Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу
Consumables for hemodialysis procedures
Consumables for hemodialysis procedures
Очікувана вартість
74 957 350,00 UAH
UA-2022-01-13-001412-b ● c34700ca828a4285ab32424f1fb3a018
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02011031 |
Місцезнаходження: | 21028, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46 |
Контактна особа: |
Бажецька Анастасія Олександрівна +380432660177 ks_nch@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Стойка Василь Васильович +380432660033 voklip@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal nonprofit enterprise "Vinnytsya regional Clinical Hospital named after. N.I. Pirogov Vinnytsia Regional Council" |
National ID: | 02011031 |
Contact point: |
Lebid Svitlana Petrivna +380432660177 ks_nch@ukr.net |
Additional contacts: |
Stoyka Vasіl +380432660033 voklip@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 74 957 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 374 786,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 2,0% вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів, але в будь-якому випадку до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. У разі продовження строку дії договору строк дії гарантії продовжується. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника, суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, вказаних у даному пункті тендерної документації та договорі про закупівлю) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору, зокрема, порушення строку поставки товарів, постачання неякісного товару, постачання протермінованого товару, постачання товару в кількості меншій від кількості зазначеної в заявках замовника, недотримання інших взятих на себе зобов`язань згідно договору про закупівлю. |
Publication date: | 13 січня 2022 16:42 |
Enquiries until: | 10 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 74 957 350 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 374 787 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 комплекти
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,3 - 1,5 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for 1 bicarbonate hemodialysis procedure with medium flow dialyzer 1.3 - 1.5 m2
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
24000 комплекти
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,6 - 1,7 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for 1 bicarbonate hemodialysis procedure with medium flow dialyzer 1,6 - 1,7 m2
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
14000 комплекти
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,9 - 2,0 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for 1 hemodialysis procedure with medium flow dialyzer 1.9 - 2.0 m2
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
3400 комплекти
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,6 – 1,7 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for 1 hemodiafiltration procedure with high-flow dialyzer with an area of 1.6 - 1.7 m2
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
3400 комплекти
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,9 – 2,0 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for 1 hemodiafiltration procedure with high-flow dialyzer with an area of 1.9 - 2.0 m2
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
100 шт
Ультрафільтр для додаткової очистки діалізуючого розчину, сумісний з апаратами типу Surdial X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46
ДК 021:2015: 33181100-3 — Апарати для гемодіалізу
НК 024:2019: 47739 — Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу
Ultrafilter for additional purification of dialysis solution, compatible with devices such as Surdial X
CPV: 33181100-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 10 робочих днів з моменту поставки товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2022 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2022 14:24 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx | |
11 лютого 2022 14:24 |
2.3._Додаток_2_-_Проект_договору.doc | |
11 лютого 2022 14:24 |
2.1._ТД_гемодiалiз 2022.docx | |
13 січня 2022 16:43 |
2.4._Додаток_3_-_Цiнова_пропозицiя.docx | |
13 січня 2022 16:43 |
2.2._Додаток_1_-_Технiчне_завдання_(1).doc |
11 лютого 2022 14:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2022 14:24 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
|
|||
11 лютого 2022 14:24 |
2.3._Додаток_2_-_Проект_договору.doc
|
|||
11 лютого 2022 14:24 |
2.1._ТД_гемодiалiз 2022.docx
|
|||
13 січня 2022 16:43 |
2.4._Додаток_3_-_Цiнова_пропозицiя.docx
|
|||
13 січня 2022 16:43 |
2.2._Додаток_1_-_Технiчне_завдання_(1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-13-001412-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 13 січня 2022 17:21
term
Dear Buyer,
Please delete limitation of 10 days for delivery. That is possible only for military logistics by air. But you are ordering about 200+ tons of products. See as an example the contract of other regional buyer. You should plan your procurement and schedule.
Sincerely,
-----------------------------------------------
Шановний покупець,
Будь ласка, видаліть обмеження в 10 днів для доставки. Це можливо лише для військової логістики повітряним транспортом. Але ви замовляєте близько 200+ тон продукції. Дивіться як приклад договір іншого регіонального покупця. Вам слід спланувати закупівлю та розклад.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Please delete limitation of 10 days for delivery. That is possible only for military logistics by air. But you are ordering about 200+ tons of products. See as an example the contract of other regional buyer. You should plan your procurement and schedule.
