Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
1 120 666,80 UAH
UA-2022-01-12-001153-c 0e7fdd7faa564bfd891b3169b6b140ca
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Михайло Борисович

380412431522 energiya@zu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125208
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
Контактна особа: Романюк Михайло Борисович
380412431522
energiya@zu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про природні монополії" природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги).
Згідно ч. 1 постанови НКРЕКП "Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій" від 19.10.2017 № 1268 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Внесення до Реєстру відомостей про суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих обласними, Київською міською державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП обласними, Київською міською державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до вказаного Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця. Відомості щодо суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України. Отже, з урахуванням інформації згідно реєстру суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення побутових відходів, що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), учасник є суб’єктом природної монополії.
Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних технологічних мереж споживача (Замовника) безпосередньо до мереж учасника, та за умови затверджених тарифів на надання послуг для даного постачальника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2022 12:50
Оскарження наміру укласти договір: 18 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Потреба на 2022 рік - 58150 м. куб.: навчальні корпуси - 6050 куб. м., ливневі води - 1500 м. куб., гуртожитки - 50600 м. куб. КЕКВ 2281 (2272) - 1600,00 грн. КЕКВ 2282 (2272) - 1119066,80 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6050 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення для навчальних корпусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, межа балансової належності (навчальні корпуси)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
1500 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення (ливневі води)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, межа балансової належності (навчальні корпуси)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
50600 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення для гуртожитків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, межа балансової належності (гуртожитки)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

12 січня 2022 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2022 12:43
УО_пр. 1322_06.01.22_обгрунт ПП_канал_2022.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Житомирводоканал" ЖМР
#03344065
Переможець 1 120 666,80
UAH з ПДВ
12 січня 2022 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2022 12:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Житомирводоканал" ЖМР
#03344065
1 120 666,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 15:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 13:11
ДУ 4а до дог. 59_2_канал._зняття.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 13:08
Електронний підпис зміни до договору
14 жовтня 2022 17:40
ДУ3 до договору 59-2 каналіз..pdf зміни до договору
14 жовтня 2022 17:39
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2022 17:38
ДУ 2 до договору 59-2_канал.pdf зміни до договору
26 вересня 2022 17:35
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 17:36
ДУ 1 до договору 59-2_канал..pdf зміни до договору
26 січня 2022 17:36
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:57
Договір 59-2_каналіз.pdf укладений
25 січня 2022 16:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з централізованого водовідведення для навчальних корпусів 6050 метри кубічні 19,27
UAH з ПДВ
Послуги з централізованого водовідведення (ливневі води) 1500 метри кубічні 19,27
UAH з ПДВ
Послуги з централізованого водовідведення для гуртожитків 50600 метри кубічні 19,27
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору. п. 1.4. Договору викласти в такій редакції «1.4. Загальна ціна договору становить 1120666,80 грн. (Один мільйон сто двадцять тисяч шістсот шістдесят шість грн. 80 коп.), включаючи ПДВ в сумі 186777,80 грн., в тому числі на власні потреби –1114335,80грн., включаючи ПДВ в сумі 185722,63 грн. та відшкодування орендарями – 6331,00 грн., включаючи ПДВ в сумі 1055,17 грн. Бюджетні зобов’язання по цьому договору виникають в межах кошторисних призначень (бюджетних) асигнувань) на 2022 рік 886411,00 грн. в тому числі ПДВ 147735,17 грн. В тому числі для власних потреб 880080,00 грн., включаючи ПДВ в сумі 146680,00 грн., відшкодування орендарями 6331,00 грн., включаючи ПДВ в сумі 1055,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 59/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 59/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 59/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. «Виконавець» та «Споживач» прийшли до згоди зменшити ціну Договору про надання послуг з централізованого водовідведення № 59/2 від 24.01.2022 р. на суму 510355,94 грн. (п’ятсот десять тисяч триста п’ятдесят п’ять грн. 94 коп.), у тому числі ПДВ 85 059,32 грн. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про надання послуг з централізованого водовідведення №59/2 від 24.01.2022 р. Викласти пункт 1.4. Договору про надання послуг з централізованого водопостачання № 59/3 від 24.01.2022 р. в наступній редакції: «1.4. Загальна ціна договору становить 610310,86 грн. (шістсот десять тисяч триста десять грн. 86 коп.), включаючи ПДВ в сумі 101 718,48 грн.»
Номер договору про закупівлю: 59/2
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з централізованого водовідведення для навчальних корпусів 2512 метри кубічні 19,00
UAH з ПДВ
Послуги з централізованого водовідведення (ливневі води) 3424.57 метри кубічні 19,00
UAH з ПДВ
Послуги з централізованого водовідведення для гуртожитків 26164 метри кубічні 19,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 610 310,86
UAH (в тому числі ПДВ 101 718,48 UAH)