Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Polyethylene gas pipelines (CPV: 44160000-9)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Вінницягаз» |
Код ЄДРПОУ: | 03338649 |
Місцезнаходження: | 21012, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, провулок Костя Широцького, будинок 24 |
Контактна особа: |
Мельник Яна Віталіївна 380673578385 Yana.Melnyk@vngas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Joint-Stock Company "Operator of Gas Distribution System" Vinnitsagaz " |
National ID: | 03338649 |
Contact point: |
Melnyk Yana 380673578385 Yana.Melnyk@vngas.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2022 11:08 |
Очікувана вартість: | 5 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 січня 2022 13:50 |
Enquiries until: | 05 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 5 750 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 10:28 |
Перелік змін.docx | |
18 січня 2022 10:27 |
ТД_Труба ПЕ 2022 (зі змінами).docx |
18 січня 2022 10:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 січня 2022 10:28 |
Перелік змін.docx
|
|||
18 січня 2022 10:27 |
ТД_Труба ПЕ 2022 (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Водночас чинним законодавством України не заборонено проводити добровільну сертифікацію продукції, під час якої проводиться підтвердження відповідності технічним вимогам, відповідність яких може бути підтверджена перевірками або випробуваннями.
Оскільки Товариство, як замовник, хоче при закупівлі отримати продукт найвищої якості, вважаємо, що вимога про проведення випробувань у лабораторіях з найвищим рівнем довіри - акредитованих в НААУ на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025, та надання протоколів приймально-здавальних і періодичних випробувань акредитованої лабораторії є правомірною та обгрунтованою.
Звертаємо Вашу увагу, що акредитованих у визначеному законодавством порядку лабораторій в Україні на сьогоднішній день є декілька. З детальним реєстром акредитованих випробувальних лабораторій можна ознайомитись на офіційному сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-10-000043 ● 7a1845475c5a45faae645729e35bb609
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2022 09:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.05.2022 № 168
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.05.2022 №168.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-13-000851-b, 13.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2714-2022 від 11.04.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-11 10:59:30
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-13-000851-b, яка проводилась акціонерним товариством «Оператор газорозподільної системи «Вінницягаз» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-13 14:57:01
Надання пояснень на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-13-000851-b, яка проводилась АТ «Вінницягаз», повідомляємо наступне.
1. Інформація щодо розміру, технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена у відповідності до наступних нормативно-правових актів:
• Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМ України від 16 січня 2019 р. № 27;
• ДБН В 2.5-20:2018 «Газопостачання»;
• ДБН В.2.5-41:2009 «Газопроводи з поліетиленових труб»;
• ДСТУ Б В.2.7-73-98 «Будівельні матеріали. Труби поліетиленові для подачі горючих газів. Технічні умови»;
• ДСТУ Б EN 1555-1:2012 «Системи пластмасових трубопроводів для подачі газоподібного палива. Поліетилен (PЕ) Частина 1. Загальні вимоги (EN 1555-1:2010, IDT)»;
• ДСТУ Б EN 1555-2:2012 «Системи пластмасових трубопроводів для подачі газоподібного палива. Поліетилен (PЕ) Частина 2. Труби (EN 1555-2:2010, IDT)»;
• ДСТУ Б EN 1555-5:2012 Системи пластмасових трубопроводів для подачі газоподібного палива. Поліетилен (PE). Частина 5. Придатність системи до використання (EN 1555-5:2010, IDT);
• ДСТУ-Н Б CEN/TS 1555-7:2014 Системи пластмасових трубопроводів для подачі газоподібного палива. Поліетилен (PE). Частина 7. Настанова з оцінювання відповідності (CEN/TS 1555-7:2013, IDT).
У той же час, при плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось на підставі закупівельних цін на товари власних проведених АТ «Вінницягаз» процедур у відповідності до укладених договорів та угод (як вже виконаних так і діючих нині).
2. Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити, крім іншого, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
АТ «Вінницягаз» не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки та не є розпорядником та одержувачем бюджетних коштів, відтак вищевказані вимоги постанови Уряду не поширюються на Товариство. Звертаємо Вашу увагу, що закупівля газопровідних поліетиленових труб проводиться за рахунок власних коштів Товариства.
Окрім викладеного вище АТ «Вінницягаз» вважає за необхідне зазначити, що Товариство є суб`єктом господарювання, що здійснює діяльність з розподілу природного газу на підставі відповідної ліцензії, виданої НКРЕКП та є оператором газорозподільної системи.
Діяльність АТ «Вінницягаз» в окремій сфері господарювання, як визначено ч.2 ст. 2 Закону, не відповідає ознакам органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб`єкта господарювання в розмірі більше ніж 50% або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб`єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб`єкта господарювання.
Як зазначалось вище, АТ «Вінницягаз» не є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування не володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи, а у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) відсутня, відтак, Товариство не належить до замовників в розумінні п.п.1, 2, 3 ч.1 ст. 2 Закону.