Sincerely,
-----------------------------------------------
Шановний покупець,
Будь ласка, видаліть обмеження в 10 днів для доставки. Це можливо лише для військової логістики повітряним транспортом. Але ви замовляєте близько 200+ тон продукції. Дивіться як приклад договір іншого регіонального покупця. Вам слід спланувати закупівлю та розклад.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2022 11:04
Шановний Учаснику! Нами дійсно встановлено вимогу поставки товару протягом 10 днів від письмової заявки. Товар має поставляьися партіями згідно письмових заявок Покупця транспортом Постачальника, в термін до 10 календарних днів після отримання письмової заявки. Ми не вимагаємо поставити весь товар протягом 10 днів, адже ми не маємо технічної можливості в розміщенні такої кількості концентрату на власних складських приміщеннях. Оскільки фінансування лікування пацієнтів методом гемодіалізу здійснюється Національною службою здоров’я України щомісячно, Замовник також замовлятиме товар партіями, що відповідатимуть місячній потребі. Закупівля всіх витратних матеріалів для гемодіалізу одним неподільним лотом обґрунтована тим, що для проведення процедури гемодіалізу обов’язкова наявність всіх відразу витратних матеріалів: діалізатору, кровопровідних магістралей, фістульних голок, порошкового картриджу бікарбонату натрію, рідкого кислотного концентрату. Відсутність бодай одного з перелічених найменувань призведе до абсолютної неможливості проведення процедури гемодіалізу, що загрожує пацієнтам стрімким погіршенням клінічного стану та смертю. Відокремлення будь-яких найменувань витратних матеріалів для гемодіалізу в окремі лоти містить в собі високі ризики зриву закупівлі цих найменувань по різноманітним причинам. Крім того, необхідно зазначити, що всі витрати на транспортування входять у вартість товару і доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника. Ми не можемо збільшити термін поставки, адже лікарні не має відповідного запасу товарів. Довідково повідомляємо, що всі попередні роки постачальники подібних витратних матеріалів встигали постачати товари протягом 10 днів, отже, ми не бачимо труднощів в постачанні протягом такого періоду. У зв’язку з вищевикладеним, ваша вимога не може бути задоволена.
Dear Participant! We have indeed set a requirement for delivery of the goods within 10 days of the written request. The goods must be delivered in batches according to the Buyer's written requests by the Supplier's transport, within 10 calendar days after receipt of the written request. We do not require to deliver all the goods within 10 days, because we do not have the technical ability to place such a large amount of concentrate in our own warehouses. As the National Health Service of Ukraine finances the treatment of patients by hemodialysis on a monthly basis, the Customer will also order goods in batches that meet the monthly needs. The purchase of all consumables for hemodialysis in one indivisible lot is justified by the fact that the hemodialysis procedure requires all consumables at once: dialyzer, blood vessels, fistula needles, sodium bicarbonate powder cartridge, liquid acid concentrate. The absence of at least one of these names will lead to the absolute impossibility of hemodialysis, which threatens patients with rapid deterioration of clinical condition and death. Separation of any hemodialysis consumables into separate lots carries a high risk of disrupting the purchase of these items for a variety of reasons. In addition, it should be noted that all transportation costs are included in the cost of goods and delivery of goods is carried out at the expense of the Supplier. We cannot extend the delivery time, as the hospital does not have an adequate supply of goods. We would like to inform you that in all previous years the suppliers of such consumables managed to deliver the goods within 10 days, so we do not see any difficulties in delivery during this period. Due to the above, your claim cannot be satisfied.
