Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт, «Протипожежні заходи» будівлі літ. А гуртожитку №1/1 ОНМедУ, за адресою: м.Одеса, вул. С. Ядова, 4а
Очікувана вартість
4 809 275,00 UAH
UA-2022-01-11-001059-c ● fcca1d6cd9b348aa8e5b9b67d25637bc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський національний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010801 |
Місцезнаходження: | 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2 |
Контактна особа: |
Часенко Вадим Васильович +380682778829 vadym.chasenko@onmedu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2022 13:17 |
Очікувана вартість: | 4 809 275,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 046,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеним в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 відсоток вартості договору у вигляді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису (надалі -гарантія). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт, «Протипожежні заходи» будівлі літ. А гуртожитку №1/1 ОНМедУ, за адресою: м.Одеса, вул. С. Ядова, 4а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул.С.Ядова, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2022 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 15:49 |
4_ПД роботи.doc | |
11 січня 2022 15:49 |
3_ТП роботи.docx | |
11 січня 2022 15:49 |
2_ТС роботи.docx | |
11 січня 2022 15:49 |
1_КВ - ст17 роботи.docx | |
11 січня 2022 15:49 |
ТД протипожні заходи.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо прибрати вимогу
Дата подання: 12 січня 2022 15:14
Дата відповіді: 14 січня 2022 13:05
Замовнику, Ви вимагаєте 1 )Сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи менеджменту якості. Вимоги» щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: електромонтажні роботи.
2) Сертифікат ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015) «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: електромонтажні роботи, інших будівельно – монтажних робіт; роботи будівельно – монтажні, інші та монтажу інженерних мереж; монтаж трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря.
3) Сертифікат ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018) «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: електромонтажні роботи, інших будівельно – монтажних робіт; роботи будівельно – монтажні, інші та монтажу інженерних мереж; монтаж трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря.
4) Сертифікат ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: електромонтажні роботи, інших будівельно – монтажних робіт; роботи будівельно – монтажні, інші та монтажу інженерних мереж; монтаж трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря.
Але дані сертифікати не є обов’язковими на території України, для чого вони Вам потрібні? Ще й така кількість, вони коштують від 20 тис. гривень за один і отримувати такий сертифікат можна близько місяця, навіть якщо ми б захотіли їх отримати, ми просто по часову не встигнемо, оскільки часу для подання пропозицій менше місяця.
А ще, нам не зрозуміло в чому різниця між «інших будівельно – монтажних робіт», «роботи будівельно – монтажні» та «інші та монтажу інженерних мереж» і для чого це все необхідно засначати в сертифікатах? А «монтаж трубопровідних мереж» - такої фрази навіть серед офіційних видів діяльності в Україні немає.
Просимо прибрати дану вимогу, бо вона обмежує кількість бажаючих учасників, навіть тих хто хоче отримати сертифікати, вони все одно не встигнуть податися на ваш тендер.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 5, статті 23 Закону - 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дані сертифікати підтверджують якість робіт їх екологічну безпеку, відсутність корупційних ризиків та вміння оцінювати пожежний ризик.
Дані вимоги жодним чином не містять дискримінаційних вимог та не обмежують конкуренцію й коло потенційних учасників. Наша точка зору базується на практиці рішень Антимонопольного комітету України, так наприклад - Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c.
Щодо видів діяльності, звертаємо вашу увагу, що сертифікати жодним чином не містять вимог щодо зазначення в них будь-яких видів діяльності там лише посилання на певні роботи, які передбачені технічними вимогами.
Щодо строків та вартості отримання сертифікатів, так наприклад за посиланням https://iso.net.ua/ua/ ОРГАН СЕРТИФІКАЦІЇ "СЕРТСИСТЕМС" зазначає, що вони проведедуть сертифікацію з внесенням до реєстру протягом 2-4 робочих днів. Та пропонують Спецпропозицію до 1.02.2022! Отримати сертифікат ISO швидко, надійно і з 50% знижкою за ціною. Отже, якщо Ви не будете зволікати то встигнете їх отримати та прийняти учать в закупівлі. В разі якщо Ви навіть не встигнете самостійно отримати дані сертифікати Ви маєте право залучити іншого суб’єкта господарювання в якості співвиконавця/субпідрядника, який має відповідні сертифікати.
Враховуючи вищенаведене відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Згідно частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 5, статті 23 Закону - 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дані сертифікати підтверджують якість робіт їх екологічну безпеку, відсутність корупційних ризиків та вміння оцінювати пожежний ризик.
Дані вимоги жодним чином не містять дискримінаційних вимог та не обмежують конкуренцію й коло потенційних учасників. Наша точка зору базується на практиці рішень Антимонопольного комітету України, так наприклад - Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c.
Щодо видів діяльності, звертаємо вашу увагу, що сертифікати жодним чином не містять вимог щодо зазначення в них будь-яких видів діяльності там лише посилання на певні роботи, які передбачені технічними вимогами.
Щодо строків та вартості отримання сертифікатів, так наприклад за посиланням https://iso.net.ua/ua/ ОРГАН СЕРТИФІКАЦІЇ "СЕРТСИСТЕМС" зазначає, що вони проведедуть сертифікацію з внесенням до реєстру протягом 2-4 робочих днів. Та пропонують Спецпропозицію до 1.02.2022! Отримати сертифікат ISO швидко, надійно і з 50% знижкою за ціною. Отже, якщо Ви не будете зволікати то встигнете їх отримати та прийняти учать в закупівлі. В разі якщо Ви навіть не встигнете самостійно отримати дані сертифікати Ви маєте право залучити іншого суб’єкта господарювання в якості співвиконавця/субпідрядника, який має відповідні сертифікати.
Враховуючи вищенаведене відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Ліцензія
Дата подання: 13 січня 2022 11:58
Дата відповіді: 17 січня 2022 13:27
Вимоги:Учасник процедури закупівлі повинен надати сканкопію з оригіналу ліцензії на господарську діяльність, пов’язану із виконанням робіт з монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем (водопостачання та водовідведення та засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації) та виконання пусконалагоджувальних робіт (водопостачання та водовідведення) та додатку до неї - Переліку видів робіт. Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва зазначений у Ліцензії не нижче СС-3 (категорія складності IV-V). Технічне завдання НЕ МІСТИТЬ монтажних та пусконалагоджувальних робіт з водопостачання та водовідведення. Видаліть дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Цивільним та Господарським кодексами України та іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України.
Відповідно до технічного завдання, встановленого в Додатку № 2 тендерної документації на об’єкті повинні бути виконані наступні види робіт: монтаж системи пожежної сигналізації, монтаж системи оповіщення про пожежу, встановлення внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизація внутрішнього протипожежного водопроводу, а також пусконалагоджувальні роботи.
Тобто, відповідно до технічного завдання Учасник повинен виконати роботи, не лише пов’язані зі сферою протипожежного захисту, а й будівельні роботи, зокрема прокладання трубопроводів опалення і водопостачання зі стальних електрозварних труб відповідно до локального кошторису 2-1-4 на Внутрішній протипожежний водопровід.
Тому, вимога щодо надання будівельної ліцензії не є дискримінаційною, оскільки технічним завданням передбачено виконання будівельних робіт.
Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до технічного завдання, встановленого в Додатку № 2 тендерної документації на об’єкті повинні бути виконані наступні види робіт: монтаж системи пожежної сигналізації, монтаж системи оповіщення про пожежу, встановлення внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизація внутрішнього протипожежного водопроводу, а також пусконалагоджувальні роботи.
Тобто, відповідно до технічного завдання Учасник повинен виконати роботи, не лише пов’язані зі сферою протипожежного захисту, а й будівельні роботи, зокрема прокладання трубопроводів опалення і водопостачання зі стальних електрозварних труб відповідно до локального кошторису 2-1-4 на Внутрішній протипожежний водопровід.
Тому, вимога щодо надання будівельної ліцензії не є дискримінаційною, оскільки технічним завданням передбачено виконання будівельних робіт.
Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-11-001059-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:44050710
Дата подання: 10 березня 2022 14:03
Щодо рішення Замовника
Протокольним рішенням уповноваженої особи, провідного фахівця з публічних закупівель Часенко Вадима Васильовича Одеський національний медичний університет від 28.02.2022 № 03/51-ВТ тендерну пропозицію ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» було відхилено.
Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням», а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником.
Керуючих законодавством України та виконуючи вимоги тендерної документації згідно з п. 6 Розділу 3 тендерної документації ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції було надано файли «229.bdcu», «229.imd» та «Інші документи.pdf», де міститься договірна ціна з усіма заповненими й пустими додатками відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281. У договірній ціні зазначено – вид договірної ціни: тверда. Даний документ містить повну інформацію (відповідно до вимог тендерної документації), яка підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, а виконано його відповідно до початкової ціни пропозиції Учасника. Таким чином пропозиція ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки договірна ціна та додатки надано в повному обсязі.
Вимога щодо надання форм та переліку додатків до договірної ціни згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281, міститься в п. 6 Розділу 3 тендерної документації. Даний пункт має найменування: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та містить вимоги щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Таким чином надання договірної ціни з формами і переліком додатків та додатково надати інформаційну модель формату IMD, bdcu) у складі пропозиції відноситься до технічної специфікації предмета закупівлі: визначення об՚єму робіт та вартості закупівлі.
Учасником ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» надано у складі пропозиції усі необхідні документи, які підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: договірна ціна, форми та перелік додатків до договірної ціни надано у повному обсязі і додатково надано інформаційна модель IMD, bdcu відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281.
Одночасно звертаємо Вашу увагу, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» було надано довідку від 27.01.2022 № 20 «Лист щодо усвідомленості змісту тендерної документації», з інформацією, що ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» повністю усвідомлює зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником. Тобто, надавши такий лист щодо усвідомлення змісту тендерної документації та вимог, встановлених Замовником – ТОВ «ГАРАНТ СПЕНМОНТАЖ» надано погодження з Описом та прикладом формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Даний опис та приклад формальних (несуттєвих) помилок опубліковано відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (надалі – Наказ) та додатково зазначено Замовником: «Інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Відповідно до п. 12 затвердженого Переліку формальних помилок Наказу: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
Тобто Замовник не має права відхиляти тендерну пропозицію учасника якщо договірна ціна у форматі PDF надана не у повному обсязі, адже надано ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» договірну ціну в інформаційній моделі IMD, bdcu.
Не надання договірної ціни в повному обсязі у форматі PDF є формальною помилкою, за якою Замовник не має права відхиляти тендерні пропозиції учасника закупівлі.
Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
Таким чином, ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» було надано всю необхідну інформацію та документи відповідно до вимог, викладених в тендерній документації
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» відповідає вимогам тендерної документації, але була безпідставно відхилена рішення уповноваженої особи.
Виходячи із вищесказаного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ».
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням», а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником.
Керуючих законодавством України та виконуючи вимоги тендерної документації згідно з п. 6 Розділу 3 тендерної документації ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції було надано файли «229.bdcu», «229.imd» та «Інші документи.pdf», де міститься договірна ціна з усіма заповненими й пустими додатками відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281. У договірній ціні зазначено – вид договірної ціни: тверда. Даний документ містить повну інформацію (відповідно до вимог тендерної документації), яка підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, а виконано його відповідно до початкової ціни пропозиції Учасника. Таким чином пропозиція ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки договірна ціна та додатки надано в повному обсязі.
Вимога щодо надання форм та переліку додатків до договірної ціни згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281, міститься в п. 6 Розділу 3 тендерної документації. Даний пункт має найменування: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та містить вимоги щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Таким чином надання договірної ціни з формами і переліком додатків та додатково надати інформаційну модель формату IMD, bdcu) у складі пропозиції відноситься до технічної специфікації предмета закупівлі: визначення об՚єму робіт та вартості закупівлі.
Учасником ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» надано у складі пропозиції усі необхідні документи, які підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: договірна ціна, форми та перелік додатків до договірної ціни надано у повному обсязі і додатково надано інформаційна модель IMD, bdcu відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281.
Одночасно звертаємо Вашу увагу, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» було надано довідку від 27.01.2022 № 20 «Лист щодо усвідомленості змісту тендерної документації», з інформацією, що ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» повністю усвідомлює зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником. Тобто, надавши такий лист щодо усвідомлення змісту тендерної документації та вимог, встановлених Замовником – ТОВ «ГАРАНТ СПЕНМОНТАЖ» надано погодження з Описом та прикладом формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Даний опис та приклад формальних (несуттєвих) помилок опубліковано відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (надалі – Наказ) та додатково зазначено Замовником: «Інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Відповідно до п. 12 затвердженого Переліку формальних помилок Наказу: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
Тобто Замовник не має права відхиляти тендерну пропозицію учасника якщо договірна ціна у форматі PDF надана не у повному обсязі, адже надано ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» договірну ціну в інформаційній моделі IMD, bdcu.
Не надання договірної ціни в повному обсязі у форматі PDF є формальною помилкою, за якою Замовник не має права відхиляти тендерні пропозиції учасника закупівлі.
Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
Таким чином, ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» було надано всю необхідну інформацію та документи відповідно до вимог, викладених в тендерній документації
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» відповідає вимогам тендерної документації, але була безпідставно відхилена рішення уповноваженої особи.
Виходячи із вищесказаного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ».
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-11-001059-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:44050710
Щодо неправомірного рішення Замовника
вих. № 8 від 10.03.2022
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680 вул.Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ»
01054, місто КИЇВ, вулиця ДМИТРІВСЬКА (ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ Р-Н), будинок 18/24, офіс 5
ЄДРПОУ: 44050710
Тел. +380950993851
E-mail: Garant_sm@ukr.net
Замовник:
Одеський національний медичний університет
код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна, Одеська область, Одеса, Валіховський провулок, 2
тел. +380682778829
Інформація про закупівлю:
ID: fcca1d6cd9b348aa8e5b9b67d25637bc
Закупівля: UA-2022-01-11-001059-c
СКАРГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині дискваліфікації учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ»
вчинене уповноваженою особою Одеського національного медичного університету (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт, «Протипожежні заходи» будівлі літ. А гуртожитку №1/1 ОНМедУ, за адресою: м.Одеса, вул. С. Ядова, 4а», за ідентифікатором UA-2022-01-11-001059-c,очікувана вартість закупівлі 4 809 275,00 грн. з ПДВ, за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги.
В аукціоні, що відбувся 26 січня 2022 року, прийняли участь 4 суб’єкти господарювання:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ОПС", остаточна вартість закупівлі за результатами аукціону - 3 706 716,85 грн. з ПДВ;
- ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр - 4 299 999,90 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЗЕВС" - 4 300 000,00 грн. з ПДВ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" - 4 802 086,42 грн. з ПДВ.
Протокольними рішеннями уповноваженої особи, провідного фахівця з публічних закупівель Часенко Вадима Васильовича Одеський національний медичний університет було відхилено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ОПС" від 03.02.2022 № 03/36-ВТ, ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр від 07.02.2022 № 03/39-ВТ, ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЗЕВС" від 21.02.2022 № 03/50-ВТ.
Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» (далі за текстом – Скаржник) було запропоновано наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Проте, протокольним рішенням уповноваженої особи, провідного фахівця з публічних закупівель Часенко Вадима Васильовича Одеський національний медичний університет від 28.02.2022 № 03/51-ВТ тендерну пропозицію Скаржника було відхилено.
Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням», а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником.
Пропозицію ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» було відхилено з таких підстав:
1. «Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Має бути подана кошторисна документація (відсканована у форматі PDF, розроблена в програмному комплексі АВК-5 або іншому, та додатково інформаційну модель формату IMD, bdcu), пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації у складі :
- договірна ціна
Форми та перелік додатків до договірної ціни надати згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281. А саме: в складі пропозиції ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» Договірна ціна надана не у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281.
Вищезазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції через невідповідність вимогам тендерної документації на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону через невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Керуючих законодавством України та виконуючи вимоги тендерної документації згідно з п. 6 Розділу 3 тендерної документації Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано файли «229.bdcu», «229.imd» та «Інші документи.pdf», де міститься договірна ціна з усіма заповненими й пустими додатками відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281. У договірній ціні зазначено – вид договірної ціни: тверда. Даний документ містить повну інформацію (відповідно до вимог тендерної документації), яка підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, а виконано його відповідно до початкової ціни пропозиції Учасника. Таким чином пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки договірна ціна та додатки надано в повному обсязі.
