Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання твердих відходів для подальшого захоронення за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Номенклатурна назва послуги - 90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення)
Очікувана вартість
233 748,00 UAH
UA-2022-01-11-004582-a 651379ae20454a1cbd88c18801eb7a8e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Татарчук

+380487401665 dragnava2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДРАГНАВА" АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22453038
Місцезнаходження: 67806, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Авангард, ВУЛИЦЯ НИЖНЯ, будинок 24
Контактна особа: Наталя Татарчук
+380487401665
dragnava2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено дві закупівлі з аналогічним предметом (UA-2021-12-06-005738-c та UA-2021-12-17-019434-c), але дані закупівлі були двічі відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Звіти про проведенні процедури наведено в оголошенні.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2022 15:35
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15100 метри кубічні
Послуги з приймання твердих відходів для подальшого захоронення за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Номенклатурна назва послуги - 90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом є календарний місяць. Оплата за надання послуг із захоронення відходів, відповідно до Договору, здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання акту надання послуг/або акту наданих послуг. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

11 січня 2022 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 15:08
UA-2021-12-17-019434-c-report.pdf
11 січня 2022 15:08
UA-2021-12-06-005738-c-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 233 748,00
UAH з ПДВ
11 січня 2022 15:35

Документи

11 січня 2022 15:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2022 15:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ"
#30586931
233 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2022 15:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 10:31
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2022 10:01
Доп.угода.pdf зміни до договору
08 вересня 2022 09:54
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:53
договор - 01022022.pdf укладений
01 лютого 2022 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У Виконавця Договору про закупівлю змінилася назва. Минула назва - ТОВ "СОЮЗ", нова назва - ТОВ "КЛІАР-СІТІ"
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 202 788,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 798,00 UAH)