Dear Participant! We have indeed set a requirement for delivery of the goods within 10 days of the written request. The goods must be delivered in batches according to the Buyer's written requests by the Supplier's transport, within 10 calendar days after receipt of the written request. We do not require to deliver all the goods within 10 days, because we do not have the technical ability to place such a large amount of concentrate in our own warehouses. As the National Health Service of Ukraine finances the treatment of patients by hemodialysis on a monthly basis, the Customer will also order goods in batches that meet the monthly needs. The purchase of all consumables for hemodialysis in one indivisible lot is justified by the fact that the hemodialysis procedure requires all consumables at once: dialyzer, blood vessels, fistula needles, sodium bicarbonate powder cartridge, liquid acid concentrate. The absence of at least one of these names will lead to the absolute impossibility of hemodialysis, which threatens patients with rapid deterioration of clinical condition and death. Separation of any hemodialysis consumables into separate lots carries a high risk of disrupting the purchase of these items for a variety of reasons. In addition, it should be noted that all transportation costs are included in the cost of goods and delivery of goods is carried out at the expense of the Supplier. We cannot extend the delivery time, as the hospital does not have an adequate supply of goods. We would like to inform you that in all previous years the suppliers of such consumables managed to deliver the goods within 10 days, so we do not see any difficulties in delivery during this period. Due to the above, your claim cannot be satisfied.
Номер вимоги: UA-2022-01-13-001412-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 січня 2022 16:38
your answer
Dear Buyer,
I was personally a head of corresponding ward in 550-bed hospital before turning to business in 1989. So i know how it works. We may schedule deliveries by one conteiner a month. As shipping will be made either from China or India or Mexico or USA, first delivery needed 60 days because of shipping time.
For example
1. shipping on March 15, you receive on May 15 - 22 tons
2. shipping on March 30, you receive on May 30 - 22 tons
3. shipping on April 15, you receive on June 15 - 22 tons
4. shipping on April 30, you receive on June 30 - 22 tons
5. shipping on May 15, you receive on July 15 - 22 tons
6. shipping on May 30, you receive on July 30 - 22 tons
7. shipping on June 15, you receive on August 15 - 22 tons
8. shipping on June 30, you receive on August 30 - 22 tons
9. shipping on July 15, you receive on September 15 - 22 tons
10. shipping on July 30, you receive on September 30 - 22 tons
That's only an example. We can easily schedule other way.
As for storage: if you gave no place for one shipment, we can permit you keeping of container as a storage until arrival of the next container.
By Law foreign bidders must be able to take part. The problem is in liquid solutions. If not - delivery by air might be possible. But freight is much expensive anyway. All your colleagues were intending 5-15 days. But we persuaded just 4 of them to the real terms. Hope you will be the 5th.
If you like we can supply water treatment apparatus. And will be no need to move water through half-world.
Sincerely,
-----------------------------------------------------
Шановний покупець,
Я особисто був завідувачем відповідного відділення в лікарні на 550 ліжок до того, як почав займатися бізнесом у 1989 році. Тому я знаю, як це працює. Ми можемо планувати поставки одним контейнером на місяць. Оскільки доставка буде здійснюватися з Китаю чи Індії, Мексики чи США, для першої доставки потрібно 60 днів через час доставки.
Наприклад
1. відвантаження 15 березня, ви отримуєте 15 травня - 22 тонни
2. відвантаження 30 березня, ви отримуєте 30 травня - 22 тонни
3. відвантаження 15 квітня, отримуєте 15 червня - 22 тонни
4. відвантаження 30 квітня, ви отримуєте 30 червня - 22 тонни
5. відвантаження 15 травня, ви отримуєте 15 липня - 22 тонни
6. Відвантаження 30 травня, ви отримуєте 30 липня - 22 тонни
7. відвантаження 15 червня, ви отримуєте 15 серпня - 22 тонни
8. відвантаження 30 червня, ви отримуєте 30 серпня - 22 тонни
9. відвантаження 15 липня, отримуєте 15 вересня - 22 тонни
10. Відвантаження 30 липня, ви отримуєте 30 вересня - 22 тонни
Це лише приклад. Ми можемо легко запланувати інший спосіб.
Щодо зберігання: якщо ви не дали місця для однієї відправки, ми можемо дозволити вам зберігати контейнер як сховище до прибуття наступного контейнера.
За законом іноземні учасники торгів повинні мати можливість брати участь. Проблема в рідких розчинах. Якщо ні - можливо, доставка повітрям. Але перевезення все одно дуже дороге. Усі ваші колеги мали намір 5-15 днів. Але ми переконали лише 4 з них до реальних умов. Сподіваюся, ти будеш 5-м.
Якщо хочете, ми можемо поставити апарат для очищення води. І не потрібно буде переміщати воду через півсвіту.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
I was personally a head of corresponding ward in 550-bed hospital before turning to business in 1989. So i know how it works. We may schedule deliveries by one conteiner a month. As shipping will be made either from China or India or Mexico or USA, first delivery needed 60 days because of shipping time.
For example
1. shipping on March 15, you receive on May 15 - 22 tons
2. shipping on March 30, you receive on May 30 - 22 tons
3. shipping on April 15, you receive on June 15 - 22 tons
4. shipping on April 30, you receive on June 30 - 22 tons
5. shipping on May 15, you receive on July 15 - 22 tons
6. shipping on May 30, you receive on July 30 - 22 tons
7. shipping on June 15, you receive on August 15 - 22 tons
8. shipping on June 30, you receive on August 30 - 22 tons
9. shipping on July 15, you receive on September 15 - 22 tons
10. shipping on July 30, you receive on September 30 - 22 tons
That's only an example. We can easily schedule other way.
As for storage: if you gave no place for one shipment, we can permit you keeping of container as a storage until arrival of the next container.
By Law foreign bidders must be able to take part. The problem is in liquid solutions. If not - delivery by air might be possible. But freight is much expensive anyway. All your colleagues were intending 5-15 days. But we persuaded just 4 of them to the real terms. Hope you will be the 5th.
If you like we can supply water treatment apparatus. And will be no need to move water through half-world.
Sincerely,
-----------------------------------------------------
Шановний покупець,
Я особисто був завідувачем відповідного відділення в лікарні на 550 ліжок до того, як почав займатися бізнесом у 1989 році. Тому я знаю, як це працює. Ми можемо планувати поставки одним контейнером на місяць. Оскільки доставка буде здійснюватися з Китаю чи Індії, Мексики чи США, для першої доставки потрібно 60 днів через час доставки.
Наприклад
1. відвантаження 15 березня, ви отримуєте 15 травня - 22 тонни
2. відвантаження 30 березня, ви отримуєте 30 травня - 22 тонни
3. відвантаження 15 квітня, отримуєте 15 червня - 22 тонни
4. відвантаження 30 квітня, ви отримуєте 30 червня - 22 тонни
5. відвантаження 15 травня, ви отримуєте 15 липня - 22 тонни
6. Відвантаження 30 травня, ви отримуєте 30 липня - 22 тонни
7. відвантаження 15 червня, ви отримуєте 15 серпня - 22 тонни
8. відвантаження 30 червня, ви отримуєте 30 серпня - 22 тонни
9. відвантаження 15 липня, отримуєте 15 вересня - 22 тонни
10. Відвантаження 30 липня, ви отримуєте 30 вересня - 22 тонни
Це лише приклад. Ми можемо легко запланувати інший спосіб.
Щодо зберігання: якщо ви не дали місця для однієї відправки, ми можемо дозволити вам зберігати контейнер як сховище до прибуття наступного контейнера.
За законом іноземні учасники торгів повинні мати можливість брати участь. Проблема в рідких розчинах. Якщо ні - можливо, доставка повітрям. Але перевезення все одно дуже дороге. Усі ваші колеги мали намір 5-15 днів. Але ми переконали лише 4 з них до реальних умов. Сподіваюся, ти будеш 5-м.
Якщо хочете, ми можемо поставити апарат для очищення води. І не потрібно буде переміщати воду через півсвіту.
