf
31 січня 2022 11:39
1-1 Довідка щодо МТБ.pdf
31 січня 2022 11:39
3-2 Диплом Ленок.pdf
31 січня 2022 11:39
Протокол № 6_ССК.pdf
31 січня 2022 11:39
ССК_ЄДРПОУ_Свідоцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН"
#43374186
Відхилено 1 366 730,00
UAH
09 лютого 2022 16:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
#35551608
Переможець 1 391 500,00
UAH
16 лютого 2022 12:28

Документи

09 лютого 2022 16:59
Електронний підпис
09 лютого 2022 16:58
Рішення ВО № 1858.pdf

Документи

16 лютого 2022 12:28
Електронний підпис
16 лютого 2022 12:28
Рішення ВО № 1875.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2022 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
#35551608
1 391 500,00
UAH
Документи

Документи

16 лютого 2022 12:28
Електронний підпис
16 лютого 2022 12:28
Рішення ВО № 1875.pdf