Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Ямпільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44008082 |
Місцезнаходження: | 24500, Україна , Вінницька обл., місто Ямпіль, Україна, Вінницька обл, Ямпільський р-н, місто Ямпіль, вул. Свободи, будинок 132 |
Контактна особа: |
Франко Тетяна Михайлівна +380975362892 vomsyamp@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 15:57 |
Очікувана вартість: | 1 879 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 397,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2022 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2022 11:19 |
ТД тверде паливо(вугілля)2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000083 ● bf2e45ecbcd844c096c0ce198fe2bfe0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2022 № 307
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.10.2022 № 307.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-13-000454-b, 13.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-14 15:26:44
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-13-000454-b, яка проводилась Відділом освіти, молоді та спорту Ямпільської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У пункті 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати (згідно п.2 ст.41 Закону):
- інформацію про право підписання договору про закупівлю;
- достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги пункту 3 Розділу 6 тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 15:36:35
Пояснення по моніторингу
ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
пояснення на запит щодо моніторингу
закупівлі твердого палива № UA-2022-01-13-000454-b
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо, що це здійснювалося на основі моніторингу ринкових цін на вугілля відповідних марок станом на січень поточного року в мережі Інтернет, а також в ході отримання усних консультацій від представників юридичних осіб та з фізичних осіб-підприємців, які здійснюють свою діяльність у сфері реалізації твердого палива. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі, була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та комерційних пропозицій за результатами попередніх ринкових консультацій. А також, Замовником було прийнято рішення про визначення та затвердження очікуваної вартості предмета закупівлі та організацію процедури закупівлі. До розробки тендерної документації в тому числі вимог до предмету закупівлі були залучені відповідні фахівці (працівники) Замовника.
Щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (далі мовою оригіналу) «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Стосовно виконання переможцем тендеру при укладенні договору вимоги пункту 3 Розділу 6 тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1. інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2. достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.».
повідомляємо наступне:
Переможцем закупівлі твердого палива (№ UA-2022-01-13-000454-b) ТОВ «Спектр» з вище наведеного переліку під час надання тендерної пропозиції надані електронні версії наступних документів:
- Інформаційна довідка щодо уповноваженої особи на підписання документів, пропозицій та укладення договору № 74 від 25.01.2022 року, де зазначено перелік документів, якими підтверджуються повноваження (Статут товариства, Опис документів з відміткою державного реєстратора про отримання Статуту, протокол загальних зборів № 17 від 21.11.2020 року та наказ на призначення № 145 від 24.11.2020 року та надано код доступу результатів надання адміністративних послуг)
- Наказ на призначення директора Ткача О.В. № 145 від 24.11.2020 року,
- Протокол загальних зборів засновників товариства № 17 від 24.11.2020 року про призначення директора Ткача О.В.
- Довіреність № 1, яка надає право на підписання договору про закупівлю директору товариства Ткачу О.В., яка видана 25 січня 2022 року і є чинною до 31 грудня 2022 року.
- Лист згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
- Лист-пояснення № 72 від 25.01.2022 року про те, що господарська діяльність учасника не підлягає ліцензуванню.
Дані документи взято до уваги Замовником під час укладення договору про закупівлю оскільки термін дії довіреності на підписання договору діє до 31.12.2022 року, зміни до установчих документів державним реєстратором не проводились з дня їх подання до дня підписання договору, наявність ліцензії на проведення даного виду діяльності законом не передбачено та оригінали зазначених з даного питання документів пред’явлені переможцем одночасно з підписаним договором.
Таким чином, Замовник не мав підстав трактувати, що мали місце умови пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю (абз.2) чи не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) (абз.4)
Надання ТОВ «Спектр» документів переможця в електронному вигляді під час подання тендерної пропозиції та послідуюче їх надання в паперовому вигляді під час укладення договору не призводить до порушень Закону України «Про публічні закупівлі», не порушує основних принципів публічних закупівель», передбачених статтею 5, не обмежує конкуренцію, не призводить до дискримінації учасників та дотримано максимальну економію бюджетних коштів.
До пояснення додаємо відповідні документальні підтвердження у форматі PDF.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-25 15:17:50
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-13-000454-b, яка проводилась Відділом освіти, молоді та спорту Ямпільської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТОВ «Спектр» договір про закупівлю від 14.02.2022 № 6 за предметом закупівлі «Вугілля кам’яне марки АКО (25-100) та вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)» вартістю 1 868 208,00 грн (далі – Договір № 6).
До вказаного договору укладено додаткову угоду від 28.09.2022 №1, якою на підставі експертного експертний висновку Вінницької торгово-промислової палати від 15.09.2022 №В-267 збільшено вартість вугілля марки ДГ (13-100) з 7 248,00 грн (з ПДВ) до 7 972,76 грн (з ПДВ).
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас, експертний висновку Вінницької торгово-промислової палати від 15.09.2022 №В-267 не свідчить про коливання ціни на ринку, а лише інформує про ціну вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) станом на 14.09.2022.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати документальне підтвердження збільшення ціни вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) на ринку у разі його коливання?
2. Надати до моніторингу інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення тощо) щодо обсягів та ціни отриманого та оплаченого Замовником вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) за Договором №6.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-28 15:10:20
Відповідь по моніторингу
ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
пояснення на запит щодо моніторингу
закупівлі твердого палива № UA-2022-01-13-000454-b
Стосовно документального підтвердження збільшення ціни вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) на ринку при його коливанні відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» пояснюю наступне:
Визначення факту коливання ціни вугілля ДГ 13-100 на ринку визначено Замовником на підставі таких документів:
- експертного висновку торгово-промислової палати № О-133 від 12.04.2022 року про рівень вартості вугілля ДГ 13-100 станом на квітень 2022 року в розмірі 7190,00 грн. – 8300,00 грн. Даний документ отриманий Замовником у квітні 2022 року від іншого постачальника для прийняття рішення про закупівлі інших видів твердого палива (висновок виданий на 4 види твердого палива),
- експертного висновку торгово-промислової палати № В-267 від 15.09.2022 року про рівень вартості вугілля ДГ 13-100 станом на 14 квітня 2022 року в розмірі 10300,00 грн. – 13500,00 грн.
Дані документи взято до уваги Замовником під час укладення додаткової угоди до договору про закупівлю від 28.09.2022 року № 6 оскільки обидва видані уповноваженим органом, обидва свідчать про рівень ціни на товар – вугілля ДГ 13-100 впродовж дії договору у два різних періоди, а отже є документальним підтвердженням коливання ціни на ринку в сторону її збільшення.
Крім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «Спектр» пропонував розірвати діючу угоду по причині значного підвищення ціни на вугілля та враховуючи форс-мажорні обставини, спричинені воєнним часом в країні. Укладення додаткової угоди на підвищення ціни лише на один з двох видів палива, що закуповується та лише на 10 % досягнуто в результаті неодноразових переговорів. Для нас, як Замовника, під час досягнення таких домовленостей було пріоритетним дотримання максимальної економії бюджетних коштів, що є основним принципом публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, закупівля вугілля ДГ 13-100 по договору від 14.02 2022 року № 6 із змінами від 28.09.2022 року буде здійснюватися по ціні 7972,76 грн. Проведення нової закупівлі після розірвання діючої угоди буде здійснюватися по діючих на сьогодні ринкових цінах (мінімальна 10300,00 грн.). Таким чином додаткові витрати бюджетних коштів можуть скласти біля 270 тис.грн. на 116 т вугілля, що закуповується.
Додаток: на 7-х арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 15 Порядку №1082 та пункту 4-1 постанови КМУ №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ спектр |
1 877 976,00
UAH з ПДВ
|
1 868 208,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ВІННИЦЯОБЛПАЛИВО" |
1 878 400,00
UAH з ПДВ
|
1 868 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ спектр #30067771 |
Переможець |
1 868 208,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2022 18:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2022 11:42
|
Дод угода вугілля.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2022 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2022 11:07
|
003.jpg | зміни до договору |
29 вересня 2022 11:05
|
002.jpg | зміни до договору |
29 вересня 2022 11:05
|
001.jpg | зміни до договору |
29 вересня 2022 11:05
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
29 вересня 2022 11:05
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
29 вересня 2022 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 17:29
|
Договір №6 прозакупівлю товарів | укладений |
15 лютого 2022 17:28
|
Договір №6 прозакупівлю товарів | укладений |
15 лютого 2022 17:28
|
Договір №6 прозакупівлю товарів | укладений |
15 лютого 2022 17:28
|
Договір №6 прозакупівлю товарів | укладений |
15 лютого 2022 17:27
|
Договір №6 прозакупівлю товарів | укладений |
15 лютого 2022 17:27
|
Договір №6 прозакупівлю товарів | укладений |
15 лютого 2022 17:27
|
Договір №6 прозакупівлю товарів | укладений |
15 лютого 2022 17:27
|
Договір №6 прозакупівлю товарів | укладений |
15 лютого 2022 17:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне марки АКО (25-10) | 74 | т |
9 040,00
UAH
|
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) | 147 | т |
6 040,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи норми п.п.2п.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"№922-VIII від 25.12.2015 із змінами та доповненнями збільшити ціну на 10% за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне марки АКО (25-10) | 66.25 | т |
9 040,00
UAH
|
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) | 109.3718 | т |
7 972,76
UAH
|