Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експертного обстеження та позачергового технічного огляду котлів
Очікувана вартість
834 234,24 UAH
UA-2022-01-12-004358-a ● af213b97c85b4675b24ce92140d304f6
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Вебсайт: | https://teplo.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Контактна особа: |
Віталій Пусов +380487056332 vimarster@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2022 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2022 14:19 |
Очікувана вартість: | 834 234,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 171,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. №639 (із змінами) «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) або неналежного виконання умов договору, зобов’язань за договором таким учасником, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п'ять) відсотків вартості договору. Термін дії забезпечення виконання договору (банківської гарантії) повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 1 календарний рік. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 послуга
Експертне обстеження котлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71632200-9 — Послуги з неруйнівних випробувань
59 послуга
Позачерговий технічний огляд котлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71631100-1 — Послуги з технічного огляду обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2022 10:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2022 10:32 |
Перелік змін.pdf | |
26 січня 2022 10:32 |
Тех.умови.PDF | |
26 січня 2022 10:32 |
2.2 ТД_зі змінами.docx | |
26 січня 2022 10:32 |
Протокол змін.pdf | |
12 січня 2022 15:20 |
3. Проект договору Додаток 5 до ТД_.docx |
26 січня 2022 10:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 січня 2022 10:32 |
Перелік змін.pdf
|
|||
26 січня 2022 10:32 |
Тех.умови.PDF
|
|||
26 січня 2022 10:32 |
2.2 ТД_зі змінами.docx
|
|||
26 січня 2022 10:32 |
Протокол змін.pdf
|
|||
12 січня 2022 15:20 |
3. Проект договору Додаток 5 до ТД_.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-12-004358-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФМК", Код ЄДРПОУ:38888070
Дата подання: 18 лютого 2022 16:35
Дата подання: 18 лютого 2022 16:35
Скарга на рішення Замовника про намір укласти договір з ПП "ДДП"
І. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
ІІ. ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ФМК» (код ЄДРПОУ 38888070), Юридична адреса: 46001, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 23 Поштова або фактична адреса: 54030, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 25/1, оф. 5.
ІІІ. підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Підставою для подання скарги є неправильне застосування Замовником абз. 1 ч.3 ст. 22 та абз. 2 ч. 1 ст. 31 та абз. 1 ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні Закупівлі» під час прийняття рішення про намір укласти Договір з ПП “ДДП” (Код ЄДРПОУ 24791911) Замовником було прийнято безпідставний та помилковий висновок про відповідність тендерної пропозиції ПП “ДДП” вимогам тендерної документації.
IV. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
ПП “ДДП” у складі тендерної документації надано цінову пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, 26 січня 2021 року Замовником було внесено зміни до тендерної пропозиції, зокрема до Технічних умов на проведення закупівлі, відповідно до якого Замовником було видалено перелік обладнання, який підлягає експертному обстеженню та технічному діагностуванню в межах відповідної закупівлі.
Разом з тим, ПП “ДДП” у складі тендерної пропозиції надано файл “Цінова пропозиція” із переліком обладнання, якого немає в останній редакції тендерної документації.
Відповідно тендерна пропозиція ПП “ДДП” містить цінову пропозицію, яка не відповідає діючій тендерній документації Замовника.
Відтак, тендерна пропозиція ПП “ДДП” не відповідає вимогам абз. 1 ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі» та мала бути відхилена Замовником з підстав абз. 2 ч. 1 ст. 31 та абз. 1 ч. 1 ст. 31 відповідного Закону.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 1, 5, 16, 17, 18, 22, 28, 29 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Визнати протиправним рішення Замовника Закупівлі UA-2022-01-12-004358-a - Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси про намір укласти говір за результатами закупівлі з ПП “ДДП” (Код ЄДРПОУ 24791911)
3. Зобов’язати Замовника Закупівлі UA-2022-01-12-004358-a - Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси відхилити тендерну пропозицію ПП “ДДП” (Код ЄДРПОУ 24791911) з підстав абз. 2 ч. 1 ст. 31 та абз. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2022 08:34
Рішення від 22.02.2022 №3599.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2022 08:33
Інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 №921.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2022 12:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2022 № 4193.pdf
Дата публікації: 02 травня 2022 11:13
Рішення від 29.04.2022 №4193.pdf
Дата публікації: 03 травня 2022 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: за результатами рішення АМКУ від 29.04.2022 № 4193-р/пк-пз
ВИРІШИВ :
1. Скасувати рішення про визначення приватного підприємства "ДДП" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з експертного обстеження та позачергового технічного огляду котлів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-12-004358-a.
