Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №8" Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00440221 |
Місцезнаходження: | 69014, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Харчова, буд 2 |
Контактна особа: |
Вікторія Шевченко +380667114129 ur_aids_zp@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2022 16:23 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 13:23 |
Очікувана вартість: | 10 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта та кваліфікованою електронною печаткою гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 53150 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 15:25 |
Перелік змін до ТД реконструкция.docx | |
21 січня 2022 15:25 |
Додаток_2_документи.docx | |
21 січня 2022 15:25 |
ТД реконструкция 21 01 2022.docx | |
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_7_Проект договору.docx | |
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_6_календраний графік.docx | |
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_2_документи.docx | |
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.docx | |
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_4_лист-згода.docx | |
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_1_технічне завдання.docx | |
10 січня 2022 17:02 |
ТД реконструкция.docx | |
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_5_субпідрядні організації.docx |
21 січня 2022 15:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2022 15:25 |
Перелік змін до ТД реконструкция.docx
|
|||
21 січня 2022 15:25 |
Додаток_2_документи.docx
|
|||
21 січня 2022 15:25 |
ТД реконструкция 21 01 2022.docx
|
|||
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_7_Проект договору.docx
|
|||
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_6_календраний графік.docx
|
|||
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_2_документи.docx
|
|||
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.docx
|
|||
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_4_лист-згода.docx
|
|||
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_1_технічне завдання.docx
|
|||
10 січня 2022 17:02 |
ТД реконструкция.docx
|
|||
10 січня 2022 17:02 |
Додаток_5_субпідрядні організації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Уважно вивчивши Вашу вимогу щодо необґрунтованого вибору переможця звертаємо увагу на наступне.
1. З метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям зазначеним у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника щодо закупівлі робіт - «Реконструкція приміщень гінекологічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 8» Запорізької міської ради під паліативне відділення за адресою: м. Запоріжжя, вул. Харчова, буд. 2» (код за ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», щодо «установки для свердлення отворів в залізобетоні Hursqvarna DMS 160A у кількості 2 шт.» Учасником ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» було надано копію договору оренди № 1 від 04 січня 2022 року, укладеним з ТОВ «Алгоритм-Груп», що є підтвердженням вимоги Замовника про підтвердження «власне» чи «орендоване» вказане майно.
2. Як Ви правильно і зауважили, що Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням всіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати), та вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у Додатку 1 до тендерної документації. До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам.
Не врахована учасником вартість окремих робіт не сплачуються замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції.
Яким чином Учасник ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» буде проводити розрахунки з надання послуг по захороненню відходів з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» - це самостійне право Учасника. Якщо ТОВ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ» вважає, що Замовник – КНП «Міська лікарня № 8» ЗМР повинна сплачувати тільки 120,00 грн. за утилізацію 1 тн сміття, то це право Учасника вказувати таку ціну на повернення своїх затрат.
Щодо розрахунків клеючої суміші - ціна тендерної пропозиції визначається відповідно до умов тендерної документації щодо термінів закінчення робіт та проекту, щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
3. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В нашому випадку Учасник виправив всі вимоги Замовника впродовж 24 годин.
Вважаємо Вашу вимогу щодо необґрунтованого вибору переможця від 19 лютого 2022 року необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Уповноважена особа Вікторія ШЕВЧЕНКО
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-13-000109 ● fc2e383d34e74314af812b343e6ef62c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 16:06 |
НАКАЗ
13.01.2022 № 15
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.01.2022 № 15
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2022-01-10-005230-c, Реконструкція приміщень гінекологічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 8» Запорізької міської ради під паліативне відділення за адресою: м. Запоріжжя, вул. Харчова, буд. 2», яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 8» Запорізької міської ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-17 18:58:53
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-10-005230-c, Реконструкція приміщень гінекологічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 8» Запорізької міської ради під паліативне відділення за адресою: м. Запоріжжя, вул. Харчова, буд. 2», яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 8» Запорізької міської ради та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), стосовно вимог тендерної документації.
Таблиця 3 «Інші документи, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції» додатку 2 «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимоги щодо надання довідки/акту попереднього обстеження/огляду об’єкту в довільній формі, датований не раніше дати оголошення процедури закупівлі та не пізніше завершення періоду подачі пропозицій. Огляд об’єкту здійснюється спеціалістом/представником. Уповноважена особа учасника, яка здійснює обстеження/огляд об’єкта повинна надати представнику(ам) замовника, а також завантажити у складі пропозиції, документ, що посвідчує таку особу для забезпечення надання довідки/акту від замовника, яка підтверджує факт обстеження/огляду об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноваженої(их) представника(ів) замовника та учасника, яка надається у складі пропозиції. Огляд здійснюється у присутності представника Замовника. Акт обстеження об’єкту повинен бути завірений спеціалістом Учасника.
Частиною 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Прошу зазначити реквізити та назву нормативно-правового акту, на підставі якого встановлено вищезазначену вимогу.
Крім того, тендерною документацією визначено спосіб взаємодії Учасників з Замовником через обстеження/огляд об’єкта з обов’язковим підписанням в паперовому вигляді акту обстеження двома сторонами.
Подання інформації та документів учасниками здійснюється відповідно до частини 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» в електронному вигляді через електронну систему закупівель, під час проведення процедури закупівлі, вимоги Замовника щодо оформлення документів в паперовому вигляді заборонено.
Прошу надати пояснення щодо підстав оформлення документів в паперовому вигляді, при особистій взаємодії представників Замовника з Учасниками до завантаження тендерних пропозицій.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-20 17:09:34
У відповідь на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 2022-01-17 по процедурі закупівлі UA-2022-01-10-005230-c, Реконструкція приміщень гінекологічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 8» Запорізької міської ради під паліативне відділення за адресою: м. Запоріжжя, вул. Харчова, буд. 2»
Начальнику Управління Східного офісу
Держаудитслужби в Запорізькій області
Геннадію Ващенко
У відповідь на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 2022-01-17 по процедурі закупівлі UA-2022-01-10-005230-c, Реконструкція приміщень гінекологічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 8» Запорізької міської ради під паліативне відділення за адресою: м. Запоріжжя, вул. Харчова, буд. 2», надаємо наступне пояснення.
Замовник - Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня № 8» Запорізької міської ради під час складання вимог до учасників в тендерній документації -Таблиця 3 «Інші документи, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції» додатку 2 «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції» зазначив, що учасники повинні надати довідку/акт попереднього обстеження/огляду об’єкту в довільній формі, датований не раніше дати оголошення процедури закупівлі та не пізніше завершення періоду подачі пропозицій. Огляд об’єкту здійснюється спеціалістом/представником. Уповноважена особа учасника, яка здійснює обстеження/огляд об’єкта повинна надати представнику(ам) замовника, а також завантажити у складі пропозиції, документ, що посвідчує таку особу для забезпечення надання довідки/акту від замовника, яка підтверджує факт обстеження/огляду об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноваженої(их) представника(ів) замовника та учасника, яка надається у складі пропозиції. Огляд здійснюється у присутності представника Замовника. Акт обстеження об’єкту повинен бути завірений спеціалістом Учасника.
Замовник - Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня № 8» Запорізької міської ради прописав дану вимогу до учасників з метою безпосереднього огляду учасниками об’єкту реконструкції для розуміння обсягу робіт та у разі перемоги уникнення відмови від підписання договору.
Відповідно до ч.2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником будуть внесені зміни до даної тендерної документації, а саме вимога щодо надання учасниками довідки/акту попереднього обстеження/огляду об’єкту в довільній формі буде виключена.
З повагою,
Уповноважена особа Вікторія Шевченко
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" |
9 842 513,50
UAH з ПДВ
|
9 736 213,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" |
10 098 946,91
UAH з ПДВ
|
9 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ" |
10 630 000,00
UAH з ПДВ
|
10 630 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" #40327704 |
Рішення скасоване |
9 736 213,50
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 08:44
|
|
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" #40327704 |
Переможець |
9 736 213,50
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 10:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2022 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2023 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 11:59
|
ду 7до дог 106.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 09:15
|
дод.уг. 6 - дог. 106 - ТОВ Євробудкомплект.pdf.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2023 21:48
|
дод.уг. 5 - дог. 106 - ТОВ Євробудкомплект.pdf | зміни до договору |
30 березня 2023 21:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2023 13:22
|
дод.уг.4 - дог. 106 - ТОВ Євробудкомплект.pdf | зміни до договору |
01 березня 2023 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2023 14:18
|
дод.уг.3 - дог. 106 - ТОВ Євробудкомплект.pdf | зміни до договору |
31 січня 2023 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:33
|
дод.уг.2 дог. 106 - ТОВ Євробудкомплект.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2022 12:26
|
ДОД.УГ.1 ДОГ. 106 - ТОВ ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2022 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2022 20:41
|
Договір №106 ТОВ Євробудкомплект.pdf | укладений |
28 березня 2022 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі робіт та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |