Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 82 ім. Т.Г. Шевченка з поглибленим вивченням англійської мови, на вул. Шпака Миколи, 4
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2022-01-11-000882-a 2b003811c438437f828e5ff1df0fb066
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доценко Любов Сергіївна

380444890248 L.Docenko@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Доценко Любов Сергіївна
380444890248
L.Docenko@shevruo.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2022 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад українською мовою (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально. Визначальним текстом є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт місць загального користування спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 82 ім. Т.Г. Шевченка з поглибленим вивченням англійської мови, на вул. Шпака Миколи, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шпака Миколи, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться в безготівковому виді шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, згідно актів виконаних робіт на протязі 14 календарних днів з дати їх підписання за рахунок субвенції з державного бюджету. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2022 10:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 10:09
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

довідка
Дата подання: 11 січня 2022 19:38
Дата відповіді: 12 січня 2022 14:59
. 4. Довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї закупівлі. Прошу роз'яснити що це за довідка?
Відповідь: Доброго дня! Статтею 69 глави 6 розділу II Податкового кодексу України визначено, що банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкрити або закриття рахунка платника податків – юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка.
Наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначені загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків податків та державними через Електронний кабінет.
Відповідно до Додатку 2 до Оголошення учасники повинні надати довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї закупівлі.
Повідомляємо, що таку довідку можна безперешкодно отримати у податковій інспекції (установі) за місцем Вашої реєстрації як платника податків.
наслідки
Дата подання: 11 січня 2022 19:41
Дата відповіді: 12 січня 2022 14:58
який клас наслідків капітального ремонту?
Відповідь: Враховуючи, що об’єктом капітального ремонту є школа, клас наслідків капітального ремонту СС2.
підпис
Дата подання: 11 січня 2022 19:42
Дата відповіді: 12 січня 2022 14:58
підпис документів обов'язково власноруч, чи досить електронного підпису?
Відповідь: Відповідно до п. 15 Оголошення завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника. До пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи учасника має бути кольоровим), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Скан-копії документів, які долучаються Учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
* Ця вимога не стосується оригіналів документів та нотаріально завірених копій, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Відповідно до ч.3 ст.12 Закону створення та подання учасником документів пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) представника учасника. У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може підписати КЕП пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі причини не проставляння такого КЕП.
Таким чином, учасник може засвідчувати кожний документ як власноручно, так і за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Ключове – щоб сама пропозиція учасника була підписана кваліфікованим електронним підписом або надано лист-пояснення про законодавчі причини не проставляння такого КЕП.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК "П'ЯТЬ ЗІРОК" 859 822,00
UAH з ПДВ
859 822,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2022 15:00
Електронний підпис
19 січня 2022 14:58
2.Відомості з ЄДРПОУ.p7s
19 січня 2022 14:58
12. Медичні книжки.pdf.p7s
19 січня 2022 14:58
28.Цінова пропозиція.pdf
19 січня 2022 14:58
24.Довідка щодо офшор.pdf
19 січня 2022 14:58
2.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 січня 2022 14:58
26.Лист щодо ліцензії.pdf
19 січня 2022 14:58
12. Медичні книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК "П'ЯТЬ ЗІРОК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК "П'ЯТЬ ЗІРОК"
#37569800
Переможець 859 822,00
UAH з ПДВ
24 січня 2022 08:43

Документи

24 січня 2022 08:42
Електронний підпис
24 січня 2022 08:40
повідомлення -6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2022 08:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК "П'ЯТЬ ЗІРОК"
#37569800
859 822,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2022 08:42
Електронний підпис
24 січня 2022 08:40
повідомлення -6.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 11:03
звіт про виконаний договір № 103.pdf укладений
06 червня 2023 11:02
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2023 11:01
Д.у. 4 до Договір 103 від 30.12.2022.pdf зміни до договору
05 січня 2023 11:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 14:22
Д.у. 3 до Договір 103 від 30.09.2022.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 14:21
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2022 13:03
протокол 26.pdf зміни до договору
13 вересня 2022 13:02
ду 2 до дог 103.pdf зміни до договору
13 вересня 2022 13:02
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 15:12
ду 1 до дог 103.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 15:09
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:10
договір 103.pdf укладений
31 січня 2022 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю. У зв’язку з обмеженням проплат та пріоритетністю здійснення видатків в органах державної казначейської служби (відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»), виникненням кредиторської заборгованості станом на кінець 2022 року
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 859 822,00
UAH