З повагою,
Скасована
Дата: 19 січня 2022 16:07
Причина: not workable terms for non-residents
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 січня 2022 12:50
Шановний учаснику, дякуємо за увагу до нашого тендеру. Як ми вже зазначали у нашій відповіді на ваше попереднє запитання, наша лікарня працює із місячними запасами витратних матеріалів для гемодіалізу з двох причин: 1) фінансування витрат проводиться за рахунок коштів національної служби здоров’я, які надходять щомісячно один раз на місяць, 2)ми маємо обмежені складські приміщення, яких недостатньо для зберігання великих запасів продукції. До того ж необхідно зауважити, що зберігання товарів має проводитися в приміщенні із опаленням, бо температура повітря в Вінниці в період з листопада по березень сягає нижче +5 градусів за Цельсієм, отже, неможливо зберігати товари в металевому контейнері, як ви пропонуєте. Збільшити термін очікування на першу поставку до 60 днів неможливо, адже в теперішній момент лікарня не має запасів товарів на 60 днів, ми маємо обмежену кількість товарів, яку ледь вистачить до закінчення проведення тендеру. Тому ми вимагаємо від постачальника поставку протягом не більше 10 днів з моменту замовлення. Система для очищення води, яку ви пропонуєте поставити, не допоможе нам отримувати кислотний концентрат для гемодіалізу, адже такий розчин містить певний набір солей, кількість яких точно розрахована відповідно до фармакопеї, а наша лікарня не має власного фармацевтичного виробництва. Звісно, ви маєте право брати участь в тендері нарівні із вітчизняними постачальниками, як тільки ваша пропозиція задовольнятиме нашим вимогам. Підсумовуючи, ми не можемо задовольнити вашу вимогу. / Dear participant, thank you for your attention to our tender. As we mentioned in our answer to your previous question, our hospital operates with monthly supplies of hemodialysis disposables for two reasons: 1) funding are provided by the National Health Service, which comes once a month, 2) we have limited storage space, which is not enough to store large stocks of products. In addition, it should be noted that the goods should be stored in a heated room, because the air temperature in Vinnytsia in the period from November to March reaches below +5 degrees Celsius, so it is impossible to store goods in a metal container, as you suggest. It is impossible to increase the waiting period for the first delivery to 60 days, because at the moment the hospital does not have stocks of goods for 60 days, we have a limited number of goods, which is barely enough until the end of the tender. Therefore, we require delivery from the supplier within 10 days of ordering. The water purification system you are proposing to install will not help us obtain an acid concentrate for hemodialysis, as this solution contains a certain set of salts, the amount of which is precisely calculated according to the pharmacopea, and our hospital does not have its own pharmaceutical production. Of course, you have the right to participate in the tender with the same rights as domestic suppliers, as soon as your offer meets our requirements. In conclusion, we cannot satisfy your request.
Номер вимоги: UA-2022-01-13-001412-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 січня 2022 16:58
additionally
Just now we got one more inquiry. Look into it pls and find a term of delivery in days... Think!
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 січня 2022 12:50
Тендерна документація, на яку ви посилаєтесь, містить вимогу щодо терміну постачання – 10 днів. Оскільки ви в цьому запиті нічого не вимагаєте від нас щодо проведення нашої процедури закупівлі, ваше вимога відхилена./ The tender documents to which you refer contain a requirement for a delivery time of 10 days. Because you are not requesting anything from us in this request regarding our procurement process, your request has been denied.
Номер вимоги: UA-2022-01-13-001412-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 січня 2022 16:18
We go out
Dear Buyer,
Your answer makes too sad impression. If you like, we may sell you water treating machine - that will be final cheaper than move water. Or we can supply 2-3 wooden garden houses, easy assemblable and which might be heaten. By the way, if even inside container you put oil electric heaters. Probably your center has no qualification for this cure (I do not say about staff - they might be perfect). Imagine, what will happen if somebody will not bid or finally not deliver? In 3 days patients will start dying. You must do something to reorganize you HD ward. Or kick your Boss in the ass and find a person, who is able to arrange safe supply and, most possibly, proper financing.
We have to go out of this tender, sorry.
Розгорнути
Згорнути
Your answer makes too sad impression. If you like, we may sell you water treating machine - that will be final cheaper than move water. Or we can supply 2-3 wooden garden houses, easy assemblable and which might be heaten. By the way, if even inside container you put oil electric heaters. Probably your center has no qualification for this cure (I do not say about staff - they might be perfect). Imagine, what will happen if somebody will not bid or finally not deliver? In 3 days patients will start dying. You must do something to reorganize you HD ward. Or kick your Boss in the ass and find a person, who is able to arrange safe supply and, most possibly, proper financing.
