Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 Код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Прибирання загальноміських територій міста)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2022-01-12-006126-a ● 780286dd60874fa8a511c2445a5734d7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 23045927 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Луцик +380679312654, +380544725158 ugkg_kon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2022 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 13:07 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 Код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Прибирання загальноміських територій міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, загальноміська територія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язується здійснити оплату за послуги не пізніше 30 календарних днів з дати підписання актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2022 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2022 17:46 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
12 січня 2022 17:46 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно розрахунку
Дата подання: 13 січня 2022 13:45
Дата відповіді: 18 січня 2022 09:29
Згідно вашої вимоги потрібно в складі пропозиції надати:
повний розрахунком вартості пропозиції (за статтями витрат), з обов’язковим підтвердженням розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат;
Яким чином потрібно підтвердити загальновиробничі та адміністративні витрати?
Конкретно які документі Учасник має надати в складі пропозиції?
Відповідь: Шановний учаснику, надаємо уточнену інформацію на Ваше питання:
Вам необхідно надати розрахунок накладних витрат по суб’єкту господарювання.
Накладні витрати плануються на підставі кошторисів цих витрат відповідно до законодавства. У разі неможливості здійснення об’єктивного нормування окремих елементів планування проводиться на підставі фактичних витрат за попередній рік. Рівень накладних витрат визначається у відсотках до фонду заробітної плати основних робітників.
До складу накладних витрат відносяться загальновиробничі та адміністративні витрати (в разі їх наявності).
Крім того, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції також надає: Заповнену форму пояснювальної записки у відповідності з Додатком №5 цієї тендерної документації (у випадку необхідності, тобто у разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів та ін.).
Вам необхідно надати розрахунок накладних витрат по суб’єкту господарювання.
Накладні витрати плануються на підставі кошторисів цих витрат відповідно до законодавства. У разі неможливості здійснення об’єктивного нормування окремих елементів планування проводиться на підставі фактичних витрат за попередній рік. Рівень накладних витрат визначається у відсотках до фонду заробітної плати основних робітників.
До складу накладних витрат відносяться загальновиробничі та адміністративні витрати (в разі їх наявності).
Крім того, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції також надає: Заповнену форму пояснювальної записки у відповідності з Додатком №5 цієї тендерної документації (у випадку необхідності, тобто у разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів та ін.).
Загальновиробничі витрати
Дата подання: 13 січня 2022 14:04
Дата відповіді: 18 січня 2022 09:29
Просимо обґрунтувати необхідність включення до розрахунку загальновиробничих витрат, так предметом закупівлі є послуги з прибирання, які не передбачають ніякого виробництва та згідно облікової політики підприємства не можуть бути включені до розрахунку.
Відповідь: Шановний учаснику, надаємо уточнену інформацію на Ваше питання:
Вам необхідно надати розрахунок накладних витрат по суб’єкту господарювання.
Накладні витрати плануються на підставі кошторисів цих витрат відповідно до законодавства. У разі неможливості здійснення об’єктивного нормування окремих елементів планування проводиться на підставі фактичних витрат за попередній рік. Рівень накладних витрат визначається у відсотках до фонду заробітної плати основних робітників.
До складу накладних витрат відносяться загальновиробничі та адміністративні витрати (в разі їх наявності).
Крім того, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції також надає: Заповнену форму пояснювальної записки у відповідності з Додатком №5 цієї тендерної документації (у випадку необхідності, тобто у разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів та ін.).
Вам необхідно надати розрахунок накладних витрат по суб’єкту господарювання.
Накладні витрати плануються на підставі кошторисів цих витрат відповідно до законодавства. У разі неможливості здійснення об’єктивного нормування окремих елементів планування проводиться на підставі фактичних витрат за попередній рік. Рівень накладних витрат визначається у відсотках до фонду заробітної плати основних робітників.
До складу накладних витрат відносяться загальновиробничі та адміністративні витрати (в разі їх наявності).
Крім того, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції також надає: Заповнену форму пояснювальної записки у відповідності з Додатком №5 цієї тендерної документації (у випадку необхідності, тобто у разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів та ін.).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-12-006126-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 17 січня 2022 14:51
Вимога щодо усунення дискримінаційної вимоги з умов тендерної документації
Зазначаємо, що ми як потенційний учасник не маємо можливості прийняти участь у відкритих торгах, оскільки Документація містить вимоги, які є дискримінаційними, та унеможливлюють участь у відкритих торгах . Вимога щодо наявності в учасника матеріально-технічної бази, яка повинна бути розміщена на розташовану на території Конотопської міської територіальної громади, є дискримінаційною і порушує зазначені норми законодавства України. Оскільки фактично прийняти участь у відкритих торгах можуть лише ті учасники, які мають уже на момент подання пропозиції у відкритих торгах учасника матеріально-технічної бази, яка повинна бути розміщена території Конотопської міської територіальної громади. Таким чином, Замовник, встановивши дискримінаційні вимоги, порушив право Учасника на участь у відкритих торгах, оскільки в Учасника відсутня на момент подання пропозиції матеріально-технічна база, яка розміщена на території території Конотопської міської територіальної громади. При цьому, Учасник має фінансову спроможність та відповідні напрацювання, для розміщення своєї матеріально-технічної бази на території території Конотопської міської територіальної громади, у разі перемоги у даних відкритих торгах.
Вимагаємо виключити зазначену вимогу Документації. В інакшому випадку гарантуємо звернення зі скаргою до АМКУ. Так, як така скарга підлягає задовільненню у будь-якому випадку, ви лише заблокуєте процедуру та проведете її з запізненням.
В підтвердження гарантії задовільнення такої скарги надаємо практику АМКУ у вигляді Рішень які були вирішенні на користь Учасника з усуненням аналогічних дискримінаційних вимог. На сьогодні таких скарг близько сотні всі отримали рішення на користь скаржника у даному питанні.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо виключити зазначену вимогу Документації. В інакшому випадку гарантуємо звернення зі скаргою до АМКУ. Так, як така скарга підлягає задовільненню у будь-якому випадку, ви лише заблокуєте процедуру та проведете її з запізненням.
В підтвердження гарантії задовільнення такої скарги надаємо практику АМКУ у вигляді Рішень які були вирішенні на користь Учасника з усуненням аналогічних дискримінаційних вимог. На сьогодні таких скарг близько сотні всі отримали рішення на користь скаржника у даному питанні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2022 13:57
Шановний учасник, згідно з частиною 1 та частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.
Виконання робіт з прибирання загальноміських територій здійснюється постійно, протягом року, згідно графіка погодженого з Замовником. Також враховуючи мінливість погодних умов особливо у зимовий період передбачає оперативне реагування з метою забезпечення міста якісною послугою та безпечних умов проживання населення. В зв’язку з цим, виробнича база, де буде знаходитись техніка та інвентар, що будуть використовуватись для надання послуг, повинна бути як найближче до міста (може знаходиться у власності або оренді, особливо якщо учасник перебуває не на території Конотопської міської територіальної громади).
Крім того, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції також надає: Заповнену форму пояснювальної записки у відповідності з Додатком №5 цієї тендерної документації (у випадку необхідності, тобто у разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів та ін.).
Враховуючи вищевикладене, з метою уникнення недобросовісної конкуренції, для забезпечення сталої роботи зі сторони Виконавця послуг, оперативного реагування на ускладнення погодних умов та надзвичайних ситуацій, виробнича база повинна бути розташована у межах Конотопської міської територіальної громади (власність або оренда). Зокрема, дана вимога встановлена з об’єктивних умов та специфіки послуг, що мають безперервний характер.
В першу чергу дана закупівля розрахована на ефективність використання бюджетних коштів, забезпечення якісного та своєчасного виконання всього обсягу послуг відповідно до Додатку №4 до тендерної документації.
Замовник послуг не зобов’язаний передбачати додаткові можливі відшкодовування транспортних витрат чи відрядні працівників учасника/виконавця послуг, тощо.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.
Виконання робіт з прибирання загальноміських територій здійснюється постійно, протягом року, згідно графіка погодженого з Замовником. Також враховуючи мінливість погодних умов особливо у зимовий період передбачає оперативне реагування з метою забезпечення міста якісною послугою та безпечних умов проживання населення. В зв’язку з цим, виробнича база, де буде знаходитись техніка та інвентар, що будуть використовуватись для надання послуг, повинна бути як найближче до міста (може знаходиться у власності або оренді, особливо якщо учасник перебуває не на території Конотопської міської територіальної громади).
Крім того, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції також надає: Заповнену форму пояснювальної записки у відповідності з Додатком №5 цієї тендерної документації (у випадку необхідності, тобто у разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів та ін.).
Враховуючи вищевикладене, з метою уникнення недобросовісної конкуренції, для забезпечення сталої роботи зі сторони Виконавця послуг, оперативного реагування на ускладнення погодних умов та надзвичайних ситуацій, виробнича база повинна бути розташована у межах Конотопської міської територіальної громади (власність або оренда). Зокрема, дана вимога встановлена з об’єктивних умов та специфіки послуг, що мають безперервний характер.
В першу чергу дана закупівля розрахована на ефективність використання бюджетних коштів, забезпечення якісного та своєчасного виконання всього обсягу послуг відповідно до Додатку №4 до тендерної документації.
Замовник послуг не зобов’язаний передбачати додаткові можливі відшкодовування транспортних витрат чи відрядні працівників учасника/виконавця послуг, тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
798 700,00
UAH з ПДВ
|
759 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС" |
899 990,62
UAH з ПДВ
|
760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
14 лютого 2022 15:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі