Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Український дитячий центр "Молода гвардія" |
Код ЄДРПОУ: | 33636307 |
Вебсайт: | http://moloda-gvardiya.com.ua/uk/gol-verh |
Місцезнаходження: | 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172 |
Контактна особа: |
Рибак Юрій Володимирович +380487559772 dzo240983@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 19:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 11:16 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 118’900,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 118’900,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.). до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити: Назва замовника – Державне підприємство «Український дитячий центр «Молода гвардія» Місце знаходження – 65069, м. Одеса, Миколаївська дорога, 172 ЄДРПОУ: 33636307 МФО: 322313 Банк: ОФ АТ «Укрексімбанк» в м. Одеса р/р: UA 883223130000026004000031674 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 118900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг з охорони здійснюється «Замовником» на підставі Актів наданих послуг шляхом перерахування «Замовником» суми, зазначеної в актах наданих послуг, яка визначається із розрахунку вартості однієї години охорони та обсягів фактично наданих послуг охорони Об’єкта з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів з дати підписання Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 17:47 |
Перелік змін.docx | |
14 січня 2022 17:47 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
10 січня 2022 19:26 |
Тендерна документацiя.docx | |
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 8 - Проeкт договору.docx | |
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 7.docx | |
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 6.docx | |
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 5.docx | |
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 4.docx | |
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 3.docx | |
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 2.docx | |
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 1.docx |
14 січня 2022 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 січня 2022 17:47 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 січня 2022 17:47 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
|||
10 січня 2022 19:26 |
Тендерна документацiя.docx
|
|||
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 8 - Проeкт договору.docx
|
|||
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 7.docx
|
|||
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 6.docx
|
|||
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 5.docx
|
|||
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 4.docx
|
|||
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 3.docx
|
|||
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 2.docx
|
|||
10 січня 2022 19:26 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Щодо Вашої Вимоги (Скарги), про наявність відмітки із зазначенням класу екологічної безпеки не нижче Євро-5 для транспорту реагування у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів. Повідомляємо, що дана вимога є цілком законною та жодним чином не призводить до дискримінації учасників. Замовником у п. 4 Таблиці № 2 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено, що Учасник гарантує застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг щодо предмету закупівлі, про що у складі тендерної пропозиції ним надається відповідна довідка. Встановлення стандарту Евро-5 передбачає підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля під час надання послуг за предметом закупівлі та безпосередньо гарантує відповідність Учасника сучасним нормам захисту довкілля, вимогам якості та надійності транспортних засобів при їх використанні. Крім того, відповідно до ст. 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, в обов’язковому порядку має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Тому вимога Замовника про підтвердження відмітки Евро-5 у свідоцтві про реєстрацію відповідного спеціалізованого транспортного засобу є правомірною та законною. Таким чином, встановлена Замовником вимога у Тендерній документації є законною та обґрунтованою та не містить дискримінаційних умов.
З урахуванням вищезазначеного вказана вимога є законною та не призводить до дискримінації учасників. Замовник вважає недоцільним виключення даної вимоги зі змісту тендерної документації.
Надаємо відповідь стосовно Вашої вимоги (скарги).
У Додатку № 1, Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально - технічної бази, в пункті 3 «Учасник повинен мати в наявності радіозв’язок з оформленим в інспекції радіозв’язку дозволом, який наданий у відповідності до пункту 1 статті 12 та пункту 2 статті 13 Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960…», необхідно замінити «інспекції радіозв’язку» на Державне підприємство Український державний центр радіочастот".
На Вашу отриману Вимогу (Скаргу) повідомляємо, що згідно положень частин 1 та 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та може встановити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі Договорів.
Водночас норми діючого законодавства, не встановлюють жодних обмежень та надають Замовнику право самостійно визначати перелік документів, які повинні надати потенційні Учасники процедури закупівлі для підтвердження їх відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію.
Також, з урахуванням того, що ДП «Український дитячий центр «Молода гвардія», є дитячим закладом який функціонує цілий рік та в якому впродовж року відпочиває та оздоровлюється значна кількість дітей, тому об’єкт підлягає посиленому режиму охорони та потребує залучення професійного та компетентного персоналу з охорони, який може надавати охоронні послуги на найвищому професійному рівні.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання відгуків від контрагентів про виконання учасниками аналогічних Договорів із датою видачі не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі, надає Замовникові можливість впевнитись у наявності позитивної ділової репутації суб’єкта охоронної діяльності, яка є не поодининчним випадком, а підтримується постійно та є стабільною на протязі тривалого часу.
З урахуванням вищезазначеного вказана вимога є законною та не призводить до дискримінації учасників. Замовник вважає недоцільним виключення даної вимоги зі змісту тендерної документації.
У вказаному оголошенні зазначено «Строк надання послуг» – до 31 грудня 2022 року. Враховуючи приписи чинного законодавства, цей строк зазначено не вірно. Згідно з ч. 1 ст. 251 ЦК України строком є певний період у часі. Цей період у часі повинен бути чітко визначений, щоб можна було зрозуміти, коли він починається і коли закінчується. В оголошенні зазначено лише момент закінчення строку надання послуг, а початок його перебігу жодним чином не зазначений.
Інформація про строк надання послуг у тендерній документації не повинна відрізнятися (оскільки вона носить похідний характер) від інформації, що містить оголошення. У підпункті 4.4. пункту 4 розділу І тендерної документації вказано строк надання послуг: з 01.03.2022 року до 31.12.2022 року включно. Тобто, оголошення не містить посилання на 01.03.2022 року, а також згідно оголошення 31.12.2022 року не входить в період (строк) надання послуг.
Необхідно, щоб інформація в оголошенні та в тендерній документації була однаковою.
Відповідно до п. 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, замовник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом (мається на увазі Закон «Про публічні закупівлі»). Однак, норми Закону «Про публічні закупівлі» не передбачають можливості внесення замовником змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
При цьому, п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли внаслідок порушення законодавства про публічні закупівлі.
З вказаного вище, вбачається, що оскільки неможливо усунути допущені Вами при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів порушення чинного законодавства, то зазначені відкриті торги підлягають відміні.
З огляду на викладене, з метою усунення допущених порушень законодавства, вимагаємо прийняти рішення про відміну відкритих торгів згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку, якщо наша вимога не буде задоволена, вимушені будемо звернутися до органу Державної аудиторської служби України для проведення моніторингу вказаної процедури закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності, передбаченої діючим законодавством.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо. Згідно з діючим законодавством правовідносини, які виникають під час здійснення публічних закупівель регулюються спеціальним нормативно-правовим актом, а саме – Законом України «Про публічні закупівлі», який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Натомість, діючий Цивільний кодекс України є загальним нормативним актом. Повідомляємо про те, що перелік інформації, яку має містити оголошення про проведення відкритих торгів визначений у ч. 2 ст. 21 Законом України «Про публічні закупівлі». Так положеннями пункту 5 зазначеної статті передбачена необхідність зазначення строку надання послуг, що закуповуються Замовником, проте не конкретизовано необхідність визначення початкової дати надання цих послуг під час розміщення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу. Також звертаємо вашу увагу на те, що абзацом 2 п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 зазначено: «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.».
З урахуванням зазначеного повідомляємо, про відсутність порушення Замовником порядку розміщення інформації щодо строку надання охоронних послуг, оскільки на виконання приписів Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розмістив вказану інформацію в системі електронних закупівель, а саме «Строк надання послуг» - до 31 грудня 2022 року. Крім того, зазначений строк повністю відповідає строку надання послуг, який вказаний у тендерній документації та є тотожність і діє до 31 грудня 2022 року. У зв’язку із зазначеним вважаємо недоцільним задоволення вимоги та відміни процедури закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000019 ● a2720b586e534bc78f817dc4c57472fb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2022 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.11.2022 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2022-01-10-005742-c 10.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-15 09:19:36
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі охоронних послуг (послуги з охорони об’єкту: Державне підприємство «Український дитячий центр «Молода гвардія») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-10-005742-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-18 15:24:48
Пояснення
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкту: Державне підприємство «Український дитячий центр «Молода гвардія»)» (UA-2022-01-10-005742-c):
1) надаємо посилання на сторінку веб-сайту ДП «УДЦ «Молода гвардія»: https://moloda-gvardiya.com.ua/. По причині знаходження підприємства у простої веб-сайт був відключений та зараз є не активним;
2) технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, з метою забезпечення охорони громадського порядку, безпеки та збереження майна ДП «УДЦ «Молода гвардія» за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 172, та визначені у відповідному додатку до тендерної документації.
3) розмір бюджетного призначення відповідно до розрахунку до кошторису ДП «УДЦ «Молода гвардія» на період березень - січень 2022 року на закупівлю охоронних послуг становив 4 100 000,00 грн. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на відповідні послуги, інформація про які доступна у відкритих джерелах.
Уповноважена особа ДП «УДЦ «Молода гвардія» Карпов В.Л.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2022 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "ЛЕГІОН-ПРАВОПОРЯДОК" |
3 399 999,00
UAH з ПДВ
|
3 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ" |
3 870 000,00
UAH з ПДВ
|
3 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "ЛЕГІОН-ПРАВОПОРЯДОК" #35641214 |
Переможець |
3 399 999,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2022 19:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 17:23
|
Протокол | укладений |
18 лютого 2022 17:19
|
Договір | укладений |
18 лютого 2022 17:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони об’єкту: Державне підприємство «Український дитячий центр «Молода гвардія» | 1 | послуга |
3 399 999,00
UAH
|