Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Пробірка з аплікатором на пластиковій паличці із захисним ковпачком, для обстеження методом ПЛР на COVID-19, стерильна (НК 024:2019 57935 - Набір для збору зразків із транспортним середовищем для вірусів))
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2022-01-11-002226-a 542ec9448cfc41659295ea96ca8add61
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Бондар

+380432460239 vodkl-ap@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108
Контактна особа: Олеся Бондар
+380432460239
vodkl-ap@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2022 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2022 09:00
Очікувана вартість: 126 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


Закупівля здійснюється на підставі абз.4 п.3-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель; на підставі Постанови №1336 Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 року, якою внесено зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236, та продовжено дію карантину до 31 березня 2022 р.; а також на підставі Розпорядження №87 керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) від 09 листопада 2021 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Пробірка з аплікатором на пластиковій паличці із захисним ковпачком, для обстеження методом ПЛР на COVID-19, стерильна (НК 024:2019 57935 - Набір для збору зразків із транспортним середовищем для вірусів))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
НК 024:2019: 57935 — Набір для збору зразків із транспортним середовищем для вірусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2022 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 11:55
оголошення.docx
11 січня 2022 11:55
тех.опис.docx
11 січня 2022 11:55
проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-11-002226-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Росляков Сергій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3469804897
Дата подання: 11 січня 2022 15:29
Невідповідність закупівлі
Відповідно до закупівлі UA-2022-01-11-002226-a, що оголошена КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" виявлено наступні порушення:
1. Замовником порушено вимоги становленні Наказом МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)", а саме:
- Для забезпечення безпечного ПЛР тестування необхідно використовувати не звичайне транспортне середовище, а транспортне середовище із лізуючим розчином. Даний пункт був затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08 вересня 2021 року No 1907 та внесений до Наказу МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)".
- У разі проведення забору матеріалу необхідно дотримуватись методу одночасного (двома окремими тампонами) взяття мазків із задньої стінки ротоглотки (мазок із зі зіва) та переднього назального мазка. Таким чином має бути використано два окремих тампона. Даний пункт був затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08 вересня 2021 року No 1907 та внесений до Наказу МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)".
2. Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08 вересня 2021 року No 1907 внесено наступне до Наказу МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)":
«11. Для забезпечення здійснення контролю за забором, зберіганням та транспортуванням зразків матеріалів для тестування на SARS-CoV-2 зобов’язати:
1) установи, які займаються забором зразків матеріалів дотримуватись механізмів та методів відбору зразків, що були зазначені вище, а також умов зберігання та транспортування зразків;»

Таким чином Замовник оголосивши закупівлю наборів для забору біологічного матеріалу, шляхом окремого придбання транспортних пробірок без лізуючого розчину, та тампонів у кількості, що не дозволяє дотримуватись методу одночасного (двома окремими тампонами) взяття мазків із задньої стінки ротоглотки (мазок із зі зіва) та переднього назального мазка, порушую чинне законодавство.
Просимо Вас забезпечити виконання чинних Наказів МОЗ України та оголосити закупівлю відповідно до них.
У разі не виконання вимог будемо змушені звернутися до органів контролю, а саме відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 08 вересня 2021 року No 1907:
здійснення;
3) обласні центри контролю та профілактики хвороб МОЗ України зобов’язати:
повідомити усі установи, що займаються забором, зберіганням та транспортуванням зразків матеріалів для тестування на SARS-CoV-2, про механізми та методи їх здійснення;
відмовляти у проведенні ПЛР тестування у разі порушення механізмів та методів забору, зберігання та транспортування зразків матеріалів для тестування на SARS-CoV-2;
повідомляти міські та обласні департаменти охорони здоров’я про порушення з боку установ механізмів та методів забору, зберігання та транспортування зразків матеріалів для тестування на SARS-CoV-2.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 січня 2022 15:18
Враховуючи, що питання по даній закупівлі стосується технічних характеристик предмета закупівлі, які попередньо формуються відповідальною особою за напрямком закупівлі, та зважаючи на те, що повна інформація може бути надана лише після опрацювання даного питання спеціалістом за напрямком, вимога про невідповідність закупівлі передана на опрацювання. Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення вимоги щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Зважаючи на те, що відповіді спеціаліста за напрямком закупівлі не отримано, вирішено повідомити скаржника про те, що після опрацювання даної вимоги спеціалістом за напрямком закупівлі, Уповноваженою особою Замовника буде прийнято рішення щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 січня 2022 15:20
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг