Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджей, технічне обслуговування оргтехніки, відновлення картриджей)
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2022-01-12-000054-c ● f57e1c7a05f745bfb3e3309b3fe841cb
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ВОЛИНЬГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 03339459 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, І.Франка, 12 |
Контактна особа: |
Кремко Тетяна Василівна 380678073041 Tetyana.Kremko@vlgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2022 08:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2022 12:47 |
Очікувана вартість: | 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджей, технічне обслуговування оргтехніки, відновлення картриджей)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, І.Франка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 11:18 |
Внесення змін заправка картріджів.docx | |
17 січня 2022 11:16 |
50310000-1 Інструкція технічне обслуговування картриджів зі змінами.docx | |
12 січня 2022 08:41 |
50310000-1 Інструкція технічне обслуговування картриджів.docx |
17 січня 2022 11:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2022 11:18 |
Внесення змін заправка картріджів.docx
|
|||
17 січня 2022 11:16 |
50310000-1 Інструкція технічне обслуговування картриджів зі змінами.docx
|
|||
12 січня 2022 08:41 |
50310000-1 Інструкція технічне обслуговування картриджів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи, що подаються учасниками в складі пропозицій
Дата подання: 16 січня 2022 18:30
Дата відповіді: 17 січня 2022 10:49
В тендерній документації роздулу 3 пунку 4, в переліку документів які учасник має плдати, а саме "1) документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробника, тощо);".
На що конкретно має бути сертифікат, свідоцтво або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи чи паспорт виробника? На приміщення, на обладнання, на матеріали?
Згідно закону на надані послуги сертифікація або свідоцтва не потрібні, а висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на що саме?
Напишіть детальне пояснення, щоб усі учасники розуміли і були в рівних умовах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую. за запитання згідно Вашого зауваження будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-12-000054-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37572551
Дата подання: 28 січня 2022 14:50
Скасування переможця.
Згідно протоколу №29 від 28 січня АТ "Волиньгаз" п.2 Ви дискваліфікували ТзОВ"Інт сервіс" за те що останій не надав сертифікати або договори про авторизований сервісний центр техніки Canon. ТзОВ "Макс прінт" в свою чергу надала тільки довідку, а самі сертифікати або договір що ТзОВ "Макс прінт" є авторизованим сервісним центром.
Причому є офіційна відповідь на запит, що ТзОВ "Макс прінт" не є авторизованим сервісним центром в м.Луцьк. Скрін відповіді приложую.
Підстава дисквалійікації згідно не наданих учасником документів які підтверджуюсь саме обсяг не менше ніж вартість закупівлі. Учасник ТзОВ "Макс прінт" надав договір але не надав копії, або оригінали документів, що підтверджують факт виконання договору(накладна, тощо) на всю суму договору, вони просто відсутні, згідно пункту 1,3 Додатку 6.
Враховуючи цю інформацію прошу дискваліфікувати учасника ТзОВ "Макс прінт", а тендер скасувати.
Або вибрати переможцем ТзОВ"Інт сервіс"/
Розгорнути
Згорнути
Причому є офіційна відповідь на запит, що ТзОВ "Макс прінт" не є авторизованим сервісним центром в м.Луцьк. Скрін відповіді приложую.
Підстава дисквалійікації згідно не наданих учасником документів які підтверджуюсь саме обсяг не менше ніж вартість закупівлі. Учасник ТзОВ "Макс прінт" надав договір але не надав копії, або оригінали документів, що підтверджують факт виконання договору(накладна, тощо) на всю суму договору, вони просто відсутні, згідно пункту 1,3 Додатку 6.
Враховуючи цю інформацію прошу дискваліфікувати учасника ТзОВ "Макс прінт", а тендер скасувати.
Або вибрати переможцем ТзОВ"Інт сервіс"/
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-01-12-000054-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37572551
Дата подання: 28 січня 2022 15:31
Дискваліфікувати згідно умов закупівлі.
В інструкції підготовки пропозицій в розділі IІІ. Підготовка та подання пропозицій пункту 5. опису помилок присутній абзац "Якщо учасник допустив арифметичну (технічну) помилку в ціні пропозиції (за одиницю, в підсумковій ціні), його пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам Закупівлі." Так от, в ціновій пропозиції допущена така помилка в рядку 140, ціна за одиницю 9000 грн і сума за 3 одиниці 9000грн.
Згідно цього пунку пропозиція відхиляється.
Розгорнути
Згорнути
Згідно цього пунку пропозиція відхиляється.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-01-12-000054-c.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37572551
Дата подання: 31 січня 2022 18:20
Дискваліфікація
Підстава дисквалійікації згідно не наданих учасником документів які підтверджуюсь саме обсяг не менше ніж вартість закупівлі. Учасник ТзОВ "Макс прінт" надав договір але не надав копії, або оригінали документів, що підтверджують факт виконання договору(накладна, тощо) на всю суму договору, вони просто відсутні, згідно пункту 1,3 Додатку 6. Враховуючи цю інформацію прошу дискваліфікувати учасника ТзОВ "Макс прінт", а тендер скасувати.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2022 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС" |
447 000,00
UAH з ПДВ
|
429 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ" |
455 280,83
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС" #37572551 |
Відхилено |
429 960,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 10:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ" #37003947 |
Переможець |
430 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 14:11
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 лютого 2022 15:36 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
02 лютого 2022 15:36
|
Електронний підпис |
02 лютого 2022 15:35
|
52_Протокол рішення УО про відміну торгів картриджи.pdf |