Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт місць загального користування спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 82 ім. Т.Г. Шевченка з поглибленим вивченням англійської мови, на вул. Шпака Миколи, 4
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2022-01-11-000882-a ● 2b003811c438437f828e5ff1df0fb066
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Доценко Любов Сергіївна 380444890248 L.Docenko@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад українською мовою (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально. Визначальним текстом є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт місць загального користування спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 82 ім. Т.Г. Шевченка з поглибленим вивченням англійської мови, на вул. Шпака Миколи, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шпака Миколи, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок проводиться в безготівковому виді шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, згідно актів виконаних робіт на протязі 14 календарних днів з дати їх підписання за рахунок субвенції з державного бюджету. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2022 10:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 10:09 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
довідка
Дата подання: 11 січня 2022 19:38
Дата відповіді: 12 січня 2022 14:59
. 4. Довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї закупівлі. Прошу роз'яснити що це за довідка?
Відповідь: Доброго дня! Статтею 69 глави 6 розділу II Податкового кодексу України визначено, що банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкрити або закриття рахунка платника податків – юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка.
Наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначені загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків податків та державними через Електронний кабінет.
Відповідно до Додатку 2 до Оголошення учасники повинні надати довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї закупівлі.
Повідомляємо, що таку довідку можна безперешкодно отримати у податковій інспекції (установі) за місцем Вашої реєстрації як платника податків.
Наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначені загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків податків та державними через Електронний кабінет.
Відповідно до Додатку 2 до Оголошення учасники повинні надати довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї закупівлі.
Повідомляємо, що таку довідку можна безперешкодно отримати у податковій інспекції (установі) за місцем Вашої реєстрації як платника податків.
наслідки
Дата подання: 11 січня 2022 19:41
Дата відповіді: 12 січня 2022 14:58
який клас наслідків капітального ремонту?
Відповідь: Враховуючи, що об’єктом капітального ремонту є школа, клас наслідків капітального ремонту СС2.
підпис
Дата подання: 11 січня 2022 19:42
Дата відповіді: 12 січня 2022 14:58
підпис документів обов'язково власноруч, чи досить електронного підпису?
Відповідь: Відповідно до п. 15 Оголошення завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника. До пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи учасника має бути кольоровим), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Скан-копії документів, які долучаються Учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
* Ця вимога не стосується оригіналів документів та нотаріально завірених копій, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Відповідно до ч.3 ст.12 Закону створення та подання учасником документів пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) представника учасника. У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може підписати КЕП пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі причини не проставляння такого КЕП.
Таким чином, учасник може засвідчувати кожний документ як власноручно, так і за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Ключове – щоб сама пропозиція учасника була підписана кваліфікованим електронним підписом або надано лист-пояснення про законодавчі причини не проставляння такого КЕП.
* Ця вимога не стосується оригіналів документів та нотаріально завірених копій, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Відповідно до ч.3 ст.12 Закону створення та подання учасником документів пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) представника учасника. У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може підписати КЕП пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі причини не проставляння такого КЕП.
Таким чином, учасник може засвідчувати кожний документ як власноручно, так і за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Ключове – щоб сама пропозиція учасника була підписана кваліфікованим електронним підписом або надано лист-пояснення про законодавчі причини не проставляння такого КЕП.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК "П'ЯТЬ ЗІРОК" #37569800 |
Переможець |
859 822,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 08:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 11:03
|
звіт про виконаний договір № 103.pdf | укладений |
06 червня 2023 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2023 11:01
|
Д.у. 4 до Договір 103 від 30.12.2022.pdf | зміни до договору |
05 січня 2023 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 14:22
|
Д.у. 3 до Договір 103 від 30.09.2022.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2022 13:03
|
протокол 26.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2022 13:02
|
ду 2 до дог 103.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2022 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:12
|
ду 1 до дог 103.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 13:10
|
договір 103.pdf | укладений |
31 січня 2022 13:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю. У зв’язку з обмеженням проплат та пріоритетністю здійснення видатків в органах державної казначейської служби (відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»), виникненням кредиторської заборгованості станом на кінець 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |