Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15510000-6 Молоко та вершки
Очікувана вартість
584 000,00 UAH
UA-2022-01-11-004403-a ● 861600296d3e42e3aa7153800aa79f0c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188091 |
Місцезнаходження: | 22870, Україна , Вінницька обл., смт. Брацлав, вул. Максима Кривоноса, 6 |
Контактна особа: |
Ємельянов Віктор 380639377065 bpnbi.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 14:34 |
Очікувана вартість: | 584 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18250 кілограми
Молоко коров’яче 2,5% жирності, ультрапастеризоване, фасоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22870, Україна, Вінницька область, Брацлав, Максима Кривоноса 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2022 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 14:57 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
11 січня 2022 14:57 |
ТД Молоко 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-11-004403-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2529415734
Дата подання: 10 лютого 2022 12:22
Вимога
Вимога.
Учасник – ФОП Богачук Олександр Григорович.
Замовник - Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат
Закупівля оголошена: 11.01.2022року.
ФОП Богачук Олександр Григорович є учасником закупівлі, яку проводить Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат (далі - Замовник) через систему закупівель «Рrozorro», а саме по предмету закупівлі: ДК 021:2015: 15511000-3 - Молоко (Молоко коров’яче 2,5% жирності, ультрапастеризоване, фасоване) Кількість товарів або обсяг надання послуг: 18250кг
ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-11-004403-a
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення Переможця №2 від 1 лютого 2022року., визначено переможцем у процедурі закупівлі Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
З аналізу поданих документів Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю видно, що його пропозиція не відповідає вимогам Замовника і Замовник зобов’язаний прийняти рішення про невідповідність пропозиції учасника Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю умовам закупівлі та дискваліфікувати цього учасника і з наступних підстав.
Звертаю Вашу увагу, що згідно Технічних та кількісних вимог до предмету закупівлі замовником вимагалось надання в складі пропозиції
1. довідки про санітарну обробку автотранспорту, який буде задіяний на постачання товару.
• Фірма «Люстдорф» не надала даної довідки. (Акти виконанаих робіт на дезіфекцію подані учасником в складі пропозиції не відповідають вимозі, так як в них не вказано що саме дезінфекувалось) .
2. На підприємстві, що поставляє товар, повинна бути ефективно впроваджена система HACCP, що в значній ступені зменшує ризики потрапляння в продукти харчування небезпечних чинників (надати Наказ або інші документи, які підтверджують впроваджена система HACCP.
• Учасником не надано наказ або інші документи, які підтверджують впровадження системи HACCP
3. З метою підтвердження включення витрат на постачання до ціни Пропозиції Учасником у складі Пропозиції в довільній формі надається економічне обґрунтування ціни, що пропонується на торги.
• Фірма «Люстдорф»не виконала даної вимоги .
4. Товар не повинен містити штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів (п.1.4 Спільного наказу МОіН та МОЗ У від 15.08.2006 р №620/563), а також ГМО. Ці дані повинні бути відображені в документах, які підтверджують якість товару.
• Відсутня інформація фірми «Люстдорф» про відсутність штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів
Беручи до уваги вищезазначену інформацію пропозиція Фірми "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю не відповідає вимогам Замовника і Замовник зобов’язаний прийняти рішення про невідповідність пропозиції учасника Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю умовам закупівлі та дискваліфікувати цього учасника
ФОП Богачук О.Г______________ 10 лютого .2022р
Розгорнути
Згорнути
Учасник – ФОП Богачук Олександр Григорович.
Замовник - Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат
Закупівля оголошена: 11.01.2022року.
ФОП Богачук Олександр Григорович є учасником закупівлі, яку проводить Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат (далі - Замовник) через систему закупівель «Рrozorro», а саме по предмету закупівлі: ДК 021:2015: 15511000-3 - Молоко (Молоко коров’яче 2,5% жирності, ультрапастеризоване, фасоване) Кількість товарів або обсяг надання послуг: 18250кг
ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-11-004403-a
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення Переможця №2 від 1 лютого 2022року., визначено переможцем у процедурі закупівлі Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
З аналізу поданих документів Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю видно, що його пропозиція не відповідає вимогам Замовника і Замовник зобов’язаний прийняти рішення про невідповідність пропозиції учасника Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю умовам закупівлі та дискваліфікувати цього учасника і з наступних підстав.
Звертаю Вашу увагу, що згідно Технічних та кількісних вимог до предмету закупівлі замовником вимагалось надання в складі пропозиції
1. довідки про санітарну обробку автотранспорту, який буде задіяний на постачання товару.
• Фірма «Люстдорф» не надала даної довідки. (Акти виконанаих робіт на дезіфекцію подані учасником в складі пропозиції не відповідають вимозі, так як в них не вказано що саме дезінфекувалось) .
2. На підприємстві, що поставляє товар, повинна бути ефективно впроваджена система HACCP, що в значній ступені зменшує ризики потрапляння в продукти харчування небезпечних чинників (надати Наказ або інші документи, які підтверджують впроваджена система HACCP.
• Учасником не надано наказ або інші документи, які підтверджують впровадження системи HACCP
3. З метою підтвердження включення витрат на постачання до ціни Пропозиції Учасником у складі Пропозиції в довільній формі надається економічне обґрунтування ціни, що пропонується на торги.
• Фірма «Люстдорф»не виконала даної вимоги .
4. Товар не повинен містити штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів (п.1.4 Спільного наказу МОіН та МОЗ У від 15.08.2006 р №620/563), а також ГМО. Ці дані повинні бути відображені в документах, які підтверджують якість товару.
• Відсутня інформація фірми «Люстдорф» про відсутність штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів
Беручи до уваги вищезазначену інформацію пропозиція Фірми "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю не відповідає вимогам Замовника і Замовник зобов’язаний прийняти рішення про невідповідність пропозиції учасника Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю умовам закупівлі та дискваліфікувати цього учасника
ФОП Богачук О.Г______________ 10 лютого .2022р
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2022 14:57
Шановний Учаснику!
Дякуємо за Вашу участь у закупівлі та Вашу увагу до застосованих процедур і прийнятих рішень. Але змушені Вам повідомити, що викладені у Вашій Вимозі зауваження підпадають під дію ст. 22 Закону та Наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020р., які визначають порядок дій Замовника у разі виявлення формальних помилок у Тендерній пропозиції Учасника.
Дякуємо за Вашу участь у закупівлі та Вашу увагу до застосованих процедур і прийнятих рішень. Але змушені Вам повідомити, що викладені у Вашій Вимозі зауваження підпадають під дію ст. 22 Закону та Наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020р., які визначають порядок дій Замовника у разі виявлення формальних помилок у Тендерній пропозиції Учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2022 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю |
517 063,50
UAH з ПДВ
|
513 413,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ |
584 000,00
UAH з ПДВ
|
513 433,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю #23063575 |
Переможець |
513 413,64
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2022 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2023 09:31
|
д-у молоко.pdf | зміни до договору |
13 березня 2023 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:01
|
ду 3 дог 9.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 16:36
|
Дод угода 2 дог9.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 16:26
|
Дог 9 додуг.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 10:56
|
Договір_9.pdf | укладений |
16 лютого 2022 10:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко коров’яче 2,5% жирності, ультрапастеризоване, фасоване | 18250 | кілограми |
28,13
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко коров’яче 2,5% жирності, ультрапастеризоване, фасоване | 17280 | кілограми |
25,32
UAH з ПДВ
|