Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо свинини свіже охолоджене без кістки, філе куряче охолоджене
Очікувана вартість
346 632,00 UAH
UA-2022-01-12-003020-c ● 54e9a8fb37f9418d8705ab3474d2ab92
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей №2 м. Немирова Немирівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23055972 |
Місцезнаходження: | 22800, Україна , Вінницька обл., місто Немирів, вулиця Гімназійна, 27 |
Контактна особа: |
Вінницька Оксана Миколаївна +380433122628 nvk2nemyriv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2022 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2022 15:47 |
Очікувана вартість: | 346 632,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 734,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1413 кг
М'ясо свинини свіже охолоджене без кістки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22800, Україна, Вінницька область, місто Немирів, вулиця Гімназійна, 27;, Вінницький район, село Гунька, вулиця Вишнева, 30А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
1313 кг
філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22800, Україна, Вінницька область, місто Немирів, вулиця Гімназійна, 27;, Вінницький район, село Гунька, вулиця Вишнева, 30А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2022 18:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2022 18:52 |
Тендерна документація .pdf | |
12 січня 2022 18:52 |
додаток 4.pdf | |
12 січня 2022 18:52 |
додаток 3.pdf | |
12 січня 2022 18:52 |
додаток 2 .pdf | |
12 січня 2022 18:52 |
додаток 1 .pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-12-003020-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДАР-М", Код ЄДРПОУ:41435970
Дата подання: 08 лютого 2022 18:44
Просимо Вас розглянути нашу вимогу.
Вимога
про невідповідність тендерної пропозиції Учасника (ФОП Морозюк В.І.,
І П Н 2205115816) тендерної документації Замовника та дискваліфікацію його на закупівлю товару:
основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 15110000-2 – «М’ясо»
№ у ЦБД UA-2022-01-12-003020-c
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 05.12.2021р. Уповноважена особа з тендерних питань повинна керуватися:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням…
Стаття 11. Організація закупівельної діяльності замовника:
1. Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа.
6. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
10. Уповноважена особа:
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі…
Далі наведені невідповідності ТП Учасника (ФОП Морозюк В.І., І П Н 2205115816) ТД Замовника з обґрунтуванням:
1. При детальному розгляді документів пропозиції учасника ФОП Морозюка В.І., а саме довідок про реєстрацію потужностей, виявилось, що жодна із потужностей (транспортування і зберігання) не відповідає умовам зберігання, транспортування предмету закупівлі (м’ясо свинини свіже охолоджене без кістки і філе куряче охолоджене), так як в довідках вказано, що діяльність потужностей по’вязана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10ͦ"C, що не відповідає умовам зберігання і транспортування предмету закупівлі. Згідно декларацій виробника м’яса свинини свіжого охолодженого без кіски умовами зберігання вимагається температура від -1 до +1 ͦC, а філе курячого охолодженого від 0 до +4 ͦC. При температурі вище 10 ͦC предмет закупівлі буде непридатний до споживання людиною.
2. В складі тендерної документації Замовником зазначається, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ФОП Морозюк В.І. у своїй тендерній документації не надав жодного підтверджувального документа про дотримання строків тендерної пропозиції, що надає йому право змінювати ціну раніше встановленого строку Замовником.
3. В тендерній пропозиції ФОП Морозюка В.І. не правильно порахована загальна вартість філе курячого охолодженого, та не вказано чи ціни встановлені з ПДВ чи без ПДВ.
4. В довідці «Гарантійний лист про транспорт» є інформація про те, що спеціалізований транспорт, який буде задіяно для виконання договору про закупівлю відповідає санітарним вимогам відповідно до чинного законодавства України, але не має жодного підтверджуючого документа, який би гарантував дотримання даних вимог (договір дезінфекції або акт виконаних робіт дезінфекції).
5. Згідно з вимогами Замовника документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Проект договору про закупівлю Учасника не містить виконання даних вимог (на кожній сторінка документа немає зазначеного прізвища, ініціалів, посади, а також не завірена підписом та печаткою).