Крім того, системний аналіз ст. 2 Закону вказує на те, що у разі якщо юридичні особи та/або суб`єкти господарювання здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, встановлених Законом, але не відповідають жодній з ознак, визначених цим Законом, то такі суб`єкти не є замовниками у його розумінні, оскільки, здійснення господарської діяльності (в даному випадку – розподіл природного газу) не є достатньою підставою для віднесення АТ «Вінницягаз» до статусу замовника в розумінні Закону без володіння Товариством інших обов’язкових ознак, передбачених ст. 2 Закону - наявність спеціальних або ексклюзивних прав.
Наявність ліцензії на розподіл природного газу не є спеціальним або ексклюзивним правом, оскільки право провадження даного виду господарської діяльності суб`єктом господарювання не обмежує провадження діяльності у сферах, визначених Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» однією чи кількома особами, у зв`язку з однаковими умовами для отримання ліцензії будь-яким суб`єктом господарювання у разі дотримання ним встановлених відповідним законодавством вимог, тому не може розглядатись як спеціальне чи ексклюзивне право.
Таким чином, АТ «Вінницягаз» не належить до замовників в розумінні п.п.4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не є суб’єктом господарювання, наділеним спеціальними або ексклюзивними правами при здійсненні господарської діяльності з розподілу природного газу, а органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншім замовникам не належить частка у статутному Товариства в розмірі більше ніж 50% та такі органи чи інші замовники не володіють більшістю голосів у вищому органі Товариства чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради Товариства.
Питання відповідності діяльності АТ «Вінницягаз» ознакам, визначеним статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та належності Товариства до замовників в розумінні даного закону досліджувалось Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами розгляду скарги ПП «НВЦОВ «ЮГ» Колегія прийшла до висновку, що підстави вважати АТ «Вінницягаз» замовником у розумінні Закону під час здійснення зазначеної закупівлі відсутні, відтак скарга заявника не є такою. що відповідає вимогам ч.5 та ч. 8 статті 18 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рекомендацій викладених у висновку Держаудитслужби України (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) від 30 травня 2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-13-000851-b підтверджуємо усунення порушення, шляхом розірвання договору поставки № 13А210-7596-22 від 31 березня 2022 року, укладеним між АТ «Вінницягаз» та ТОВ «Ельпласт-Львів».
2022-06-03 10:32:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, визначеної пунктами 1, 3, 5, 7, 8 частини другої статті 21 Закону, англійською мовою)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, визначеної пунктами 1, 3, 5, 7, 8 частини другої статті 21 Закону, англійською мовою) • відсутній механізм
Розірвано договір від 31.03.2022 №13А210-7596-22 на підставі висновку Держаудитслужби
2023-04-10 11:26:34
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Вінницягаз» |
Код ЄДРПОУ: | 03338649 |
Місцезнаходження: | 21012, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, провулок Костя Широцького, будинок 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2022 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" |
4 637 400,00
UAH з ПДВ
|
4 637 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" |
5 010 222,00
UAH з ПДВ
|
5 010 222,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" #33090871 |
Рішення скасоване |
4 637 400,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2022 09:15
|
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" #33090871 |
Відхилено |
4 637 400,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2022 09:17
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" #23957545 |
Переможець |
5 010 222,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2022 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2022 10:47
|
ДУ Про розірвання.pdf | укладений |
03 червня 2022 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2022 16:47
|
ДУ Про зменшення обсягів.pdf | зміни до договору |
02 червня 2022 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2022 14:08
|
Договір_Труба ПЕ.pdf | укладений |
31 березня 2022 14:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Труба ø 40х3,7 SDR 11 | 172 | метри |
32,04
UAH з ПДВ
|
Труба ø 25х3 SDR 11 | 70 | метри |
15,60
UAH з ПДВ
|
Труба ø 63х3,6 SDR 17,6 | 1000 | метри |
51,84
UAH з ПДВ
|
Труба ø 250х22,7 SDR 11 | 1890 | метри |
1 221,72
UAH з ПДВ
|
Труба ø 200х11,4 SDR 17,6 | 500 | метри |
508,50
UAH з ПДВ
|
Труба ø 180х10,3 SDR 17,6 | 1000 | метри |
414,00
UAH з ПДВ
|
Труба ø 32х3 SDR 11 | 5000 | метри |
20,64
UAH з ПДВ
|
Труба ø 225х12,8 RC SDR 17,6 | 500 | метри |
690,00
UAH з ПДВ
|
Труба ø 75х6,8 SDR 11 | 736 | метри |
109,68
UAH з ПДВ
|
Труба ø 63х5,8 SDR 11 | 330 | метри |
78,72
UAH з ПДВ
|
Труба ø 75х4,3 SDR 17,6 | 318 | метри |
72,72
UAH з ПДВ
|
Труба ø 110х6,3 SDR 17,6 | 100 | метри |
155,28
UAH з ПДВ
|
Труба ø 50х4,6 SDR 11 | 1000 | метри |
49,68
UAH з ПДВ
|
Труба ø 250х14,2 SDR 17,6 | 200 | метри |
789,66
UAH з ПДВ
|
Труба ø 125х7,1 SDR 17,6 | 200 | метри |
199,50
UAH з ПДВ
|
Труба ø 125х7,1 SDR 17,6 | 500 | метри |
199,50
UAH з ПДВ
|
Труба ø 40х3,7 SDR 11 | 1000 | метри |
32,04
UAH з ПДВ
|
Труба ø 63х3,6 SDR 17,6 | 2620 | метри |
51,84
UAH з ПДВ
|
Труба ø 50х4,6 SDR 11 | 348 | метри |
49,68
UAH з ПДВ
|
Труба ø 90х5,2 SDR 17,6 | 6 | метри |
105,00
UAH з ПДВ
|
Труба ø 32х3 SDR 11 | 31 | метри |
20,64
UAH з ПДВ
|
Труба ø 20х3 SDR 11 | 6 | метри |
12,00
UAH з ПДВ
|
Труба ø 25х3 SDR 11 | 3000 | метри |
15,60
UAH з ПДВ
|
Труба ø 140х8,0 SDR 17,6 | 1000 | метри |
249,74
UAH з ПДВ
|
Труба ø 63х5,8 SDR 11 | 400 | метри |
78,72
UAH з ПДВ
|
Труба ø 110х6,3 SDR 17,6 | 1000 | метри |
155,28
UAH з ПДВ
|
Труба ø 90*8,2 SDR 11 | 422 | метри |
159,00
UAH з ПДВ
|
Труба ø 160х9,1 SDR 17,6 | 800 | метри |
325,50
UAH з ПДВ
|
Труба ø 75х4,3 SDR 17,6 | 500 | метри |
72,72
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13A210-7596-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-1/13A210-7596-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Труба ø 40х3,7 SDR 11 | 172 | метри |
32,04
UAH з ПДВ
|
Труба ø 25х3 SDR 11 | 70 | метри |
15,60
UAH з ПДВ
|
Труба ø 63х3,6 SDR 17,6 | 1000 | метри |
51,84
UAH з ПДВ
|
Труба ø 250х22,7 SDR 11 | 1890 | метри |
1 221,72
UAH з ПДВ
|
Труба ø 200х11,4 SDR 17,6 | 148 | метри |
508,50
UAH з ПДВ
|
Труба ø 180х10,3 SDR 17,6 | 13.3 | метри |
414,00
UAH з ПДВ
|
Труба ø 32х3 SDR 11 | 5000 | метри |
20,64
UAH з ПДВ
|
Труба ø 225х12,8 RC SDR 17,6 | 273.5 | метри |
690,00
UAH з ПДВ
|
Труба ø 75х6,8 SDR 11 | 736 | метри |
109,68
UAH з ПДВ
|
Труба ø 63х5,8 SDR 11 | 330 | метри |
78,72
UAH з ПДВ
|
Труба ø 75х4,3 SDR 17,6 | 318 | метри |
72,72
UAH з ПДВ
|
Труба ø 110х6,3 SDR 17,6 | 100 | метри |
155,28
UAH з ПДВ
|
Труба ø 50х4,6 SDR 11 | 1000 | метри |
49,68
UAH з ПДВ
|
Труба ø 125х7,1 SDR 17,6 | 200 | метри |
199,50
UAH з ПДВ
|
Труба ø 125х7,1 SDR 17,6 | 58 | метри |
199,50
UAH з ПДВ
|
Труба ø 40х3,7 SDR 11 | 1000 | метри |
32,04
UAH з ПДВ
|
Труба ø 63х3,6 SDR 17,6 | 2620 | метри |
51,84
UAH з ПДВ
|
Труба ø 50х4,6 SDR 11 | 348 | метри |
49,68
UAH з ПДВ
|
Труба ø 90х5,2 SDR 17,6 | 6 | метри |
105,00
UAH з ПДВ
|
Труба ø 32х3 SDR 11 | 31 | метри |
20,64
UAH з ПДВ
|
Труба ø 20х3 SDR 11 | 6 | метри |
12,00
UAH з ПДВ
|
Труба ø 25х3 SDR 11 | 3000 | метри |
15,60
UAH з ПДВ
|
Труба ø 140х8,0 SDR 17,6 | 4 | метри |
249,74
UAH з ПДВ
|
Труба ø 63х5,8 SDR 11 | 400 | метри |
78,72
UAH з ПДВ
|
Труба ø 110х6,3 SDR 17,6 | 1000 | метри |
155,28
UAH з ПДВ
|
Труба ø 90*8,2 SDR 11 | 422 | метри |
159,00
UAH з ПДВ
|
Труба ø 75х4,3 SDR 17,6 | 500 | метри |
72,72
UAH з ПДВ
|