Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКП "Чернівцітеплокомуненерго" |
Код ЄДРПОУ: | 34519280 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А |
Контактна особа: |
Наталія Терентяк +380506810036 mtzteplo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2022 12:40 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції та затвердженої форми Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Банківська гарантія не може бути відкликана гарантом. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції. Банківська Гарантія повинна бути безвідкличною, тобто не передбачати можливість банка-гаранта відкликати банківську гарантію та безумовною, тобто банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської а гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів після одержання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до ст. 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: -закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; -укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; -відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; -закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним із учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; -непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; -ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений в ч.6 ст.17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених ст.17 Закону; -ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти – перераховуються Замовнику. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 75000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною, тобто не передбачати можливість банка-гаранта відкликати банківську гарантію та безумовною, тобто банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк розгляду банком - гарантом вимоги Замовника (Бенефіціара) щодо сплати на його користь суми банківської гарантії, за умовами останньої, повинен становити не більше 5-ти банківських днів з дати отримання банком- гарантом такої вимоги. Строк дії банківської гарантії до 31.12.2022 року. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов'язаний оплатити визначену в акті про надані послуги вартість послуг після підписання такого акта протягом 365 календарних днів. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 14:14 |
Зміни які вносяться до тенедерної документації.docx | |
17 січня 2022 14:14 |
Тендерна документація із змінами.doc | |
11 січня 2022 16:05 |
Проєкт договору.doc |
17 січня 2022 14:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2022 14:14 |
Зміни які вносяться до тенедерної документації.docx
|
|||
17 січня 2022 14:14 |
Тендерна документація із змінами.doc
|
|||
11 січня 2022 16:05 |
Проєкт договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У п.3.12 Розділу ІІІ Додатка 2 до ТД зазначено, що «для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг у термін, що не перевищує строк для подання пропозицій здійснити огляд об'єкту Замовника. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої особи Замовника. Відсканований оригінал акту надати у складі пропозиції.»
Просимо виключити таку вимогу з тендерної документації, оскільки вважаємо таку вимогу такою, що не відповідає діючому законодавству України у сфері публічних закупівель з наступних причин:
-по перше, виконання такої вимоги розкриває для Замовника всіх учасників торгів до початку аукціону;
-по друге, Учасник та Замовник не повинні ініціювати будь-які переговори з питань технічних вимог до предмету закупівлі та ціни майбутньої тендерної пропозиції.
Дякуємо за розуміння.
Потенційний учасник.
Відповідно до Тендерної документації «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)».
28.01.2022 р. електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій Тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією було визнано пропозицію учасника ПП «АЯКС 54» - 1`951`548,00 грн. без ПДВ. За результатами розгляду пропозиції ПП «АЯКС 54», Замовником було прийнято рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ПП «АЯКС 54» (протокол №04-т від 02.02.2022 року).
Відповідно до абзацу 3 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП «АЯКС 54» реалізує своє право на подання скарги, керуючись даною нормою.
У Протоколі відхилення Замовник зазначає, що під час розгляду на відповідність вимогам, визначеним в Тендерній документації пропозиції ПП «АЯКС 54» було встановлено:
1). ПП «АЯКС 54» не було надано копії свідоцтв з додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку охоронників.
2). Лист-підтвердження №28 від 25.01.2022 року ПП Охоронної агенції «Оріон» не підписаний директором Прокопенко Н.С. та не завірений.
3). Наказ ПП «АЯКС 54» №15 від 22.06.2020 року не підписаний директором Кожокар О.К. та не завірений.
4). Відсутній наказ про прийняття на роботу або копія трудової книжки відносно охоронців Петращук С.І. та Побережник М.М..
Причиною відхилення пропозиції ПП «АЯКС 54» Замоником вказано невідповідність умовам технічної специфікації Тендерної документації. Дана теза не відповідає дійсності та не має підгрунтя.
Пояснюємо:
Умови технічної специфікації містяться в Додатку №1 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». У жодному пунткті даного Додатку не міститься жодної із зазначених Замовником причин дискваліфікації тендерної пропозиції ПП «АЯКС 54». Звертаємо Вашу увагу, що нами було завантажено ВСІ документи, які вимагав Замовник у Додатку №1 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Щодо відсутності Наказу про прийняття на роботу або копій трудової книжки відносно охоронців Петращук С.І. та Побережник М.М. зазначаємо та звертаємо Вашу увагу, що даний Наказ міститься на ст.19 завантаженого учасником ПП «АЯКС 54» файлу під назвою «Наявність працівників відповідної кваліфікації». Тобто дана причина дискваліфікації є також не обгрунтованою та такою, що не відповідає дійсності.
