Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (банани,лимони,апельсини,яблука)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2022-01-11-002428-a 31fa3695e03a400a9414847a07382240
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Зла

+380956271846 zla87@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів №3 Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26240345
Місцезнаходження: 52207, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Івана Богуна, б. 50
Контактна особа: Юлія Зла
+380956271846
zla87@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2022 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222111-4 Банани,03222210-8 Лимони,03222220-1Апельсини,03222321-9 Яблука)
вул.І.Богуна,50 м.Жовті Води, Дніпропетровська обл., 52207 Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ – 26240345 Категорія: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади (юридична особа є одержувачем бюджетних коштів)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52201, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Івана Богуна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
2000 кілограми
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52201, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Івана Богуна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
550 кілограми
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52201, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Івана Богуна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
200 кілограми
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52201, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Івана Богуна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлені продукти харчування здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Постачальника» протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2022 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 12:15
Проект договору.docx
11 січня 2022 12:15
ОГОЛОШЕННЯ фрукти.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Бровко Ганна Іванівна" 99 917,50
UAH з ПДВ
99 917,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Бровко Ганна Іванівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Бровко Ганна Іванівна"
#2176608667
Переможець 99 917,50
UAH з ПДВ
21 січня 2022 13:03

Документи

21 січня 2022 13:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бровко Ганна Іванівна"
#2176608667
99 917,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2022 13:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 09:57
ду до дог 17.pdf укладений
07 жовтня 2022 09:31
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 12:50
ду до дог 17.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 12:44
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 12:35
Заміна специфікації.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 12:31
дог 17.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 08:31
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 10:20
Договір№17 овочі.pdf укладений
25 січня 2022 10:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Банани 1800 кілограми 27,00
UAH
Яблука 2000 кілограми 13,00
UAH
Апельсини 550 кілограми 36,85
UAH
Лимони 200 кілограми 25,25
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 25 774,34 коп без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 68 860,36 без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2022 — 07 жовтня 2022
Сума оплати за договором: 2 639,90
UAH
Причини розірвання договору: Сторони відповідно до п.9.3 договору домовились за взаємною згодою розірвати договір