Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 15330000-0 Processed fruits and vegetables (Canned sauerkraut, canned tomatoes (salted tomatoes), canned cucumbers (salted cucumbers), tomato paste (tomato paste), dried apricots, prunes, pitted raisins, dried apples)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Денисенко Світлана Іванівна +380975954817 tender_108@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education of Sviatoshynskyi District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37498536 |
Contact point: |
+380975954817 tender_108@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2022 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2022 13:17 |
Очікувана вартість: | 4 373 220,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 866,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 січня 2022 15:00 |
Enquiries until: | 02 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 лютого 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 4 373 221 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 866 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2022 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2022 15:01 |
ТД оброблені фрукти та овочі 2022.pdf | |
12 січня 2022 15:01 |
Додаток 7 Лист - згода.pdf | |
12 січня 2022 15:01 |
Додаток 6 для Переможця.pdf | |
12 січня 2022 15:01 |
Додаток 5 Проєкт договору.doc | |
12 січня 2022 15:01 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.pdf | |
12 січня 2022 15:01 |
Додаток 3 Технічні вимоги.pdf | |
12 січня 2022 15:01 |
Додаток 2 Стаття 17.pdf | |
12 січня 2022 15:01 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-02-000035 ● c8f13fcb5df24724a6103abbae2ec780
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
12. UA-2022-01-12-004082-a
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Оброблені фрукти та овочі 4 373 220,80 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 10:50:42
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-05 14:31:11
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000035
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки без кісточок, яблука сушені) (UA-2022-01-12-004082-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, відповідно до потреби та в межах бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки без кісточок, яблука сушені) (UA-2022-01-12-004082-a) сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Законів України: «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997
№771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. N 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», зі змінами, а також спільних наказів МОН України та МОЗ України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» від 17.04.2006 р. № 298/227, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2022/05/23/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-2/ )
Надання інформації про усунення порушення замовником
управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації заявляє про намір припинити дію (розірвати) Договору № 382 від 11 квітня 2022 року та направляє Товариству з обмеженою відповідальністю “Гранат” відповідну Додаткову угоду.
2022-08-29 16:07:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.) • усунуто
-
2022-11-07 16:15:39
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2022 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
4 322 400,00
UAH з ПДВ
|
4 322 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" |
4 354 600,00
UAH з ПДВ
|
4 354 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” #21620913 |
Переможець |
4 322 400,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2022 13:34
|
Дод.угода 1 до дог. 382.pdf | укладений |
03 листопада 2022 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2022 22:38
|
Договір 382.pdf | укладений |
12 квітня 2022 22:31
|
Протокол 100 про продовж. строку уклад. дог..pdf | укладений |
12 квітня 2022 22:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
96 845,95
UAH (в тому числі ПДВ 16 140,99 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з виникненням обставин, що не залежить від Сторін, які перешкоджають виконанню умов договору про надання послуг |