We have to go out of this tender, sorry.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2022 11:52
Шановний учаснику, дякуємо за ваші зауваження, ми врахуємо їх в майбутньому. Наразі ваша вимога відхилена.
Dear participant, thank you for your comments, we will take them into account in the future. Your request has now been denied.
Dear participant, thank you for your comments, we will take them into account in the future. Your request has now been denied.
Номер вимоги: UA-2022-01-13-001412-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 січня 2022 16:23
your second answer
If you read specs carefully - you will see that that specs does not include heavy materials. Its total weight is about 400 kg. It is suitable for air transportation. Do not compare carrot with cucumber...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2022 11:51
Шановний учаснику, дякуємо за ваші зауваження, ми врахуємо їх в майбутньому. Наразі ваша вимога відхилена.
Dear participant, thank you for your comments, we will take them into account in the future. Your request has now been denied.
Dear participant, thank you for your comments, we will take them into account in the future. Your request has now been denied.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 лютого 2022
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02011031 |
Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ДІАЛСЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2022 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» |
74 924 396,00
UAH з ПДВ
|
74 924 396,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДІАЛСЕРВІС |
74 956 924,00
UAH з ПДВ
|
74 956 924,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» #40340772 |
Переможець |
74 924 396,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2022 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 15:32
|
ду 9 дог 132..pdf | зміни до договору |
27 січня 2023 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 16:13
|
д.у. 8 132.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 16:06
|
д.у. 7 132.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 10:51
|
ду 6 _132 .pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2022 14:57
|
д.у.5 дог 132.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2022 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 10:51
|
д.у. 4 дог 132.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2022 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2022 11:58
|
д.у. 3 дог 132.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2022 15:59
|
д.у. 2 дог 132.pdf | зміни до договору |
16 червня 2022 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2022 12:16
|
д.у.1 дог 132.pdf | зміни до договору |
05 травня 2022 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 16:22
|
діаліз 132.pdf | зміни до договору |
15 березня 2022 16:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,3 - 1,5 м2 | 2000 | комплекти |
1 242,27
UAH з ПДВ
|
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,6 - 1,7 м2 | 24000 | комплекти |
1 612,49
UAH з ПДВ
|
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,9 - 2,0 м2 | 14000 | комплекти |
1 634,96
UAH з ПДВ
|
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,6 – 1,7 м2 | 3400 | комплекти |
1 509,77
UAH з ПДВ
|
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,9 – 2,0 м2 | 3400 | комплекти |
1 552,57
UAH з ПДВ
|
Ультрафільтр для додаткової очистки діалізуючого розчину, сумісний з апаратами типу Surdial X | 100 | шт |
4 387,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна курсу евро на момент відправки частини товару (відповідно до специфікації) |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна курсу евро на момент відправки частини товару (відповідно до специфікації) |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна курсу евро на момент відправки частини товару (відповідно до специфікації) |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна курсу евро на момент відправки частини товару (відповідно до специфікації) |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна курсу евро на момент відправки частини товару (відповідно до специфікації) |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна курсу евро на момент відправки частини товару (відповідно до специфікації) |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі (ціна зазначена середня, з усіх накладних з урахуванням коливання курсу, вимога майданчика) |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору відповідно до ст. 41 Закону, для строк достатній для проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону, на строк достатній для проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,3 - 1,5 м2 | 940 | комплекти |
1 219,05
UAH з ПДВ
|
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,6 - 1,7 м2 | 13259 | комплекти |
1 675,44
UAH з ПДВ
|
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,9 - 2,0 м2 | 9334 | комплекти |
1 700,36
UAH з ПДВ
|
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,6 – 1,7 м2 | 1410 | комплекти |
1 620,92
UAH з ПДВ
|
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,9 – 2,0 м2 | 1600 | комплекти |
1 626,96
UAH з ПДВ
|
Ультрафільтр для додаткової очистки діалізуючого розчину, сумісний з апаратами типу Surdial X | 96 | шт |
4 704,71
UAH з ПДВ
|