6. В договорі поставки ФОП Морозюка В.І. та споживчого товариства «ПРОФІТ» №1 дата вказана 06.01.2021р., а в додатку №1 до договору поставки №1 вказана дата 06.01.2022р. Також, в специфікації договору прописано, що доставка продуктів проводиться з 10.01.2021р. до 31.12.2021р. Додаток №1 датований датою, коли вже термін дії договору закінчився, що не надає чіткого підтвердження поставки товарів.
Ми, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 05.12.2021р., вимагаємо розглянути нашу вимогу про дискваліфікацію ФОП Морозюка В.І., просимо розглянути пропозицію ТОВ «Юдар-М», у зв’язку з поясненням наданим Учасником вище та визначити Переможця торгів керуючись у першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII.
Інформацію про рішення стосовно даної вимоги прошу направити на мою адресу у строк згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 05.12.2021р.
Доводжу до Вашого відома, щоб відстояти своє право на чесне та прозоре проведення державної закупівлі, забезпечення цільового використання державних коштів з максимальною користю для держави, ми можемо скористатися правом згідно статті 8,9 Закону України «Про публічні закупівлі» та звернутися до Управління захисту економіки в Вінницької області, Управління Держаудитслужби у Вінницькій області, Моніторинговий комітет та АМКУ по виконанню Законів України.
З повагою,
Директор ТОВ «Юдар-М» Юрій МОСКАЛЕНКО
Розгорнути
Згорнути
про невідповідність тендерної пропозиції Учасника (ФОП Морозюк В.І.,
І П Н 2205115816) тендерної документації Замовника та дискваліфікацію його на закупівлю товару:
основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 15110000-2 – «М’ясо»
№ у ЦБД UA-2022-01-12-003020-c
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 05.12.2021р. Уповноважена особа з тендерних питань повинна керуватися:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням…
Стаття 11. Організація закупівельної діяльності замовника:
1. Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа.
6. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
10. Уповноважена особа:
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі…
Далі наведені невідповідності ТП Учасника (ФОП Морозюк В.І., І П Н 2205115816) ТД Замовника з обґрунтуванням:
1. При детальному розгляді документів пропозиції учасника ФОП Морозюка В.І., а саме довідок про реєстрацію потужностей, виявилось, що жодна із потужностей (транспортування і зберігання) не відповідає умовам зберігання, транспортування предмету закупівлі (м’ясо свинини свіже охолоджене без кістки і філе куряче охолоджене), так як в довідках вказано, що діяльність потужностей по’вязана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10ͦ"C, що не відповідає умовам зберігання і транспортування предмету закупівлі. Згідно декларацій виробника м’яса свинини свіжого охолодженого без кіски умовами зберігання вимагається температура від -1 до +1 ͦC, а філе курячого охолодженого від 0 до +4 ͦC. При температурі вище 10 ͦC предмет закупівлі буде непридатний до споживання людиною.
2. В складі тендерної документації Замовником зазначається, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ФОП Морозюк В.І. у своїй тендерній документації не надав жодного підтверджувального документа про дотримання строків тендерної пропозиції, що надає йому право змінювати ціну раніше встановленого строку Замовником.
3. В тендерній пропозиції ФОП Морозюка В.І. не правильно порахована загальна вартість філе курячого охолодженого, та не вказано чи ціни встановлені з ПДВ чи без ПДВ.
4. В довідці «Гарантійний лист про транспорт» є інформація про те, що спеціалізований транспорт, який буде задіяно для виконання договору про закупівлю відповідає санітарним вимогам відповідно до чинного законодавства України, але не має жодного підтверджуючого документа, який би гарантував дотримання даних вимог (договір дезінфекції або акт виконаних робіт дезінфекції).
5. Згідно з вимогами Замовника документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Проект договору про закупівлю Учасника не містить виконання даних вимог (на кожній сторінка документа немає зазначеного прізвища, ініціалів, посади, а також не завірена підписом та печаткою).
