Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Maintenance of the public road of the state importance H-12 Sumy – Poltava with a detour of Sumy DK 021: 2015-63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport
Maintenance of the public road of the state importance H-12 Sumy – Poltava with a detour of Sumy DK 021: 2015-63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport
Очікувана вартість
196 178 000,00 UAH
UA-2022-01-11-001248-c ● a395d10627794670a3cbebd9e979a100
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Ніколаєнко Ольга Василівна 0542700479 NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Nikolaenko Olga Vasylivna 0542700479 NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2022 15:52 |
Очікувана вартість: | 196 178 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 980 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,01 відсотка очікуваної вартості закупівлі): – 19 617,80 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Сумській області; Код ЄДРПОУ 24014538 Адреса: вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19617.8 UAH |
Publication date: | 11 січня 2022 16:50 |
Enquiries until: | 01 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 лютого 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 196 178 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 980 890 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту . Місце надання послуг: Сумська область, відповідно до документації, 100,6 км, автомобільна дорога загального користування державного значення (Н-12) та штучні споруди на ній
Розгорнути
Згорнути
Maintenance of the public road of the state importance H-12 Sumy – Poltava with a detour of Sumy DK 021: 2015-63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport. Place of provision of services: Sumy region, according to the documentation, 100.6 km, public road of state importance (H-12) and artificial structures on it
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Індекс автомобільних доріг: H-12 — Суми - Полтава з обходом м. Сум
Maintenance of the public road of the state importance H-12 Sumy – Poltava with a detour of Sumy DK 021: 2015-63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport
CPV: 63710000-9
Період постачання:
з 01 квітня 2022 по 31 березня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Згідно умов проекту договору до тендерної документації | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Згідно умов проекту договору до тендерної документації | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 19:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 19:14 |
Перелік змін Н-12,.docx | |
02 лютого 2022 19:14 |
Проект договору Н-12,.docx | |
02 лютого 2022 19:14 |
ТД ЕУ Н-12 2022.doc | |
11 січня 2022 16:47 |
ТД ЕУ 2021 Н-12 2022.doc | |
11 січня 2022 16:47 |
Вид забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
11 січня 2022 16:47 |
проект договору Н-12.docx |
02 лютого 2022 19:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2022 19:14 |
Перелік змін Н-12,.docx
|
|||
02 лютого 2022 19:14 |
Проект договору Н-12,.docx
|
|||
02 лютого 2022 19:14 |
ТД ЕУ Н-12 2022.doc
|
|||
11 січня 2022 16:47 |
ТД ЕУ 2021 Н-12 2022.doc
|
|||
11 січня 2022 16:47 |
Вид забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
|||
11 січня 2022 16:47 |
проект договору Н-12.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проєкт договору
Дата подання: 28 січня 2022 14:12
Дата відповіді: 01 лютого 2022 18:15
Доброго дня! У п. 4.1 Проєкту довгострокового договору з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення ведеться мова про «штрафні бали». Що це за «штрафні бали»?
Відповідь: Нарахування та визначення штрафних балів здійснюється відповідно до затверджених Укравтодором методик та інших керівних документів. У разі відсутності таких документів на момент застосування штрафних санкцій, до Виконавця при встановленні факту невиконання або неналежного виконання ним умов договору застосовуються положення розділу VIII Договору – «Відповідальність сторін».
Проєкт договору
Дата подання: 28 січня 2022 14:13
Дата відповіді: 01 лютого 2022 18:18
Доброго дня! У пп. 7.2.10. Проєкту довгострокового договору з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення зазначено, що Замовник має право видавати листи-завдання. Проте, у п. 1.6 проєкту Договору вказані плани обсягів робіт на місяць, а не листи-завдання. Що за листи-завдання маються на увазі і чи тотожне це поняття «планам обсягів робіт»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до проекту договору
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-11-001248-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 28 січня 2022 14:15
Щодо наявності протиожеледних матеріалів
Доброго дня! Пунктом 5.1.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається гарантійний лист щодо забезпечення наявності на вказаних учасником виробничих базах протиожеледних матеріалів у загальній кількості не менше 543,2м3 ( з деталізацією кількості протиожеледних матеріалів по кожній виробничій базі).
Пунктом 6.10 Проєкту довгострокового договору з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення передбачено наступне:
«Виконавець підтверджує на момент укладання Договору наявність протиожеледних матеріалів у обсязі не менше 543,2 м³, які необхідні для початку робіт за Договором (на 2022 рік), та їх фактичне розміщення на виробничих базах згідно додатку №4 до Договору.»
Термін надання послуг, передбачений пунктом 6.1 проєкту Договору з 01.04.2022 року по 31.03.2025 року. Отже, протиожеледні матеріали для виконання умов Договору потрібні не раніше листопада 2022 року. Переможець закупівлі матиме час на заготівлю протиожеледних матеріалів після моменту укладення Договору до початку осінньо-зимового періоду 2022-2023 років і для заготівлі вище зазначеної кількості протиожеледних матеріалів необхідний значний обсяг обігових коштів, які доцільніше спрямувати на роботи, які планується виконувати одразу після укладення Договору. Тим паче, Договором передбачене своєчасне надання послуг за Договором, а отже, Переможець закупівлі зобов’язаний буде заготовити протиожеледні матеріали в необхідні кількості.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо гарантійного листа та пункт 6.10 і додаток №4 проєкту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 6.10 Проєкту довгострокового договору з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення передбачено наступне:
«Виконавець підтверджує на момент укладання Договору наявність протиожеледних матеріалів у обсязі не менше 543,2 м³, які необхідні для початку робіт за Договором (на 2022 рік), та їх фактичне розміщення на виробничих базах згідно додатку №4 до Договору.»
Термін надання послуг, передбачений пунктом 6.1 проєкту Договору з 01.04.2022 року по 31.03.2025 року. Отже, протиожеледні матеріали для виконання умов Договору потрібні не раніше листопада 2022 року. Переможець закупівлі матиме час на заготівлю протиожеледних матеріалів після моменту укладення Договору до початку осінньо-зимового періоду 2022-2023 років і для заготівлі вище зазначеної кількості протиожеледних матеріалів необхідний значний обсяг обігових коштів, які доцільніше спрямувати на роботи, які планується виконувати одразу після укладення Договору. Тим паче, Договором передбачене своєчасне надання послуг за Договором, а отже, Переможець закупівлі зобов’язаний буде заготовити протиожеледні матеріали в необхідні кількості.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо гарантійного листа та пункт 6.10 і додаток №4 проєкту Договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2022 18:20
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та проекту договору.
Номер вимоги: UA-2022-01-11-001248-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 28 січня 2022 14:17
Щодо наявності GPS-трекерів
Доброго дня! Пунктом 7.3.15 Проєкту довгострокового договору з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення передбачено наступне:
«Зобов’язаний встановити GPS трекери на машини з обладнанням для розподілення технічної солі та на машини з обладнанням для розподілення піщано-сольової суміші (КДМ) (до початку зимового періоду) та на іншу спеціальну техніку та автомобільний транспорт, вартість послуг яких визначається за пробігом (до початку виконанням умов цього Договору). Виконавець повинен надати постійний доступ Замовнику до даних GPS трекерів (Логін та пароль). У випадку невиконання вимог цього пункту Договору, застосовуються штрафні санкції, а у разі застосування п.1.6. Договору, витрати, пов’язані з експлуатацією спеціальної техніки, машин та транспортних засобів, Замоником не оплачуються, а послуги не приймаються.»
З метою своєчасного виконання умов Договору встановлення GPS-трекерів на спеціальну техніку та автомобільний транспорт, вартість послуг яких визначається за пробігом, визнаний Замовником Переможець закупівлі повинен розпочати до моменту укладання Договору, щоб після укладення Договору послуги, надані Переможцем закупівлі з використанням зазначеної техніки, були прийняті Замовником.
Пунктом 7.8.20 ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» до складу робіт з експлуатаційного утримання належать роботи з монтування, технічного обслуговування та ремонту обладнання GPS-трекерів (GPS - терміналів), їхніх датчиків та периферійного обладнання для транспортних засобів.
Просимо надати роз’яснення, чи будуть відшкодовані понесені Переможцем закупівлі витрати з монтування GPS-трекерів, якщо вони будуть здійснені для виконання умов Договору, але до моменту укладення Договору. Якщо вказані витрати не будуть відшкодовані, просимо внести зміни до п. 7.3.15 проєкту Договору щодо строків встановлення GPS-трекерів протягом 30 календарних днів з дати укладення договору.
Розгорнути
Згорнути
«Зобов’язаний встановити GPS трекери на машини з обладнанням для розподілення технічної солі та на машини з обладнанням для розподілення піщано-сольової суміші (КДМ) (до початку зимового періоду) та на іншу спеціальну техніку та автомобільний транспорт, вартість послуг яких визначається за пробігом (до початку виконанням умов цього Договору). Виконавець повинен надати постійний доступ Замовнику до даних GPS трекерів (Логін та пароль). У випадку невиконання вимог цього пункту Договору, застосовуються штрафні санкції, а у разі застосування п.1.6. Договору, витрати, пов’язані з експлуатацією спеціальної техніки, машин та транспортних засобів, Замоником не оплачуються, а послуги не приймаються.»
З метою своєчасного виконання умов Договору встановлення GPS-трекерів на спеціальну техніку та автомобільний транспорт, вартість послуг яких визначається за пробігом, визнаний Замовником Переможець закупівлі повинен розпочати до моменту укладання Договору, щоб після укладення Договору послуги, надані Переможцем закупівлі з використанням зазначеної техніки, були прийняті Замовником.
Пунктом 7.8.20 ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» до складу робіт з експлуатаційного утримання належать роботи з монтування, технічного обслуговування та ремонту обладнання GPS-трекерів (GPS - терміналів), їхніх датчиків та периферійного обладнання для транспортних засобів.
Просимо надати роз’яснення, чи будуть відшкодовані понесені Переможцем закупівлі витрати з монтування GPS-трекерів, якщо вони будуть здійснені для виконання умов Договору, але до моменту укладення Договору. Якщо вказані витрати не будуть відшкодовані, просимо внести зміни до п. 7.3.15 проєкту Договору щодо строків встановлення GPS-трекерів протягом 30 календарних днів з дати укладення договору.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2022 18:21
Понесені Виконавцем витрати з монтування GPS-трекерів не будуть відшкодовані Замовником, так як їх наявність є вимогою тендерної документації при укладенні договору. Відшкодування витрат на роботу техніки та механізмів зі спеціальним обладнанням здійснюється у встановленому законодавством порядку. Тому Замовник не вважає за доцільне вносити зміни до п. 7.3.15 проекту Договору щодо строків встановлення GPS-трекерів протягом 30 календарних днів з дати укладення договору.
Номер вимоги: UA-2022-01-11-001248-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 28 січня 2022 14:18
Проєкт договору
Доброго дня! Пунктом 6.5 Проєкту довгострокового договору з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення передбачено наступне:
«Замовник має право вимагати проведення робіт / надання послуг у рахунок наступного місяця.»
Тобто, замовник має право замовляти види та обсяги робіт, що виходять за межі місячного ліміту фінансування.
Згідно п. 4.2. проєкту Договору у разі застосування п.1.6. Договору, розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3).
Проте, якщо Замовник скористається своїм правом вимоги проведення робіт/надання послуг у рахунок наступного місяця і Виконавець їх виконає, то Замовник не зможе підписати форму № КБ-2в та форму №КБ-3 поточним місяцем (місяцем виконання робіт/надання послуг), адже на ці послуги/роботи не буде передбачено місячного фінансування. І, відповідно, акти будуть підписані вже наступним місяцем, в якому буде передбачено фінансування.
У такому випадку формально у Замовника виникне право застосувати до Виконавця штрафні санкції за несвоєчасне виконання зобов’язань, що передбачено п. 8.3 проєкту Договору: «за порушення строків надання послуг за цим Договором з Виконавця стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості невчасно наданих послуг за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7 відсотків вказаної вартості».
Таким чином, Замовник у проєкті Договору навмисно зазначає пункти, які ставлять потенційного Виконавця у необґрунтовано невигідне становище та надає можливість Замовнику зловживати своїми правами.
Просимо внести зміни до проєкту Договору в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
«Замовник має право вимагати проведення робіт / надання послуг у рахунок наступного місяця.»
Тобто, замовник має право замовляти види та обсяги робіт, що виходять за межі місячного ліміту фінансування.
Згідно п. 4.2. проєкту Договору у разі застосування п.1.6. Договору, розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3).
Проте, якщо Замовник скористається своїм правом вимоги проведення робіт/надання послуг у рахунок наступного місяця і Виконавець їх виконає, то Замовник не зможе підписати форму № КБ-2в та форму №КБ-3 поточним місяцем (місяцем виконання робіт/надання послуг), адже на ці послуги/роботи не буде передбачено місячного фінансування. І, відповідно, акти будуть підписані вже наступним місяцем, в якому буде передбачено фінансування.
У такому випадку формально у Замовника виникне право застосувати до Виконавця штрафні санкції за несвоєчасне виконання зобов’язань, що передбачено п. 8.3 проєкту Договору: «за порушення строків надання послуг за цим Договором з Виконавця стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості невчасно наданих послуг за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7 відсотків вказаної вартості».
Таким чином, Замовник у проєкті Договору навмисно зазначає пункти, які ставлять потенційного Виконавця у необґрунтовано невигідне становище та надає можливість Замовнику зловживати своїми правами.
Просимо внести зміни до проєкту Договору в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2022 18:23
Замовником будуть внесені відповідні зміни до проекту договору.
Номер вимоги: UA-2022-01-11-001248-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 28 січня 2022 14:20
Проєкт договору
Доброго дня ! Згідно п. 8.3 Проєкту довгострокового договору з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення передбачено наступне:
«у разі порушення строків усунення недоліків /дефектів, передбачених п. 2.10 Договору, незалежно від вини Виконавця, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 5 відсотків від вартості виявлених недоліків»
Згідно даного пункту відповідальність настає незалежно від вини Виконавця. Проте, п. 2.10 проєкту Договору нерозривно пов’язаний з п. 2.9 проєкту Договору і в них вказані гарантійні випадки, які настають саме з вини Виконавця.
Таким чином, п. 8.3 проєкту Договору у вищевказаному формулюванні суперечить іншим умовам проєкту Договору.
Просимо внести зміни до проєкту договору в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
«у разі порушення строків усунення недоліків /дефектів, передбачених п. 2.10 Договору, незалежно від вини Виконавця, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 5 відсотків від вартості виявлених недоліків»
Згідно даного пункту відповідальність настає незалежно від вини Виконавця. Проте, п. 2.10 проєкту Договору нерозривно пов’язаний з п. 2.9 проєкту Договору і в них вказані гарантійні випадки, які настають саме з вини Виконавця.
Таким чином, п. 8.3 проєкту Договору у вищевказаному формулюванні суперечить іншим умовам проєкту Договору.
Просимо внести зміни до проєкту договору в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2022 18:24
Замовником будуть внесені відповідні зміни до проекту договору.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 березня 2022
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2022 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
192 000 000,00
UAH з ПДВ
|
189 057 330,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
192 255 498,00
UAH з ПДВ
|
189 312 828,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
189 057 330,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2022 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2022 13:30
|
ДОГОВІР Н-12.pdf | укладений |
13 червня 2022 13:11
|