Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів благоустрою на мкр. «Східний-2,3» Довгинцівського району, ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
491 263,00 UAH
UA-2022-01-11-000638-a ● 7a88ce665d344897bfb1bf80bb85f8d9
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05520744 |
Вебсайт: | http://dlgr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд. 11 |
Контактна особа: |
Наталія Яруха +380564701086 sector_zakupivel2@dlgr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 09:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2022 07:30 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 13:26 |
Очікувана вартість: | 491 263,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 456,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів благоустрою на мкр. «Східний-2,3» Довгинцівського району, ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Довгинцівський район мкрн. Східний 2,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2022 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 09:43 |
ТД охорона благоустрій 2022.docx | |
11 січня 2022 09:43 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-11-000638-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП КІРАСА, Код ЄДРПОУ:33264976
Дата подання: 04 лютого 2022 14:09
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Виконавчим комітетом Довгинцівської районної в місті ради (надалі – Замовник) 12.01.2022 р. було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з охорони об’єктів благоустрою на мкр. «Східний-2,3»Довгинцівського району за кодом CPV ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги.
Приватне підприємство «КІРАСА» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, та, згідно Тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, подало тендерну пропозицію.
Замовником, згідно Протоколу № 7 від 01.02.2022 р. тенедрну пропозицію ПП «КІРАСА» було відхилено з наступної підстави: «Учасник не наклав УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної до-кументації та вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону».
Але, тендерну пропозицію ПП «КІРАСА» було подано з накладанням КЕП, тобто з виконан-ням усіх вимог подання тендерної пропозиції.
ПП «КІРАСА» звернулося до Замовника з метою роз’яснення прийнятого ним рішення, на що була надана відповідь, що необхідно накладати КЕП на всі скановані документи, тобто, Замовник послався на пп.3 п.12 ч.1 розділу 3 Тендерної документації:
« 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.»
Але тендерна пропозиція ПП «КІРАСА» не містить жодного електронного документа, а лише скановані копії документів, завірені посадовою особою ПП «КІРАСА», скановані довідки, складені та підписані посадовою особою ПП «КІРАСА» та скановані оригінали паперових документів, які не належать до електронних документів.
Також зазначаємо, що в тендерній документації самим Замовником чітко зазначено, що: «Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та опис-ки.»
А саме: «8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа».
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «КІРАСА» була подана з дотриманням умов тендерної документації і не могла бути відхилена з підстав, зазначених Замовником у Протоколі №7 від 01.02.2022 р.
Вважаємо, що рішення Замовника є безпідставним, надуманим, що суперечить вимогам Тен-дерної документації на закупівлю та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник ПП «КІРАСА» не згоден з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції ПП «КІРАСА» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні за-купівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також ви-моги самої тендерної документації.
ПП «КІРАСА», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону.
У випадку не задоволення Вимоги ПП «КІРАСА» від 04.02.2022 р. , вих. № к/22-736 Замовни-ком, ПП «КІРАСА» буде змушене звернутися до Антимонопольного комітету України
Виходячи з вищевикладеного та, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» і Кон-ституцієюУкраїни,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол № 7 від 01.02.2022 р. тендерного комітету виконкому Довгинцівської район-ної в місті ради.
2. Підтвердити ПП «КІРАСА» переможцем даної закупівлі.
Директор ПП «КІРАСА» _____________________ Д.М. Шелковський
Розгорнути
Згорнути
Приватне підприємство «КІРАСА» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, та, згідно Тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, подало тендерну пропозицію.
Замовником, згідно Протоколу № 7 від 01.02.2022 р. тенедрну пропозицію ПП «КІРАСА» було відхилено з наступної підстави: «Учасник не наклав УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної до-кументації та вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону».
Але, тендерну пропозицію ПП «КІРАСА» було подано з накладанням КЕП, тобто з виконан-ням усіх вимог подання тендерної пропозиції.
ПП «КІРАСА» звернулося до Замовника з метою роз’яснення прийнятого ним рішення, на що була надана відповідь, що необхідно накладати КЕП на всі скановані документи, тобто, Замовник послався на пп.3 п.12 ч.1 розділу 3 Тендерної документації:
« 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.»
Але тендерна пропозиція ПП «КІРАСА» не містить жодного електронного документа, а лише скановані копії документів, завірені посадовою особою ПП «КІРАСА», скановані довідки, складені та підписані посадовою особою ПП «КІРАСА» та скановані оригінали паперових документів, які не належать до електронних документів.
Також зазначаємо, що в тендерній документації самим Замовником чітко зазначено, що: «Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та опис-ки.»
А саме: «8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа».
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «КІРАСА» була подана з дотриманням умов тендерної документації і не могла бути відхилена з підстав, зазначених Замовником у Протоколі №7 від 01.02.2022 р.
Вважаємо, що рішення Замовника є безпідставним, надуманим, що суперечить вимогам Тен-дерної документації на закупівлю та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник ПП «КІРАСА» не згоден з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції ПП «КІРАСА» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні за-купівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також ви-моги самої тендерної документації.
ПП «КІРАСА», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону.
У випадку не задоволення Вимоги ПП «КІРАСА» від 04.02.2022 р. , вих. № к/22-736 Замовни-ком, ПП «КІРАСА» буде змушене звернутися до Антимонопольного комітету України
Виходячи з вищевикладеного та, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» і Кон-ституцієюУкраїни,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол № 7 від 01.02.2022 р. тендерного комітету виконкому Довгинцівської район-ної в місті ради.
2. Підтвердити ПП «КІРАСА» переможцем даної закупівлі.
Директор ПП «КІРАСА» _____________________ Д.М. Шелковський
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2022 08:40
Шановний, Учасник, щодо вимоги про усунення порушення повідомляю наступне:
Умовами тендерної документації а саме Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
А також зазначено порядок подання документів, з урахування вимог законодавства
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Для визначення терміну скан- копія взято інформацію з Вікісловник за посиланням
https://uk.wiktionary.org/wiki/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD-%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%8F#%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0
Скан-копія : значення - сканована копія документа, синонім – відбиток.
Відповідно до статті 7 Закону України від 22.05.2003р №851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг” оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним цифровим підписом автора, або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.
Якщо документи подані не у формі електронного документа то порядок подання та засвідчення документів зазначено у додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», а саме: у разі надання Учасником копії документу, кожна сторінка має містити надпис «Згідно з оригіналом», посаду, підпис уповноваженної особи Учасника, її ініціали та прізвище, дату засвідчення копії ( не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю) та відбиток печатки Учасника ( у разі її використання).
Вами , як учасником, надано наступні копії документів : копія ліцензії на надання послуг з охорони власності та громадян, копія свідоцтва платника податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку, копія наказу про призначення директора від 01.06.2005 № 1-к, копія засновницького рішення від 25.01.2005, копія Статуту підприємства, копії наказів про призначення охоронців, копії технічних паспортів автомобілів, копія витягу про реєстрацію прав на нежиле приміщення, копії договорів, жодна з копій не подана ані у формі електронного документа з накладанням КЕП або УЕП, а ні засвідчена, як зазначено у додатку 2.
Дотримуючись вимог тендерної документації та вимог Закону, вашу тендерну пропозицію було відхилено , як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Звертаю вашу увагу, що уповноважена особа діє відповідно до вимог Закону та в межах свої повноважень. Дякую за порозуміння.
Уповноважена особа Наталія Яруха
Умовами тендерної документації а саме Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
А також зазначено порядок подання документів, з урахування вимог законодавства
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Для визначення терміну скан- копія взято інформацію з Вікісловник за посиланням
https://uk.wiktionary.org/wiki/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD-%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%8F#%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0
Скан-копія : значення - сканована копія документа, синонім – відбиток.
Відповідно до статті 7 Закону України від 22.05.2003р №851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг” оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним цифровим підписом автора, або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.
Якщо документи подані не у формі електронного документа то порядок подання та засвідчення документів зазначено у додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», а саме: у разі надання Учасником копії документу, кожна сторінка має містити надпис «Згідно з оригіналом», посаду, підпис уповноваженної особи Учасника, її ініціали та прізвище, дату засвідчення копії ( не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю) та відбиток печатки Учасника ( у разі її використання).
Вами , як учасником, надано наступні копії документів : копія ліцензії на надання послуг з охорони власності та громадян, копія свідоцтва платника податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку, копія наказу про призначення директора від 01.06.2005 № 1-к, копія засновницького рішення від 25.01.2005, копія Статуту підприємства, копії наказів про призначення охоронців, копії технічних паспортів автомобілів, копія витягу про реєстрацію прав на нежиле приміщення, копії договорів, жодна з копій не подана ані у формі електронного документа з накладанням КЕП або УЕП, а ні засвідчена, як зазначено у додатку 2.
Дотримуючись вимог тендерної документації та вимог Закону, вашу тендерну пропозицію було відхилено , як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Звертаю вашу увагу, що уповноважена особа діє відповідно до вимог Закону та в межах свої повноважень. Дякую за порозуміння.
Уповноважена особа Наталія Яруха
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-11-000638-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП КІРАСА, Код ЄДРПОУ:33264976
Дата подання: 08 лютого 2022 14:10
Дата подання: 08 лютого 2022 14:10
скарга на дії замовника щодо відхилення пропозиції учасника
Вих. № К/22 – 745 від 08.02.2022 р.
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Приватне підприємство «КІРАСА»
50029, м. Кривий Ріг, вул. Шостаковича, 12
код ЄДРПОУ 33264976
електронна адреса: kirasir_kirasa@i.ua
тел. (067)5696542
Замовник:
Виконавчий комітет
Довгинцівської районної в місті ради
код ЄДРПОУ 05520744
вул. Дніпровське шосе, 11
м. Кривий Ріг,
Дніпропетровська обл., 50086
електронна адреса:
sector_zakupivel2@dlgr.gov.ua
тел. (0564)701086
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-11-000638-a
ID: 7a88ce665d344897bfb1bf80bb85f8d9
Ідентифікатор плану:UA-P-2022-01-11-000509-a
Очікувана вартість закупівлі: 491`263.00 грн.
СКАРГА
на дії Замовника щодо відхилення пропозиції учасника
Виконавчим комітетом Довгинцівської районної в місті ради (надалі – Замовник) 12.01.2022 р. було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з охорони об’єктів благоустрою на мкр. «Східний-2,3»Довгинцівського району за кодом CPV ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні пос-луги.
Приватне підприємство «КІРАСА» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, та, згідно Тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, подало тендерну пропозицію.
Замовником, згідно Протоколу № 7 від 01.02.2022 р. тендерну пропозицію ПП «КІРАСА» було відхилено з наступної підстави: «Учасник не наклав УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної до-кументації та вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону».
Але, тендерну пропозицію ПП «КІРАСА» було подано з накладанням КЕП, тобто з виконан-ням усіх вимог подання тендерної пропозиції.
ПП «КІРАСА» звернулося до Замовника з метою роз’яснення прийнятого ним рішення, на що була надана відповідь, що необхідно накладати КЕП на всі скановані документи, тобто, Замовник послався на пп.3 п.12 ч.1 розділу 3 Тендерної документації:
« 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.»
Але тендерна пропозиція ПП «КІРАСА» не містить жодного електронного документа, а лише скановані копії документів, завірені посадовою особою ПП «КІРАСА», скановані довідки, складені та підписані посадовою особою ПП «КІРАСА» та скановані оригінали паперових документів, які не належать до електронних документів.
Також зазначаємо, що в тендерній документації самим Замовником чітко зазначено, що: «Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та опис-ки.»
А саме: «8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа».
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «КІРАСА» була подана з дотриманням умов тендерної документації і не могла бути відхилена з підстав, зазначених Замовником у Протоколі №7 від 01.02.2022 р.
Ми не згодні з даним рішенням Змовника. Вважаємо, що воно є безпідставним, неправомір-ним, та таким, що суперечить вимогам тендерної документації на закупівлю та одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивній та неупередженій оцінці пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного та, керуючись ст.ст. 3,5,18,31 Закону України «Про публічні за-купівлі» і Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти нашу скаргу до розгляду
2. Зобов'язати Замовника - Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті ради скасувати Протокол № 7 від 01.02.2022 р. тендерного комітету виконкому Довгинцівської районної в місті ра-ди про відхилення пропозиції учасника ПП «КІРАСА».
Директор ПП «КІРАСА» _____________________ Д.М. Шелковський
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2022 09:43
Рішення від 10.02.2022 № 2778.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2022 09:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2022 № 3661.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2022 11:19
рішення від 22.02.2022 № 3661.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2022 10:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 22.02.2022 №3661-р/пк-пз виконано, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Кіраса" та скасовано рішення про визнання ТОВ "Крамалі" переможцем.
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2022 12:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП КІРАСА |
447 984,00
UAH з ПДВ
|
367 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАМАЛІ" |
440 640,00
UAH з ПДВ
|
440 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА" |
490 579,20
UAH з ПДВ
|
490 579,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАЛІ" #43227946 |
Рішення скасоване |
440 640,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2022 12:53
|
ТОВ "КРАМАЛІ" #43227946 |
Рішення скасоване |
440 640,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2022 12:53
|
ПП КІРАСА #33264976 |
Рішення скасоване |
367 200,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2022 12:54
|
ПП КІРАСА #33264976 |
Очікує рішення |
367 200,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2022 12:54
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2022 12:02 |
Кінець періоду оскарження: | 25 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 14 квітня 2022 12:02 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану , що унеможливлюють виконання норм Закону "Про публічні закупівлі" |
Документи:
14 квітня 2022 12:02
|
Електронний підпис |
14 квітня 2022 12:00
|
Протокол № 35 від 14.04.2022 відміна тендеру.docx |