Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водопостачання.
Очікувана вартість
211 113,50 UAH
UA-2022-01-11-002659-a 77e2f5d52b1f4372b7e17948b6ef7a87
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Топчило

+380955218146 slavcrb@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "СЛОВ'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01991180
Місцезнаходження: 84182, Україна , Донецька обл., м. Миколаївка, вул. Миру, 13
Контактна особа: Лариса Топчило
+380955218146
slavcrb@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до Закону України « Про теплопостачання» від 2 червня 2005р. № 2633-ІV, постанови КМУ «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізоване опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21 липня 2005р. № 630, КП Миколаївської міської ради «Сервіскомуненерго» здійснює централізоване постачання води всім категоріям споживачів, в тому числі установам і організаціям, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів.
КП «Сервіскомуненерго» та КНП «Слов’янська ЦРЛ» мають багаторічний досвід плідної співпраці щодо постачання холодної води, тобто є відповідна практика документально підтвердженого досвіду виконання відповідних договорів. КП «Сервіскомуненерго» має відповідні ліцензії на постачання холодної води за регульованим тарифом. Будь які альтернативи щодо закупівлі води холодної в інших підприємств відсутні.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2022 12:41
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8004 метри кубічні
Централізоване водопостачання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84182, Україна, Донецька область, м Миколаївка, вул. Миру,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

11 січня 2022 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 12:39
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЕРВІСКОМУНЕНЕРГО"
#36209174
Переможець 211 113,50
UAH з ПДВ
11 січня 2022 12:41

Документи

11 січня 2022 12:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2022 12:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЕРВІСКОМУНЕНЕРГО"
#36209174
211 113,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2022 12:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 09:24
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 10:40
Протокол_Технічна помилка.pdf зміни до договору
24 січня 2022 10:40
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 08:27
Договір № 325.22-1.pdf укладений
17 січня 2022 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 325/22-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол УО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 211 113,50
UAH (в тому числі ПДВ 35 185,58 UAH)