Щодо наступних причин дискваліфікації пропозиції ПП «АЯКС 54».
Стаття 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» чітко регламентує наступні положення:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Лист-підтвердження №28 від 25.01.2022 року ПП Охоронної агенції «Оріон», вимога щодо надання якого міститься в Додатку №2 до Тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам», а саме в п.3.11. Розділу ІІІ даного Додатку «Інформація про наявність транспортних засобів», являється документом на підтвердження п.1 ч.2. ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Копії свідоцтв та Наказ ПП «АЯКС 54» №15 від 22.06.2020 року про прийняття на роботу працівників ПП «АЯКС 54» Бойчука О.В., Пенерджі-Бугель Р.Б. та Тихоліза І.В., вимога щодо надання яких міститься в п.1.4. Додатку №2 до Тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» являються документами на підтвердження п.2 ч.2. ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно із ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. Це не право, а безпосередній обов’язок – уважно та ретельно перевіряти тендерну пропозицію і у випадку виявлення невідповідностей надавати учаснику час на їхнє усунення.
Позиція Органу оскарження в цьому питанні, починаючи з травня 2020 року та до січня 2021 року, є сталою, впевненою та непохитною. В сотнях своїх рішень, що стосуються питання дозавантаження нових документів, яких не було у складі пропозиції, АМКУ чітко і беззаперечно зазначає – так, це право учасника, а замовник зобов’язаний надати відповідну можливість.
Відповідно до позиції АМКУ, якщо учасник подав хоч якісь документи в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або права підпису, він має безумовне право виправити помилки в цій частині, зокрема шляхом завантаження документів, яких не вистачає. Якщо згідно з рішенням АМКУ у тендерній пропозиції учасника наявні невідповідності в документах, щодо яких передбачено право виправлення, Замовник зобов’язаний надати такому учаснику право їх виправити.
Маємо ситуацію, коли Замовник відхиляє ПП «АЯКС 54» через підстави, на усунення яких він був, згідно із Законодавством, зобов’язаний надати нам право протягом 24 годин їх виправити.
Враховуючи вищевикладене: рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «АЯКС 54», в цій частині, є незаконним, тому ми просимо його скасувати.
Щодо переможця закупівлі ПП «СКОРПІОН-СБЛ», виникає питання, чому Замовник прийняв пропозицію, яка не відповідає багатьом вимогам Тендерної документації, починаючи від тих самих свідоцтв (невідповідність розряду, частина є нечитабельною) і закінчуючи невідповідністю транспорту реагування ПП «СКОРПІОН-СБЛ» Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійним вимогам та Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами.
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП «АЯКС 54», яка до слова є економічно вигіднішою на 448 452,00 грн..
Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції ПП «АЯКС 54» порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства:
- Стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі якої була відхилена пропозиція ПП «АЯКС 54».
- Стаття 164-14 КУпАП, зокрема відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ПП «АЯКС 54», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція є найбільш економічно вигідною та містить несуттєві невідповідності, на усунення яких учасник «АЯКС 54» мав законне право.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «АЯКС 54» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ПП «АЯКС 54» є реальним учасником ринку надання охоронних послуг вже більше 20 років.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
- Прийняти скаргу до розгляду.
- Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
- Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПП «АЯКС 54».
- Надати ПП «АЯКС 54» законне право на усунення невідповідностей.
- Скасувати своє рішення про визначення переможцем ПП «СКОРПІОН-СБЛ».
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси ПП «АЯКС 54».
З повагою,
Директор ПП «АЯКС 54» Ольга Кожокар
Аналогічна позиція вказана в роз’ясненні Мінекономіки № 3304-04/6037-06 від 07.02.2022р.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-08-000068 ● 526648522d524af4a537272fbb038f91
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2022 № 81-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.11.2022 № 81-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2022-01-11-005505-a, 11.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2022 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП АЯКС 54 |
1 951 548,00
UAH з ПДВ
|
1 951 548,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН-СБЛ" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-3" |
2 467 890,00
UAH з ПДВ
|
2 467 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП АЯКС 54 #31694681 |
Відхилено |
1 951 548,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 16:20
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН-СБЛ" #35753698 |
Переможець |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2022 11:51
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2022 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 16:59
|
Банківська гарантія.pdf | укладений |
23 лютого 2022 16:58
|
Договір83.pdf | укладений |
23 лютого 2022 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |