Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985400 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1 |
Контактна особа: |
Волкова Крістіна +380633683753 kristina19972611@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2022 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 438 900,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
12 січня 2022 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2022 11:59 |
ТД.docx | |
12 січня 2022 11:59 |
Додаток № 4 Проект договору.docx | |
12 січня 2022 11:59 |
Додаток № 3 Пропозиція.docx | |
12 січня 2022 11:59 |
Додаток № 2 Перелік необхідних документів.docx | |
12 січня 2022 11:59 |
Додаток № 1 Інформація про учасника (24).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-29-000042 ● 1d956f3904584010959361e44d269366
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 21:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від29.09.2022№226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
45 UA-2022-01-12-002030-a 12.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-11 19:52:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо (Лот № 1 – яловичина, код 15110000-2 за ДК 021:2015 «М’ясо»; Лот № 2 – курятина; код 15110000-2 за ДК 021:2015 «М’ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-12-002030-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати обґрунтування щодо внесення змін до договорів з документальним підтвердженням (в т.ч. щодо коливання ціни м’яса на ринку).
3. Надати пояснення щодо причин не відхилення учасника ФОП «МИХАЙЛОВСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ», яким надано довідку про відповідність автотранспорту вимогам законодавства України (файл «Довідка про відповідність автотранспорту.odt»), в якій відсутні номер та підпис з печаткою учасника фізичної особи — підприємця Михайловського Г.І., а також на зазначену довідку не накладено кваліфікований електронний підпис учасника.
Однак, вимогами пункту 1 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що усі документи, які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника, а також відбитки печатки (у разі її використання). Одночасно, підпунктом 2.1.6. пункту 2 передбачено, що до формальних помилок відноситься подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-13 09:42:13
Відповідь на звернення
На ваш запит стосовно закупівлі за номером ID: UA-2022-01-12-002030-a ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (лот 1 – яловичина, лот 2 - курятина) (далі – Закупівля) повідомляємо наступне.
1. Щодо обгрунтування джерело фінансування закупівлі - кошти НСЗУ, кошти обласного бюджету, то при визначенні очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватись, зокрема виходячи із потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Відповідно до частини другої статті 75 Господарського кодексу України фінансовий план є основним плановим документом державного комерційного підприємства, відповідно до якого підприємство отримує доходи і здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів. Особливості господарської діяльності комунальних унітарних підприємств визначаються відповідно до вимог, встановлених цим Кодексом щодо діяльності державних комерційних або казенних підприємств, а також інших вимог, передбачених законом (стаття 78 Господарського кодексу України). Фінансовий план підлягає затвердженню до 1 вересня року, що передує плановому, якщо інше не передбачено законом. Згідно з пунктом 2 наказу Мінекономрозвитку від 02.03.2015 № 205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки» (далі — Порядок про складання фінансового плану) фінансовий план підприємства складається за формою згідно з Додатком 1 до цього Порядку на кожний наступний рік з поквартальною розбивкою і відображає очікувані фінансові результати в запланованому році.
Фінансовий план підприємства містить довідкову інформацію щодо фактичних показників минулого року, планових і прогнозних показників поточного року, а також інформацію згідно із стратегічним планом розвитку підприємства. Додаємо план використання бюджетних коштів на 2022 рік від 11 січня 2022 року в якому затверджені видатки на Продукти харчування в сумі 501920 грн. 00 коп. Щодо наявності коштів які надходять від Національної служби здоров'я України додаємо виписку (Додаток №2) АТ «Метабанк» м. Запоріжжя, яка підтверджує наявність коштів на які оголошено закупівлю.
Під час визначення очікуваної вартості Комунальне підприємство «Дніпропетровська багатопрофільна клінічна лікарня» Дніпропетровської обласної ради завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), та згідно пункту 2 Примірної методики на підприємстві при формуванні та визначені технічних, якісних характеристик та визначені очікуваної вартості до формування опису предмета закупівлі залучаються відповідні фахівці КП «ДБКЛПД»ДОР, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені.В даному випадку розрахунок потреби кількості м’яса визначається на підставі рапорту від дієт-сестри Роботи Т.В. (Додаток №3).
Для обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі надаються 3 комерційні пропозиції (Додаток №4).
2. Зміни до Договору №3 від 18.02.22р. #1: лот 1 – яловичина були здійснені відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 Закону України» Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Зміни до Договору №6 від 21.02.22р. #2: лот 2 – курятина були здійснені відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 Закону - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Зміни до Договору №6 від 21.02.22р. #2: лот 2 – курятина були здійснені відповідно до п.2 ч.5 ст. 41 Закону - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умов, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Постачальник надіслав листи №06/10 від 10 травня 2022р і №06/26 від 26 серпня 2022р.в яких було прохання підвищити ціну на одиницю товару, яке передбачене Законом п.2 ч.5 ст. 41. Проаналізувавши інформацію в таких відкритих джерелах як мережа Інтернет та в довідках головного управління статистики у Дніпропетровській області, було прийнято виконати прохання Постачальника в травні і серпні місяці (Додаток №5).
3. Учасником ФОП "МИХАЙЛОВСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" (далі – Учасник) було надано Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання товару, відповідає вимогам ст. 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», яка дійсно немає підпису, печатки. Проте підпунктом 2.1.4. пункту 2 передбачено: Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Тому посилаючись на цей пункт, беручи до уваги економічно найвигіднішу пропозицію (особливість Закупівлі: за вартістю придбання (найнижчою ціною)) від Учасника, було прийнято рішення вважати цю помилку недостатньо суттєвою для відхилення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Забов'язання Північно-східного офісу Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором були виконані Додатковою угодою №2 від 25.10.22р. про розірвання Договору №3 від 18.02.22р. з ФОП Михайловський Г.І.
2022-10-25 10:09:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082) • відсутній механізм
Забов'язання Північно-східного офісу Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором були виконані Додатковою угодою №2 від 25.10.22р. про розірвання Договору №3 від 18.02.22р. з ФОП Михайловський Г.І.
2022-12-23 21:07:39
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 – яловичина |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 714 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 571,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету та кошти НСЗУ | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2022 11:59 |
Додаток № 1 Інформація про учасника (24).docx |
12 січня 2022 11:59 |
Додаток № 2 Перелік необхідних документів.docx |
12 січня 2022 11:59 |
Додаток № 3 Пропозиція.docx |
12 січня 2022 11:59 |
Додаток № 4 Проект договору.docx |
12 січня 2022 11:59 |
ТД.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МИХАЙЛОВСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 211 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 211 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
1 610 400,00
UAH з ПДВ
|
1 212 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС ФУД |
1 713 000,00
UAH з ПДВ
|
1 713 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МИХАЙЛОВСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2532819254 |
Переможець |
1 211 800,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2022 10:08
|
Дод 2 від 25.10.22 до Дог 3 від 18.02.22.pdf | укладений |
25 жовтня 2022 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 10:30
|
Додаткова угода 1 до Договору №3 від 18.02.22.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 09:48
|
Договір №3 від 18.02.22.pdf | укладений |
18 лютого 2022 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. - Яловичина 1к. напівтуші без вирізки з 10000 кг - на 8170 кг. В результаті зміни обсягів загальна сума договору зменшується на 221759 грн. 40 коп та становить 990040 грн. 60 коп. (дев’ятсот дев’яносто тисяч сорок грн.. 60 коп.) без ПДВ - за рахунок коштів НСЗУ. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 лютого 2022 — 25 жовтня 2022 |
Сума оплати за договором: |
990 040,60
UAH
|
Причини розірвання договору: | Забов'язання Північно-східного офісу Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором |