Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 м.Житомира |
Код ЄДРПОУ: | 20427516 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Л.Українки 71, |
Контактна особа: |
Новик Леонід Валерійович +380976238985 zoch19zoch@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 13:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
11 січня 2022 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 13:32 |
протокол переговорів 11.01.2022.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-04-000020 ● 1881dbd3b8d343378549b5c9f0d4a325
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.02.2022
№ 47
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.02.2022 № 47.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2022-01-11-003196-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-04 15:17:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Пара, гаряча вода та пов'язана продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2022-01-11-003196-а) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до п. 2 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків, зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до п. 8 ч.6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
26.06.2021 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни, в тому числі щодо виключення у п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити як обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі так і документи (експертні, нормативні, технічні та інші), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, аналізом даних електронної системи закупівель встановлено, що у повідомлені про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) в розділі «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі» зазначено: «Відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи».
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документального підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим не дотримано п. 8 ч.6 ст. 40 Закону.
Крім того, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-09 14:39:21
Відповідь на запит моніторингу від 04.02.2022
Текст відповіді на запит замовнику на надання пояснення, що був оприлюднений в електронній системі закупівель від 04.02.2022 о 12:31
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснення в межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі товарів: «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» 3ОШ № 19 м. Житомира за адресою: вул. Л. Українки, 71 (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція; ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-11-003196-a) та повідомляємо наступне.
Загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 19 міста Житомира на веб-порталі Уповноваженого органу 11.01.2022 оголошено про проведення переговорної процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі товарів: «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція; ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-11-003196-a) з очікуваною вартістю 2 120 082, 00 гривень.
Вказана закупівля проводилась відповідно до вимог п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі вимог Закону України «Про природні монополії», Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого Розпорядженням Антимонопольного комітету України № 874-р від 28.11.2012, та зведеного переліку суб’єктів природних монополій, оскільки на території міста Житомира транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами може здійснювати лише КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради, яке є суб’єктом природної монополії щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами.
24 січня 2022 року підписано договір із КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради про закупівлю теплової енергії № 2004 на суму 2 120 082, 00 гривень.
Під час проведення моніторингу вказаної закупівлі виявлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документального підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим не дотримано п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону України « Про публічні закупівлі».
У зв’язку із викладеним, 08.02.2022 вказаний договір із КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради про закупівлю теплової енергії № 2004 на суму 2 120 082, 00 гривень розірвано за взаємною згодою сторін на підставі угоди від 08.02.2022 (Переговорна процедура закупівлі згідно з предметом закупівлі товарів: «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція; ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-11-003196-a).
Будь-які грошові кошти за договором № 2004 від 24.01.2022 КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради не сплачувались.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель Уповноважена особа Загальноосвітньої школи №19 м. Житомира дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснення в межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі товарів: «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» 3ОШ № 19 м. Житомира за адресою: вул. Л. Українки, 71 (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція; ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-11-003196-a) та повідомляємо наступне. Загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 19 міста Житомира на веб-порталі Уповноваженого органу 11.01.2022 оголошено про проведення переговорної процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі товарів: «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція; ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-11-003196-a) з очікуваною вартістю 2 120 082, 00 гривень. Вказана закупівля проводилась відповідно до вимог п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі вимог Закону України «Про природні монополії», Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого Розпорядженням Антимонопольного комітету України № 874-р від 28.11.2012, та зведеного переліку суб’єктів природних монополій, оскільки на території міста Житомира транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами може здійснювати лише КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради, яке є суб’єктом природної монополії щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. 24 січня 2022 року підписано договір із КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради про закупівлю теплової енергії № 2004 на суму 2 120 082, 00 гривень. Під час проведення моніторингу вказаної закупівлі виявлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документального підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим не дотримано п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону України « Про публічні закупівлі». У зв’язку із викладеним, 08.02.2022 вказаний договір із КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради про закупівлю теплової енергії № 2004 на суму 2 120 082, 00 гривень розірвано за взаємною згодою сторін на підставі угоди від 08.02.2022 (Переговорна процедура закупівлі згідно з предметом закупівлі товарів: «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція; ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-11-003196-a). Будь-які грошові кошти за договором № 2004 від 24.01.2022 КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради не сплачувались. Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель Уповноважена особа Загальноосвітньої школи №19 м. Житомира дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-02-14 11:44:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
2022-02-14 12:56:29
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємтсво "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради #35343771 |
Переможець |
2 120 082,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 15:10
|
протокол | укладений |
09 лютого 2022 15:08
|
Угода про розірвання договору | укладений |
09 лютого 2022 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 14:21
|
Договір тепло.pdf | укладений |
24 січня 2022 14:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | за взаємною згодою сторін |