Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода і пов"язана продукція (теплопостачання)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2022-01-11-002204-a 1eb6453a3f2c4454b719b95a5753abb8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Старовойтенко

+380965462064 valia2021pavelkishkola@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАВЕЛКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ АНДРУШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20409317
Місцезнаходження: 13442, Україна , Житомирська обл., село Павелки, вул. Леніна, буд. 1
Контактна особа: Валентина Старовойтенко
+380965462064
valia2021pavelkishkola@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
ФОП Лівінський є суб’єктом господарювання, що здійснює господарську діяльність з послуг теплопостачання на території Андрушівського району

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2022 18:20
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118.48 гігакалорія
Пара, гаряча вода і пов"язана продукція (теплопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13401, Україна, Житомирська область, М. Андрушівка, вул.Леніна буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

11 січня 2022 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 11:53
Протокол1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-23-000027 ● 8b95492895534668b5f0f999bed8aa89
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 лютого 2022 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

23.02.2022
№ 88

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.02.2022 №88.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2022-01-11-002204-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-24 17:30:23

Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель

Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 88 від 23.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2022-05-06-000026 ● 3be599651a6c4d7b97503b6c6a5620a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2022 11:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

06.05.2022
№ 136

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2022 № 136.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2022-01-11-002204-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-06 12:30:55

запит

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по ID: UA-2022-01-11-002204-a, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи зазначене, чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по даній закупівлі не містить, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (ліцензії, договори оренди, витяги з реєстрів та інше)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛІВІНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2255010152
Переможець 330 000,00
UAH
13 січня 2022 18:20

Документи

13 січня 2022 18:20
Електронний підпис
13 січня 2022 18:18
Протокол (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2022 18:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛІВІНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2255010152
330 000,00
UAH
Документи

Документи

13 січня 2022 18:20
Електронний підпис
13 січня 2022 18:18
Протокол (2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2022 10:24
угода розірвання.pdf укладений
15 червня 2022 10:23
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2022 10:17
угода розірвання.pdf зміни до договору
15 червня 2022 10:14
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 12:12
Договір (1).pdf укладений
26 січня 2022 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутні експертні ,нормативні ,технічні документи
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 160 439,43
UAH