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2022 16:32
Номер скарги: UA-2022-01-12-004358-a.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ФМК", Код ЄДРПОУ:38888070
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ФМК"
І. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
ІІ. ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ФМК» (код ЄДРПОУ 38888070), Юридична адреса: 46001, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 23 Поштова або фактична адреса: 54030, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 25/1, оф. 5.
ІІІ. підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Підставою для подання скарги є неправильне застосування Замовником ч. 3 ст. 27 , ч. 3 ст. 31, ч. 6 ч. 7 ст. 33, ЗУ «Про публічні Закупівлі» під час прийняття рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ “ФМК” з підстав ненадання Переможцем забезпечення виконання Договору.
IV. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Протоколом Уповноваженої особи КП “ТМО” від 16.08.2022 р. Віталія ПУСОВА прийнято Рішення про дискваліфікацію ТОВ “ФМК” як Учасника публічної закупівлі № UA-2022-01-12-004358-a у зв’язку з ненаданням ТОВ “ФМК” забезпечення виконання Договору, а саме - наданням банківської гарантії на суму, що перевищує 5 % від суми Договору.
Замовник дійшов неправильного висновку щодо ненадання Учасником забезпечення виконання Договору у зв’язку з наступним:
І. Щодо факту надання ТОВ “ФМК” банківської гарантії на виконання Договору.
Замовник, відповідно до тендерної документації вимагав від Учасника надати оригінал банківської гарантії в паперовій формі.
На виконання вимог тендерної документації, ТОВ “ФМК”, разом із примірниками Договору підписаного з боку Товариства надав оригінал Банківської гарантії № 0224-PG від 04.08.2022 р.
Примірники Договору і Оригінал банківської гарантії були надіслані Учасником на адресу Замовника кур’єрським відправленням з описом вкладення. Відповідно до квитанції кур’єрського відправлення № 9884 Замовник прийняв відповідні документи 08.08.2022 р.
Паралельно із направленням банківської гарантії в паперовому вигляді, Учасник завантажив скан-копію відповідної гарантії в електронну систему закупівель.
09.08.2022 р. Учасником було виявлено факт допущення опечатки в примірниках Договору, направленого 08.08.2022 р., а саме - некоректно зазначена назва вулиці Замовника в реквізитах сторін.
В супровідному листі до відправки з уточненими примірниками Договору, ТОВ “ФМК” звернуло увагу, що оригінал банківської гарантії в паперовій формі вже було доставлено Замовнику в попередньому відправленні.
Уточнена редакція Договору та супровідний лист були доставлені на адресу Замовника 10.08.2022 р.
Таким чином, ТОВ “ФМК” у строк що не перевищує 20 днів з моменту оприлюднення повідомлення Замовника про намір укласти Договір, було виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі.
Від укладення Договору за результатами Закупівлі ТОВ “ФМК” не відмовлялось.
ІІ. Щодо суми забезпечення виконання Договору
Частиною 3 статті 27 ЗУ “Про публічні закупівлі” визначено, що розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Зазначена стаття регулює обов’язок Замовника визначити розмір забезпечення в тендерній документації, однак не покладає такий обов’язок на Переможця закупівлі.
Вичерпний перелік обставин за яких Переможець закупівлі може бути дискваліфікований після оприлюднення повідомлення про намір укласти Договір визначено в ч. 3 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Даною нормою НЕ передбачено таку підставу для дискваліфікації Учасника як надання забезпечення виконання Договору на суму, що перевищує 5 % від суми Договору. Відносно забезпечення виконання Договору, ст. 31 ЗУ “Про публічну закупівлю” передбачає виключно факт не надання такого забезпечення в цілому, а не перевищення розміру забезпечення 5 % від суми Договору.
Відповідно, чинним законодавством не передбачено такої підстави для дискваліфікації Переможця закупівлі як надання забезпечення виконання Договору на суму, що перевищує 5 % від суми Договору.
Таким чином КП “Теплопостачання міста Одеси” безпідставно дійшло висновку про ненадання ТОВ “ФМК” оригіналу банківської гарантії на виконання Договору в паперовій формі.
Відповідно дискваліфікація ТОВ “ФМК” була безпідставною.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 1, 5, 16, 17, 18, 22, 28, 29 31, 33 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Визнати протиправним рішення Замовника Закупівлі UA-2022-01-12-004358-a - Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси” від 16.08.2022 р. про дискваліфікацію ТОВ “ФМК”
3. Зобов’язати Замовника Закупівлі UA-2022-01-12-004358-a - Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси” скасувати рішення від 16.08.2022 р. про дискваліфікацію ТОВ “ФМК” в межах публічної закупівлі UA-2022-01-12-004358-a.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДДП" |
552 561,73
UAH з ПДВ
|
406 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФМК" |
620 349,60
UAH з ПДВ
|
406 982,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ" |
812 961,00
UAH з ПДВ
|
407 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "ЧЕТЦ" |
674 732,52
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "МЕТЦ" |
799 501,44
UAH з ПДВ
|
560 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМТЕХЕКСПЕРТИЗА" |
831 900,00
UAH з ПДВ
|
831 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДДП" #24791911 |
Рішення скасоване |
406 980,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2022 16:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 лютого 2022 00:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДДП" #24791911 |
Відхилено |
406 980,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2022 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2022 16:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 червня 2022 00:00
|
ТОВ "ФМК" #38888070 |
Рішення скасоване |
406 982,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2022 16:41
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 червня 2022 00:00
|
ТОВ "ФМК" #38888070 |
Відхилено |
406 982,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2022 11:20
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 серпня 2022 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ" #36156154 |
Відхилено |
407 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2022 10:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 серпня 2022 00:00
|
ДП "ЧЕТЦ" #20950040 |
Відхилено |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2022 15:25
|
|
ПРАТ "МЕТЦ" #23083365 |
Очікує рішення |
560 004,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2022 15:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 вересня 2022 00:00
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 15 червня 2022 09:51 |
Кінець періоду оскарження: | 26 червня 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 19 липня 2022 14:22 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | у замовника відсутня подальша потреба у закупівлі товару |
Документи:
15 червня 2022 09:51
|
Електронний підпис |
15 червня 2022 09:50
|
Протокол_15_06_2022.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-01-12-004358-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФМК", Код ЄДРПОУ:38888070
Дата подання: 20 червня 2022 18:50
Дата подання: 20 червня 2022 18:50
Оскарження Рішення Замовника про визнання процедури такою, що не відбулась
І. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
ІІ. ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФМК» (код ЄДРПОУ 38888070), Юридична адреса: 46001, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 23 Поштова або фактична адреса: 54030, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 25/1, оф. 5.
ІІІ. підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Підставою для подання скарги є неправильне застосування Замовником пункту 1 частини 1 статті 32 ЗУ «Про публічні Закупівлі» під час прийняття рішення про визнання закупівлі такою, що не відбулась. Замовником не наведено жодної обгрунтованої причини неможливості провести закупівлю у зв'язку із запровадженням в Україні військового стану.
IV. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Замовником безпідставно прийнято рішення про визнання процедури закупівлі «Послуги з експертного обстеження та позачергового технічного огляду котлів», 71630000-3 – «Послуги з технічного огляду та випробовувань» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) такою, що не відбулася, на підставі пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», оформлене Протоколом уповноваженої особи замовника від 15.06.2022 року.
Так, в якості причини для визнання закупівлі такою, що не відбулась Замовник зазначає виникнення обставин непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, що унеможливлюють виконання норм ЗУ "Про публічні закупівлі".
Разом з тим, Замовником не зазначено ані які саме об'єктивні причини не дають можливість Замовнику продовжити процедуру закупівлі, ані на якій саме підставі Замовник не може виконати норми ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) за результатами розгляду аналогічних скарг, само по собі запровадження в Україні військового стану не є достатньою підставою для визнання закупівлі такою, що не відбулась з підстав п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Так, рішенням Колегії від 26.05.2022 року № 4769-р/пк-пз скасовано рішення замовника про скасування закупівлі № UA-2021-12-29-007218 з підстав введення військового стану, оскільки замовник закупівлі не довів та не обгрунтував в чому саме полягає неможливість проведення публічної закупівлі, а також які саме обставини не дають замовнику можливість закінчити процедуру закупівлі, розпочату ДО запровадження режиму військового стану.
Окрім того, рішенням Колегії від 11.05.2022 року № 4561-р/пк-пз в межах закупівлі № UA-2021-12-12-000094-a було скасовано рішення замовника про визнання закупівлі такою, що не відбулась з підстав запровадження військового стану, оскільки Замовник не довів документально та не обґрунтував реальну неможливість закінчити процедуру закупівлі, або відсутність потреби у закупівлі в подальшому.
Також Колегією в зазначеному Рішенні за результатом розгляду скарги визнано, що сам по собі лист ТПП України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, на якій посилається і КП “ТМО” не є самодостатньою підставою для визнання процедури закупівлі такою, що не відбулась.
Крім того, КП “ТМО” в оскаржуваному рішенні зазначає, що у зв'язку із запровадженням військового стану він не може виконувати норми ЗУ "Про публічні закупівлі". Разом з тим, запровадження військового стану НЕ відмінило норми ЗУ "Про публічні закупівлі" та не заборонила Замовнику здійснювати закупівлю на підставі відповідного Закону.
Так, під час дії військового стану Замовник лише має право не застосовувати норми відповідного закону (на підставі ПКМУ № 169 від 28.02.2022 р.), разом з тим, відповідна ПКМУ жодним чином не обмежує Замовника у виконанні норм ЗУ "Про публічні закупівлі". Крім того, сам Замовник під час дії військового стану продовжує здійснювати деякі закупівлі відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (наприклад закупівля № UA-2022-06-15-005405-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-15-005405-a). Таким чином, довод Замовника про визнання закупівлі такою, що не відбулась, з підстав неможливості виконання норм ЗУ "Про публічні закупівлі" не обгрунтований.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 1, 5, 18, 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Визнати протиправним рішення Замовника Закупівлі UA-2022-01-12-004358-a - Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" про визнання процедури закупівлі «Послуги з експертного обстеження та позачергового технічного огляду котлів», 71630000-3 – «Послуги з технічного огляду та випробовувань» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) такою, що не відбулася, на підставі пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», оформлене Протоколом уповноваженої особи замовника від 15.06.2022 року.
3. Зобов’язати Замовника Закупівлі UA-2022-01-12-004358-a - Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" скасувати Рішення про визнання процедури закупівлі «Послуги з експертного обстеження та позачергового технічного огляду котлів», 71630000-3 – «Послуги з технічного огляду та випробовувань» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) такою, що не відбулася, на підставі пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», оформлене Протоколом уповноваженої особи замовника від 15.06.2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 червня 2022 13:14
рішення від 21.06.2022 № 4910.pdf
Дата публікації: 21 червня 2022 13:13
інформація про перенесення розгляду скарги від 28.06.2022 № 1213.pdf
Дата публікації: 28 червня 2022 13:39
інформація про резолютивну частину рішення від 30.06.2022 № 4996.pdf
Дата публікації: 30 червня 2022 14:06
рішення від 30.06.2022 № 4996.pdf
Дата публікації: 01 липня 2022 11:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся, за процедурою закупівлі — "Послуги з експертного обстеження та позачергового технічного огляду котлів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-12-004358-a.
відповідно до рішення АМКУ від 30.06.2022 № 4996-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 19 липня 2022 14:26
Виконано
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2022 12:41 |
Кінець періоду оскарження: | 04 жовтня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 04 жовтня 2022 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | у замовника відсутня подальша потреба у закупівлі товару |
Документи:
23 вересня 2022 12:41
|
Електронний підпис |
23 вересня 2022 12:40
|
Протокол_22_09_2022.pdf |