6. В договорі поставки ФОП Морозюка В.І. та споживчого товариства «ПРОФІТ» №1 дата вказана 06.01.2021р., а в додатку №1 до договору поставки №1 вказана дата 06.01.2022р. Також, в специфікації договору прописано, що доставка продуктів проводиться з 10.01.2021р. до 31.12.2021р. Додаток №1 датований датою, коли вже термін дії договору закінчився, що не надає чіткого підтвердження поставки товарів.
Ми, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 05.12.2021р., вимагаємо розглянути нашу вимогу про дискваліфікацію ФОП Морозюка В.І., просимо розглянути пропозицію ТОВ «Юдар-М», у зв’язку з поясненням наданим Учасником вище та визначити Переможця торгів керуючись у першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII.
Інформацію про рішення стосовно даної вимоги прошу направити на мою адресу у строк згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 05.12.2021р.
Доводжу до Вашого відома, щоб відстояти своє право на чесне та прозоре проведення державної закупівлі, забезпечення цільового використання державних коштів з максимальною користю для держави, ми можемо скористатися правом згідно статті 8,9 Закону України «Про публічні закупівлі» та звернутися до Управління захисту економіки в Вінницької області, Управління Держаудитслужби у Вінницькій області, Моніторинговий комітет та АМКУ по виконанню Законів України.
З повагою,
Директор ТОВ «Юдар-М» Юрій МОСКАЛЕНКО
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2022 16:03
Замовником детально розглянуто та вивчено Вашу вимогу, надаємо відповідь по кожному питанню Вашої вимоги, а саме:
1. При детальному розглядi документiв пропозицiї учасника ФОП Морозюка B.I., а саме довiдок про реєстрацiю потужностей, виявилось, ,що жодна iз потужностей (транспортування i зберiгання) не вiдповiдає умовам зберiгання, транспортування предмету закупiвлi (м'ясо свинини свiже охолоджене без кiстки i фiле куряче охолоджене), так як в довiдках вказано, що дiяльнiсть потужностей по'вязана з харчовими продуктами, якi не потребують дотримання температурного режиму та }1о,к}-ть зберiгатися при температурi виrце 10'С, що не вiдповiдає умовам зберiгання i транспортування предмету закупiвлi. Згiдно декларацiї виробника м'яса свинини свiжого охолодженого без кiски }мовами зберiгання вимагасться температура вiд -1 до +1С, а фiле курячого охолодженого вiд 0 до +4С.При температурi виrце 10С предмет закупiвлi буде непридатний до споживання людиною
- Відповідно до розділу ІІІ пункту 6 тендерної документації Замовник вимагає від учасника: Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів; прямої вимоги щодо температурного режиму не передбачалось оскільки, відповідно до ч.2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах», даний учасник може не бути виробником товару, та не зберігати його.
2. В складi тендерної документацiї Замовником зазначаеться, що тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90 днiв iз дати кiнцевого строку подання тендерних пропозицiй. ФОП Морозюк B.I. у своїй тендернiй документацii не надав жодного пiдтверджувального документа про дотримання cтpoків тендерноi пропозицii, що надає йому право змiнювати цiну ранiше встановленого строку Замовником.
- Відповідно до розділу ІІІ пункту 4 тендерної документації та п.11 ч.2 ст 22 Закону, Замовник інформує: «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», прямої вимоги щодо надання довідки, листа щодо підтвердження не вимагалось Замовником.
3. В тендернiй пропозицii ФОП Морозюка B.I. не правильно порахована загальна BapTicTb фiле курячого охолодженого, та не вказано чи цiни встановленi з ПДВ чи беЗ ПДВ.
- Скаржник, зазначає, що в тендерній пропозиції переможця не правильно порахована сума однієї з позицій специфікації.
Зазначаємо, що Замовником не вимагалась тендерна пропозиція, як окрема довідка, тому технічна помилка вданій довідці не є суттєвою і не впливає пропозицію в цілому.
4. В довiдцi Гарантiйний лист про транспорт є iнформацiя про те, що спецiалiзований транспорт, який буле задiяно для виконання договору про закупiвлю вiдповiдає санiтарним вимогам вiдповiдно до чинного законодавства України, але не мас жодного пiдтверджуючого документа, який би гарантував дотримання даних вимог (договiр дезiнфекцiї або акт виконаних робiт дезiнфекцiї).
- Тендерна документація не містить прямих вимог щодо надання таких документів.
5. Згiдно з вимогами Замовника документи тендерноi пропозицii, якi наданi не у формi електронного документа повиннi мiстити пiдпис уповноваженоТ посадовоТ особи учасника закупiвлi (iз зазначенням прiзвища, iнiцiалiв та посади особи), а також вiдбитки печатки, учасника. (у разi використання) на кожнiй сторiнцi такого документу (oкрім документiв, виданих іншими пiдприсмствами/ установами/ органiзацiями). Проект договору про закупiвлю Учасника не мiстить виконання даних вимог (на кожнiй cторінці документа немає зазначеного прiзвища, iнiцiалiв, посади, а також не завiрена пiдписом та печаткою).
- Розділу V пункту 2 тендерної документації містить перелік формальних помилок згідно наказу №710:
«Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання)»
6. В договорi поставки ФОП Морозюка B.I. та споживчого товариства «ПРОФІТ» дата вказана 06.01.2021р., а в додатку №1 до договору поставки N1 вказана дата 06.01.2022р. Також, в специфiкацiї договору прописано, що доставка продуктiв проводиться з 10.01.2021р. до З1.22.2022р. дадаток №1 датований датою, коли вже термін дii договору закiнчився, що не надає чiткого пiдтверження поставки товарів.
- Дана технічна помилка не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, та не стосується характеристики предмета закупівлі.
1. При детальному розглядi документiв пропозицiї учасника ФОП Морозюка B.I., а саме довiдок про реєстрацiю потужностей, виявилось, ,що жодна iз потужностей (транспортування i зберiгання) не вiдповiдає умовам зберiгання, транспортування предмету закупiвлi (м'ясо свинини свiже охолоджене без кiстки i фiле куряче охолоджене), так як в довiдках вказано, що дiяльнiсть потужностей по'вязана з харчовими продуктами, якi не потребують дотримання температурного режиму та }1о,к}-ть зберiгатися при температурi виrце 10'С, що не вiдповiдає умовам зберiгання i транспортування предмету закупiвлi. Згiдно декларацiї виробника м'яса свинини свiжого охолодженого без кiски }мовами зберiгання вимагасться температура вiд -1 до +1С, а фiле курячого охолодженого вiд 0 до +4С.При температурi виrце 10С предмет закупiвлi буде непридатний до споживання людиною
- Відповідно до розділу ІІІ пункту 6 тендерної документації Замовник вимагає від учасника: Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів; прямої вимоги щодо температурного режиму не передбачалось оскільки, відповідно до ч.2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах», даний учасник може не бути виробником товару, та не зберігати його.
2. В складi тендерної документацiї Замовником зазначаеться, що тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90 днiв iз дати кiнцевого строку подання тендерних пропозицiй. ФОП Морозюк B.I. у своїй тендернiй документацii не надав жодного пiдтверджувального документа про дотримання cтpoків тендерноi пропозицii, що надає йому право змiнювати цiну ранiше встановленого строку Замовником.
- Відповідно до розділу ІІІ пункту 4 тендерної документації та п.11 ч.2 ст 22 Закону, Замовник інформує: «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», прямої вимоги щодо надання довідки, листа щодо підтвердження не вимагалось Замовником.
3. В тендернiй пропозицii ФОП Морозюка B.I. не правильно порахована загальна BapTicTb фiле курячого охолодженого, та не вказано чи цiни встановленi з ПДВ чи беЗ ПДВ.
- Скаржник, зазначає, що в тендерній пропозиції переможця не правильно порахована сума однієї з позицій специфікації.
Зазначаємо, що Замовником не вимагалась тендерна пропозиція, як окрема довідка, тому технічна помилка вданій довідці не є суттєвою і не впливає пропозицію в цілому.
4. В довiдцi Гарантiйний лист про транспорт є iнформацiя про те, що спецiалiзований транспорт, який буле задiяно для виконання договору про закупiвлю вiдповiдає санiтарним вимогам вiдповiдно до чинного законодавства України, але не мас жодного пiдтверджуючого документа, який би гарантував дотримання даних вимог (договiр дезiнфекцiї або акт виконаних робiт дезiнфекцiї).
- Тендерна документація не містить прямих вимог щодо надання таких документів.
5. Згiдно з вимогами Замовника документи тендерноi пропозицii, якi наданi не у формi електронного документа повиннi мiстити пiдпис уповноваженоТ посадовоТ особи учасника закупiвлi (iз зазначенням прiзвища, iнiцiалiв та посади особи), а також вiдбитки печатки, учасника. (у разi використання) на кожнiй сторiнцi такого документу (oкрім документiв, виданих іншими пiдприсмствами/ установами/ органiзацiями). Проект договору про закупiвлю Учасника не мiстить виконання даних вимог (на кожнiй cторінці документа немає зазначеного прiзвища, iнiцiалiв, посади, а також не завiрена пiдписом та печаткою).
- Розділу V пункту 2 тендерної документації містить перелік формальних помилок згідно наказу №710:
«Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання)»
6. В договорi поставки ФОП Морозюка B.I. та споживчого товариства «ПРОФІТ» дата вказана 06.01.2021р., а в додатку №1 до договору поставки N1 вказана дата 06.01.2022р. Також, в специфiкацiї договору прописано, що доставка продуктiв проводиться з 10.01.2021р. до З1.22.2022р. дадаток №1 датований датою, коли вже термін дii договору закiнчився, що не надає чiткого пiдтверження поставки товарів.
- Дана технічна помилка не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, та не стосується характеристики предмета закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-12-003020-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮДАР-М", Код ЄДРПОУ:41435970
Дата подання: 14 лютого 2022 15:02
Дата подання: 14 лютого 2022 15:02
Просимо Вас розглянути нашу Скаргу
ТОВ "Юдар-М" вважає, що рішення Замовника про відповідність пропозиції учасника ФОП «Морозюка Василя Івановича» вимогам тендерної документації та рішення укласти договір щодо закупівлі М'ясо свинини свіже охолоджене без кістки, філе куряче охолоджене, (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015-15110000-2– М’ясо) з ФОП «Морозюк Василь Іванович» у даній процедурі є незаконним, так як тендерна пропозиція ФОП «Морозюка Василя Івановича» не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та Закону.
На нашу думку, при проведенні процедури оцінки пропозицій було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», несправедливо та незаконно прийнято рішення про визнання переможцем учасника ФОП «Морозюка Василя Івановича», оскільки пропозиція цього підприємця не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 лютого 2022 17:48
Рішення від 16.02.2022 №3218.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2022 17:48
Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 №622.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2022 15:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2022 № 3965.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2022 12:12
Рішення від 20.04.2022 №3965.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2022 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження виконано!
Дата виконання рішення замовником: 18 травня 2022 15:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2022 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МОРОЗЮК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" |
329 446,00
UAH з ПДВ
|
327 712,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮДАР-М" |
334 398,00
UAH з ПДВ
|
329 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МОРОЗЮК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" #2205115816 |
Рішення скасоване |
327 712,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2022 15:10
|
|
ФОП "МОРОЗЮК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" #2205115816 |
Очікує рішення |
327 712,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2022 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2022 15:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 травня 2022 15:49 |
Кінець періоду оскарження: | 06 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 26 травня 2022 15:49 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутності подальшої потреби в закупівлі товаріву |
Документи:
26 травня 2022 15:49
|
Електронний підпис |
26 травня 2022 15:47
|
протокол 4.pdf |