Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт адміністративної будівлі, розташованої за адресою: м. Чернігів, проспект Перемоги, 141» (проектні роботи)
Очікувана вартість
182 878,00 UAH
UA-2022-01-12-000627-c 002752f75b9e4686bef2b7307f15b182
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Льодова Маргарита Олегівна

380462774840 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Контактна особа: Льодова Маргарита Олегівна
380462774840
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2022 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2022 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2022 00:00
Початок аукціону: 21 січня 2022 11:46
Очікувана вартість: 182 878,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 829,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі, розташованої за адресою: м. Чернігів, проспект Перемоги, 141» (проектні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом поточного року, але не пізніше 15.12.2022, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника відповідних коштів.Джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2022 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ПРОЕКТ ПЛЮС" 148 780,00
UAH з ПДВ
148 780,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 182 790,43
UAH з ПДВ
182 790,43
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 січня 2022 14:06
Електронний підпис
20 січня 2022 14:05
Кошторис.pdf
20 січня 2022 14:05
Сертифікат ГІП.jpg
20 січня 2022 14:05
Лист_відвідування.pdf
20 січня 2022 14:05
Протокол.pdf
20 січня 2022 14:05
Проект Договору.pdf
20 січня 2022 14:05
Лист_інформація.pdf
20 січня 2022 14:05
Свідоцтво ГІП.pdf
20 січня 2022 14:05
Лист_субпідрядники.pdf
20 січня 2022 14:05
Календарний_план.pdf
20 січня 2022 14:05
Лист_працівники.pdf

Публічні документи

19 січня 2022 11:17
Електронний підпис
19 січня 2022 10:59
4.6 Кошторис.pdf
19 січня 2022 10:59
6. Інші документи.pdf
19 січня 2022 10:59
Титульний лист.pdf
19 січня 2022 10:59
Перелік документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ПРОЕКТ ПЛЮС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ПРОЕКТ ПЛЮС"
#35779936
Переможець 148 780,00
UAH з ПДВ
25 січня 2022 16:02

Документи

25 січня 2022 16:02
Електронний підпис
25 січня 2022 16:02
Протокол №13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2022 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ПРОЕКТ ПЛЮС"
#35779936
148 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2022 16:02
Електронний підпис
25 січня 2022 16:02
Протокол №13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 10:26
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2023 10:49
Додаткова угода № 3 до Договору № 21-2022-с.pdf зміни до договору
28 березня 2023 10:48
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2023 14:35
Додаткова угода №2 до Договору №21-2022-с.pdf зміни до договору
24 січня 2023 14:33
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2023 15:11
Додаткова угода № 1 до договору № 21-2022-с.pdf зміни до договору
10 січня 2023 15:10
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 11:53
Договір № 21-2022-С.pdf укладений
11 лютого 2022 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у звязку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Договір № 21-2022-С
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення договірної ціни на поточний рік (без зміни загальної договірної ціни)
Номер договору про закупівлю: Договір № 21-2022-С
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості проектних робіт без зміни їх якості та кількості
Номер договору про закупівлю: Договір № 21-2022-С
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 139 940,00
UAH