При цьому у протокольному рішенні уповноваженої особи, провідного фахівця з публічних закупівель Часенко Вадима Васильовича Одеський національний медичний університет від 28.02.2022 № 03/51-ВТ зазначено причину відхилення – абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону через невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вимога щодо надання форм та переліку додатків до договірної ціни згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281, міститься в п. 6 Розділу 3 тендерної документації. Даний пункт має найменування: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та містить вимоги щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Таким чином надання договірної ціни з формами і переліком додатків та додатково надати інформаційну модель формату IMD, bdcu) у складі пропозиції відноситься до технічної специфікації предмета закупівлі: визначення об՚єму робіт та вартості закупівлі.
Отже, вимога тендерної документації щодо надання форм та переліку додатків до договірної ціни та додатково надати інформаційну модель формату IMD, bdcu) міститься у складі тендерної документації на виконання вимог п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а не абзацу першого ч. 3 статті 22 Закону.
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно обрано підставу для відхилення пропозиції учасника.
З іншого боку, відповідно до ч. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
- є такою, строк дії якої закінчився.
Оскільки вимога тендерної документації щодо надання форм та переліку додатків до договірної ціни та додатково надати інформаційну модель формату IMD, bdcu) міститься на виконання вимог п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» пояснюємо, що пропозиція учасника також не підпадає під дію підстави для відхилення: не відповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Учасником надано у складі пропозиції усі необхідні документи, які підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: договірна ціна, форми та перелік додатків до договірної ціни надано у повному обсязі і додатково надано інформаційна модель IMD, bdcu відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 (Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою).
Таким чином тендерна пропозиція не підпадає під підставу для відхилення пропозиції та повністю відповідає технічним умовам.
Одночасно звертаємо Вашу увагу, що у складі своєї тендерної пропозиції Скаржником було надано довідку від 27.01.2022 № 20 «Лист щодо усвідомленості змісту тендерної документації», з інформацією, що ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» повністю усвідомлює зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником. Тобто, надавши такий лист щодо усвідомлення змісту тендерної документації та вимог, встановлених Замовником – ТОВ «ГАРАНТ СПЕНМОНТАЖ» надано погодження з Описом та прикладом формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Даний опис та приклад формальних (несуттєвих) помилок опубліковано відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (надалі – Наказ) та додатково зазначено Замовником: «Інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Відповідно до п. 12 затвердженого Переліку формальних помилок Наказу: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
Тобто Замовник не має права відхиляти тендерну пропозицію учасника якщо договірна ціна у форматі PDF надана не у повному обсязі, адже надано Скаржником договірну ціну в інформаційній моделі IMD, bdcu.
Не надання договірної ціни в повному обсязі у форматі PDF є формальною помилкою, за якою Замовник не має права відхиляти тендерні пропозиції учасника закупівлі.
Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
Таким чином, Скаржником було надано всю необхідну інформацію та документи відповідно до вимог, викладених в тендерній документації
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації, але була безпідставно відхилена рішення уповноваженої особи.
Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Тендерний комітет/Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Підсумовуючи все зазначене вище, уповноважена особа Замовника грубо порушила порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ».
Директор
ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» В. Я. Литвин
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2022 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ОПС" |
3 706 716,85
UAH з ПДВ
|
3 706 716,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр |
4 773 794,40
UAH з ПДВ
|
4 299 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЗЕВС" |
4 709 776,94
UAH з ПДВ
|
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" |
4 802 086,42
UAH з ПДВ
|
4 802 086,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ОПС" #41719204 |
Відхилено |
3 706 716,85
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 17:22
|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр #34280208 |
Рішення скасоване |
4 299 999,90
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 13:47
|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр #34280208 |
Відхилено |
4 299 999,90
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 14:05
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЗЕВС" #38923790 |
Рішення скасоване |
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 12:57
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЗЕВС" #38923790 |
Відхилено |
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 13:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" #44050710 |
Відхилено |
4 802 086,42
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 12:22
|
Інформація про відміну
Дата відміни
28 лютого 2022 12:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі