Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2022 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2022 18:06 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2022 12:10 |
Очікувана вартість: | 1 963 993,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням Підрядником зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2022 18:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2022 18:07 |
ТД (зі змінами).docx | |
26 січня 2022 18:07 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
26 січня 2022 18:07 |
Додаток 5 (зі змінами).docx | |
12 січня 2022 17:13 |
Додаток 6.docx | |
12 січня 2022 17:13 |
Додаток 5.docx | |
12 січня 2022 17:13 |
ТД.docx |
26 січня 2022 18:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 січня 2022 18:07 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
26 січня 2022 18:07 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
|||
26 січня 2022 18:07 |
Додаток 5 (зі змінами).docx
|
|||
12 січня 2022 17:13 |
Додаток 6.docx
|
|||
12 січня 2022 17:13 |
Додаток 5.docx
|
|||
12 січня 2022 17:13 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-01-000025 ● e45e3d6853e944168dfadc7731d878aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2022
№ 20-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2022 №20-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
20. UA-2022-01-12-005935-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-17 11:11:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по ID: UA-2022-01-12-005935-a , відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому договір про закупівлю не укладено протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю? Також, прошу надати обґрунтування продовження строку укладання договору до 60 днів, в разі його наявності, з відповідними копіями документів.
Слід відмітити, що відповідно до частини 1 статті 32 Закону, замовник відміняє процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-18 16:46:18
Про надання пояснень
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Водночас, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено конкретного переліку випадків щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю, замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх.
Так, за результатом проведення аукціону закупівлі ID: UA-2022-01-12-005935-a та розгляду тендерних пропозицій учасників, замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ПП «Добробуд-Плюс» та 11.02.2022 було оприлюднено через електронну систему закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Проте, 24.02.2022 Російська Федерація здійснила військову агресію проти України та відповідно Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 в Україні було введено воєнний стан строком на 30 діб.
Такі наявні обставини стали підставою для продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «Добробуд-Плюс».
Рішення про продовження строку укладання договору, яке оформлене протоколом Уповноваженої особи від 01.03.2022 додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-18 17:12:41
Запит про надання пояснень та копій документів
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція частини території благоустрою з організацією скверу на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-12-005935-a) та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба повторно в отримані інформації та копій документів.
Відповідно до Додатку 7 до тендерної документації «Документи, які Переможець процедури закупівлі повинен надати для укладення Договору про закупівлю» Переможець процедури закупівлі повинен у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати ціну тендерної пропозиції за результатами проведення аукціону, а саме:
• договірна ціна;
• зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
• пояснювальна записка;
• об’єктні кошториси;
• локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
• підсумкова відомість ресурсів на будову;
• розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
• розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до п. 4.3, 5.3, 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» (зі змінами);
• розрахунок вартості машино-години власних будівельних машин (механізмів) відповідно п. 6.2. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (із змінами);
• документ, що підтверджує вартість машино-години орендованих (залучених) будівельних машин (механізмів) відповідно до договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо;
• інформація щодо ціни енергоносіїв і мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино-години будівельних машин (механізмів);
• розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 року № 196);
• календарний графік виконання робіт, у якому визначаються строки виконання будівельних робіт, передбачених Договором від 17.03.2022 року № 13.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чи надав Переможець вищевказані документи (договірну ціну із розрахунками до неї), відповідно до яких визначена ціна вказаного договору? Якщо надав, то надайте копії вищевказаних документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-22 15:50:04
Про надання пояснень
На Ваш запит надаємо документи, що надав переможець закупівлі у сканованому вигляді.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
2022-08-29 17:32:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/35/2022 |
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
27 вересня 2022 13:45
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС". |
1 887 941,87
UAH з ПДВ
|
1 828 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд" |
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
1 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС". #40264849 |
Переможець |
1 828 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 11:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2022 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 17:31
|
Дод_угода_№5_від_04_07_2023_додаток_1.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2023 10:56
|
Дод_угода_№4_від_01_06_2023_Додаток_№2.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2023 10:01
|
Дод. угода № 3 від 01.03.2023.pdf | зміни до договору |
02 березня 2023 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2022 15:25
|
Дод. угода № 2 від 09.12.2022.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2022 16:11
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2022 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 12:27
|
Договір № 13 від 17.03.2022.pdf | укладений |
17 березня 2022 12:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 1.2. та додатка № 2 договору |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1, 1.2, 10.1. та додатків № 2,3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1 та додатку № 3 до договору у зв'язку з виділенням фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п.1.2. та додатку № 2 до Договору у зв'язку з продовженням терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції Додатку № 1 до Договору у зв'язку з уточненням проектних рішень |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |