Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4/80
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2022-01-12-000920-c e55fddfb15434fb58af558e36a6fc044
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Островська Наталія Іванівна

+380434322638 trost_centr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Тростянецький РЦ ПМСД
Код ЄДРПОУ: 36892237
Місцезнаходження: 24300, Україна , Вінницька обл., Тростянець, Вінницька область смт.Тростянець вул. Мічуріна,60
Контактна особа: Островська Наталія Іванівна
+380434322638
trost_centr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2022 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2022 10:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пачка
Папір А4/80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24300, Україна, Вінницька область, смт Тростянець, вул. Мічуріна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки проводяться протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2022 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2022 11:56
3 Оголошення папір А-4.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій