Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки
Очікувана вартість
231 840,00 UAH
UA-2022-01-13-001037-a ● 2547f994e6ba4196a2a08e845d18e744
Відкриті торги
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42278319 |
Місцезнаходження: | 87545, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Українского козацтва, буд. 56 |
Контактна особа: |
Ганна Сергіївна Горяінова +380975125699 cpmsp5tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 10:12 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2022 13:29 |
Очікувана вартість: | 231 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 318,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 упаковка
Підгузки для дорослих М( 30 шт в уп )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2022
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
289 упаковка
Підгузки для дорослих L(30 шт в уп.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2022
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
117 упаковка
Підгузки для дорослих XL (30 шт в уп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2022
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
24 упаковка
Пелюшки гігіеничні 90х60 №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2022
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2022 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2022 12:11 |
ПРОТОКОЛ 14.PDF | |
13 січня 2022 12:11 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ — нова редакція.docx |
13 січня 2022 12:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 січня 2022 12:11 |
ПРОТОКОЛ 14.PDF
|
|||
13 січня 2022 12:11 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ — нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фотографічні зображення з датами - не занадто ?
Дата подання: 13 січня 2022 14:37
Дата відповіді: 14 січня 2022 09:15
Шанвоний Замовнику, дані товари є розхідними матеріалами, та постачаються в Україну стабільно протягом року, тримати цілу партію товару певної дати виробництва - це щось нове! Ми можемо зіграти у торги, виграти, а постачати вам продукцію, що є з більш пізньою датою виробництва, тобто виготовлення не в січні 2022 року, а наприклад в лютому, то Ви нам забороните постачати більш нову продукцію ? Чи вимагаєте тримати на складі саме ті товари, які фотографували ?? Що за дурня в вимогах ? Приведіть будь ласка документацію до адекватних вимог ! Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Стосовно вашого питання, яке не зовсім зрозуміле в даному випадку, тому як у Документації зазначено наступне «Для запобігання закупівлі неякісної, фальсифікованої продукції, яка наразі присутня на ринку країни, учасник у складі своєї пропозиції повинен НАДАТИ ФОТОГРАФІЧНІ ЗОБРАЖЕННЯ ПАКУВАННЯ ПРОПОНУЄМОЇ ПРОДУКЦІЇ З 6 СТОРІН, НА ЯКИХ БУДЕ ЧІТКО ВИДНО - МАРКУВАННЯ, НАЗВУ, ДАТУ ВИГОТОВЛЕННЯ, ВИРОБНИКА ПРОДУКЦІЇ, КІЛЬКІСТЬ В УПАКОВЦІ. ДО РОЗГЛЯДУ БУДУТЬ ПРИЙМАТИСЯ ЛИШЕ ФОТОГРАФІЧНІ ЗОБРАЖЕННЯ», тож при закупівлі товару, для певної групи пацієнтів, а це в даному випадку інваліди, ми бажаємо закупити якісний, не фальсифікований товар із відповідними термінами зберігання. Для цього учаснику який приймає участь у даній закупівлі треба мати товар якій відповідає вимогам та стандартам згідно діючого законодавства. Даний кваліфікаційний критерій зазначено лише для того щоб бути впевненим, що учасник закупівлі цінова пропозиція якого буде визнана найекономічнішою та документи якого будуть відповідати вимогам Замовника є сумлінним і продукція яка ним пропонується до постачання є в наявності, додатково до цього Замовник має бажання переконатися що постачальником пропонується саме та продукція яка вказана ним у тендерній документації.
Також звертаємо вашу увагу щодо термінів придатності запропонованого товару, то це має бути товар з терміном придатності не менш ніж 85 % від загального терміну зберігання.
Щодо поставки товару з більшим терміном, ніж на фотографічних зображеннях, то це не забороняється, також не вимагаємо тримати на своєму складі саме ті товари які будуть представлені на світлинах які будуть додаватися у складі тендерної пропозиції.
Також звертаємо вашу увагу щодо термінів придатності запропонованого товару, то це має бути товар з терміном придатності не менш ніж 85 % від загального терміну зберігання.
Щодо поставки товару з більшим терміном, ніж на фотографічних зображеннях, то це не забороняється, також не вимагаємо тримати на своєму складі саме ті товари які будуть представлені на світлинах які будуть додаватися у складі тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-13-001037-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Код ЄДРПОУ:43595093
Дата подання: 14 лютого 2022 17:33
Дата подання: 14 лютого 2022 17:33
скасувати Рішення Замовника, закріплене Протоколом №35 від 04.02.2022 щодо відхилення пропозиції Скаржника
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ" (КНП "ЦПМСД №5 М.МАРІУПОЛЯ") (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-13-001037-a. ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я", подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №35 від 04.02.2022 було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я".
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №36 від 07.02.2022 було прийнято рішення про намір укласти договір з Переможцем процедури закупівлі Учасника ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ.
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
1. Щодо відхилення пропозиції Учасника процедури закупівлі
ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я"
1.1. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №35 від 04.02.2022, Пропозиція Учасника відхилена на тій підставі, що вона не підтверджена, учасником не було надано зразки товару що відповідають вимогам тендерної документації, технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі.
У протоколі №35 Замовник зазначає, що відхиляє пропозицію на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зазначаємо, по-перше, згідно ч.8 ст. 12 Закону Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно ч.1 ст. 26 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тобто, розгляд та оцінка тендерних пропозиції повинні відбуватися виключно у відповідності до Тендерної документації та документів що були подані Учасником. Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника за дії (бездіяльніять) що вчиняються поза системою закупівель.
Окремо Зауважуємо, що в протоколі №35 від 04.02.2022 Замовник не довів та не підтвердив ненадання Учасником відповідних Зразків.
По-друге, відповідно до п. 7 Розділу 1 Тендерної документації Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено: 31 січня 2022 року.
На момент спливу терміну подання пропозиції, Учасником ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я" було подано до ЕСЗ всі документи, перелік яких вимагався Тендерною документацією Замовника.
1. 2. Щодо відхилення на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно п. 7 Розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з Додатком 3.
Відповідно до Додатку 3 Встановлено наступні вимоги щодо документів у складі пропозиції: Товар повинен відповідати нормативним документам і стандартам діючим в Україні, та підтверджуватися сертифікатами якості (паспортами), в іншому випадку лист в довільній формі що даний вид товару не підлягає сертифікації); гарантійний лист щодо терміну придатності товару (залишковий термін на момент постачання повинен складати не менш ніж 85% від загального терміну їх зберігання, визначеного виробником даного товару; фотографічні зображення пакування пропонуємої продукції з 6 сторін, на яких буде чітко видно - маркування, назву, дату виготовлення, виробника продукції, кількість в упаковці.
На виконання даної вимоги Замовника, Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано наступні документи, зокрема:
- «22. термін придатності товару.pdf» - гарантійний лист щодо терміну придатності товару (залишковий термін на момент постачання повинен складати не менш ніж 85% від загального терміну їх зберігання, визначеного виробником даного товару;
- «Сертифікат відповідності якості Eva Premium Plus Пелюшки.pdf», «Сертифікат відповідності якості OPTIMA hospital super plus.pdf», сертифікати якості (паспорти);
- «EVA premium plus, 90x60 3.jpg EVA premium plus, 90x60 4..jpg EVA premium plus, 90x60 5.jpg EVA premium plus, 90x60 6.jpg EVA premium plus, 90x60 1.jpg EVA premium plus, 90x60 2.jpg optima hospital super plus XL 1.jpg optima hospital super plus XL 2.jpg optima hospital super plus XL 3.jpg optima hospital super plus XL 4.jpg optima hospital super plus XL 5.jpg optima hospital super plus XL 6.jpg optima super plus L (5).jpg optima super plus L (2).jpg optima super plus L (4).jpg optima super plus L (1).jpg optima super plus L (3).jpg optima super plus L (6)..jpg optima super plus M (2).jpg optima super plus M (3).jpg optima super plus M (5).jpg optima super plus M (6).jpg optima super plus M 1 .jpg optima super plus M(4).jpg» - фотографічні зображення пакування пропонуємої продукції з 6 сторін.
Отже, Скаржником було надано всі необхідні документи.
Згідно ч. 2 ст. 31 Закону Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Отже, Замовник не довів та документально не підтвердив у протоколі №35 від 04.02.2022 в чому саме полягає невідповідність пропозиції Учасника ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. Щодо визначення переможцем процедури закупівлі
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
2.1. Згідно п. 7 Розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з Додатком 3.
Відповідно до п.5 Додатку 1 вимагається Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі відповідно до Додатку 3 до тендерної документації.
Учасником ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" надано документ з назвою «Додаток 3 тех. вимоги.pdf» який містить лише скопійовані Технічні вимоги Замовника, та не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з Додатком 3.
В інших документах, також відсутнє підтвердження відповідності.
Таким чином, Пропозиція Учасника ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з Додатком 3.
ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ’Я" просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
1) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Підгузки» код CPV за ДК 021:2015 33750000-2 – Засоби для догляду за малюками, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-01-13-001037-a.
2) Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ" (КНП "ЦПМСД №5 М.МАРІУПОЛЯ") – скасувати Рішення Замовника, закріплене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №35 від 04.02.2022 щодо відхилення пропозиції Скаржника та скасувати рішення про намір укласти договір з Переможцем процедури закупівлі Учасника ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ закріплене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №36 від 07.02.2022.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 лютого 2022 17:53
рішення від 16.02.2022 №3205.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2022 17:52
інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 №582.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2022 13:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2022 №3941.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2022 11:15
рішення від 19.04.2022 №3941.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2022 13:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2022 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" |
226 443,00
UAH з ПДВ
|
224 102,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" |
229 858,00
UAH з ПДВ
|
226 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" #43595093 |
Відхилено |
224 102,10
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 15:11
|
ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" #3245402573 |
Переможець |
226 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 15:51
|