Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури та туризму Диканської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44017610 |
Місцезнаходження: | 38500, Україна , Полтавська обл., Диканька, вул.Незалежності,119 |
Контактна особа: |
Фесенко Тетяна Юріївна +380665107116 dikanka_kultura@adm-pl.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2022 11:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
12 січня 2022 09:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-04-000086 ● 54d85b55e1a4417face968ff42feee30
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.02.2022 № 40
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 04.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-01-12-000127-c 12.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-07 16:54:40
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 500818,40 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-12-000127-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
До пояснень може бути долучене документальне підтвердження.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-09 16:33:40
Пояснення
В оголошенні процедури закупівлі електричної енергії код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09310000-5 - Електрична енергія», згідно ідентифікатора закупівлі UA-2022-01-12-000127-c , було допущено технічну помилку. А саме в обґрунтуванні переговорної процедури. 02.12.21 року в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Електрична енергія ; 09310000-5 - Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника UA-2021-12-02-001320-a. Дана закупівля була відмінена через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. 20.12.21 року в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про повторне проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Електрична енергія ; 09310000-5 - Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного UA-2021-12-20-016546-c. Дана закупівля була відмінена через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.1 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так як на перші торги і другі виходила тільки одна організація, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ", з ними і було вирішено провести переговорну процедуру! Згідно їх комерційної пропозиції, а це 5,80 гривень за 1 кВт*год ціна договору вийшла 500818,40 гривень (п’ятсот тисяч вісімсот вісімнадцять гривень 40 коп), тобто на 1,60 менша, ніж у попередніх закупівлях. Очікувана вартість переговорної процедури та відмінених відкритих торгів може відрізнятись. Також при проведенні процедури можуть змінюватись кількісні характеристики предмета закупівлі, строки поставки, виконання робіт, надання послуг. Про це також міститься інформація в листі-роз’ясненні Мінекономіки 3304-04/60124-06 від 03.10.2020 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокол про визначення переможця виправлено! А також наша структура називається "ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ДИКАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" ніяк не Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту!
2022-02-24 12:53:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Переможець |
500 818,40
UAH з ПДВ
|
12 січня 2022 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 16:02
|
Дод.угода _3 від 26 12 2022р..pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 17:16
|
Додаткова угода _2 07.02.2022.PDF | зміни до договору |
09 лютого 2022 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 16:52
|
04.02.PDF | зміни до договору |
09 лютого 2022 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 11:42
|
Договір | укладений |
27 січня 2022 11:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 86348 | кВт*год |
5,80
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Постановами НКРЕКП від 17 12.2021р. "2604 "Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" із застосуванням стимулюючого регулювання" та від 01.12.2021р. №2454 "Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК "УКРЕНЕРГО" на 2022 рік", якими встановлено тариф на послуги з розподілу на рівні 1,05827 грн/кВт.год без урахування ПДВ та тариф на послуги з передачі електричної енергії на рівні 0,34564 грн/кВт.год без урахування ПДВ, ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а також керуючись п. 3.2.4. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджениї постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року №312. |
Номер договору про закупівлю: | 20610659 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до згоди, керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону країни «Про публічні закупівлі», зменшення обсягів закупівлі, а також зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 20610659 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити ціну Договору на 6987,52 грн. (шість тисяч дев’ятсот вісімдесят сім гривень 52 копійки). 2. Викласти пункт 5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Загальна сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить 418048,08 грн. (чотириста вісімнадцять тисяч сорок вісім гривень 08 копійок), у тому числі ПДВ: 69674,68 грн. (шістдесят дев’ять тисяч шістсот сімдесят чотири гривні 68 копійок).» 3. Викласти пункт 2.4 Договору в наступній редакції: «2.4. Кількість річного планового обсягу закупівлі електричної енергії – 84618кВт-год.» |
Номер договору про закупівлю: | 20610659 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 72077 | кВт*год |
5,80
UAH з ПДВ
|