Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 - Послуги їдалень (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
116 121,28 UAH
UA-2022-01-12-001502-b e7dcab70586a480d9eee857670cc575c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шепета Людмила Павлівна

+380472451430 zoh_12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25947539
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Б. Хмельницького, 118
Контактна особа: Шепета Людмила Павлівна
+380472451430
zoh_12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Згідно умов договору і додатків до нього. Місцезнаходження замовника: 18015, м. Черкаси, вулиця Богдана Хмельницького, 118; Категорія замовника: відповідно до п.3ч.4.ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Код ЄДРПОУ 25947539; Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи - з подальшим звітуванням (згідно абз. 2 п. 3 частини сьомої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі); Фінансування: кошти місцевого бюджету. Для забезпечення харчування учнів, процедура закупівлі Код за ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування, ідентифікатор закупівлі № UA-2022-01-03-000069-a, рішенням уповноваженої особи була оголошена 03.01.2022 року, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, кінцевим строком подання тендерних пропозицій, визначено 19.01.2022 року до 00:00 год (оскільки попередня процедура закупівлі Код за ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-12-17-004786-a, рішенням уповноваженої особи була відмінена у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме через неможливість внесення змін до річного плану після оголошення та проведення закупівлі (вказана невірна сума закупівлі в річному плані та оголошенні)). З урахуванням встановленого строку для подання і розгляду тендерних пропозицій та періоду оскаржень, найближчою орієнтовною датою укладення договору про закупівлю є 01.02.2022 року. На разі відновився навчальний процес у закладі освіти і існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із необхідінстю забезпечення харчування учнів через виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі. Організація харчування учнів є соціально важливим питанням, необхідно забезпечити безперервне щоденне та повноцінне харчування впродовж 2022 року. Збалансованість меню, а також забезпечення необхідною калорійністю та хімічним складом страв, повинна відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), затвердженій 24.03.2021 року №305. Також, при виконанні послуг з організації харчування необхідно враховувати наступні документи та законодавчі акти: Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V, Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305, рішення сесії Черкаської міської ради «Про затвердження Програми організації безкоштовного харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» від 09.11.2021 № 13-13 (зі змінами). Від повноцінного та якісного харчування залежить здоров’я та життя дітей. З метою захисту прав дітей та інтересів громади міста та гарантування належного повноцінного харчування та безперебійного функціонування роботи навчального закладу, недопущення припинення навчального процесу, відповідно рішенням уповноваженої особи на підставі абз. 2 п. 3 частини сьомої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішено здійснити придбання замовником послуг вартість яких перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на обставини, що склалися та необхідність негайного вжиття заходів щодо попередження настання надзвичайної ситуації та зриву процесу забезпечення безперервного щоденного та повноцінного харчування дітей опублікувати звіт про договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до абз. 2 п. 3 частини сьомої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 - Послуги їдалень (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

12 січня 2022 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА
#2581801922
Переможець 116 121,28
UAH
12 січня 2022 17:06

Документи

12 січня 2022 17:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 18:05
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.1. Договору і Додаток 1 до Договору (Специфікація послуг) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1/22
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML