Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція) (Дезінфікуючи засоби, для закладів освіти Оболонського району)
DK 021: 2015 - 24450000-3 (Agrochemical products) (Disinfectants, for educational institutions of Obolon district)
DK 021: 2015 - 24450000-3 (Agrochemical products) (Disinfectants, for educational institutions of Obolon district)
Очікувана вартість
4 710 120,00 UAH
UA-2022-01-10-005190-c ● f071506193a74f15b6b13df1915cff1c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Петренко Ірина 0444199838 tender.obolon@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37445442 |
Contact point: |
Petrenko Irina Sergievna 0444199838 tender.obolon@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2022 13:36 |
Очікувана вартість: | 4 710 120,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 550,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 140000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання Договору вноситься у формі безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, яка повинна гарантувати забезпечення виконання договірних зобов’язань учасника-переможця торгів. Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія ліцензії НБУ гаранта. |
Publication date: | 10 січня 2022 16:58 |
Enquiries until: | 31 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 710 120 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 23 551 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12740 Одиниця
код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція) (Дезінфікуючи засоби, для закладів освіти Оболонського району)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
DK 021: 2015 - 24450000-3 (Agrochemical products) (Disinfectants, for educational institutions of Obolon district)
CPV: 24450000-3
Період постачання:
по 15 березня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 21:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 20:59 |
Перелік змін деззасоби від 21.01.docx | |
21 січня 2022 20:57 |
ТД Деззасоби - зі змінами від 21.01.22.docx | |
10 січня 2022 16:58 |
ТД Деззасоби.docx |
21 січня 2022 21:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2022 20:59 |
Перелік змін деззасоби від 21.01.docx
|
|||
21 січня 2022 20:57 |
ТД Деззасоби - зі змінами від 21.01.22.docx
|
|||
10 січня 2022 16:58 |
ТД Деззасоби.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Валентин Николаевич , Киррил Александрович , огонь !!!!
Дата подання: 19 січня 2022 16:06
Дата відповіді: 24 січня 2022 15:43
Валентин Николаевич, Киррил Александрович , снимаем шляпу!!!!!! Владлен , отдельное почтение !!!! При себестоимости товара 200000 грн , выставить бюджет 4 000000. Ну тут конечно надо отдать должное Владлену , пацан постоянно тратится на регистрацию новых препаратов , на 2 братьев - близнецов по составу . На юристов тратится . Вообщем посмотрела я на Вашу троицу, нравитесь Вы мне . Так что , если вдруг шо - местечко для Вас у нас всегда найдётся . Приходите если шо , да и Андрюшку берите , куда ж без него . Сплетни он неплохо собирает и распространяет тоже их неплохо )))) лохи ведуться
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право учасника звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
У частинах 2, 3, 4 статті 13 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) визначено, що при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б, зокрема, порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства.
Конституційний Суд України у абзаці 3 пункту 5.3 постанови від 28 квітня 2021 року у справі №3-95/2020(193/20) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/va02p710-21#n100) зазначив, що частина 3 статті 13 ЦКУ має на меті стимулювати учасників цивільних відносин до добросовісного та розумного здійснення своїх цивільних прав.
Мінекономіки у Настановах щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (лист № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1) сформульовало що є добросовісними та розумними діями учасників/потенційних учасників.
Так, зокрема, Мінекономіки звернуло увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань (п.4 р.ІІ Настанов).
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації (п. 1 р.ІІІ Настанов).
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов).
Враховуючи вищенаведене, неетичні звернення, які не місять аргументації, не відповідають добросовісному та розумному здійсненню учасниками своїх цивільних прав, а отже є зловживанням правом. Виходячи с положень частини 3 статті 13 ЦКУ такі дії є недопустимими, а отже не можуть тягнути за собою правових наслідків, передбачені статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
У частинах 2, 3, 4 статті 13 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) визначено, що при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б, зокрема, порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства.
Конституційний Суд України у абзаці 3 пункту 5.3 постанови від 28 квітня 2021 року у справі №3-95/2020(193/20) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/va02p710-21#n100) зазначив, що частина 3 статті 13 ЦКУ має на меті стимулювати учасників цивільних відносин до добросовісного та розумного здійснення своїх цивільних прав.
Мінекономіки у Настановах щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (лист № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1) сформульовало що є добросовісними та розумними діями учасників/потенційних учасників.
Так, зокрема, Мінекономіки звернуло увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань (п.4 р.ІІ Настанов).
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації (п. 1 р.ІІІ Настанов).
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов).
Враховуючи вищенаведене, неетичні звернення, які не місять аргументації, не відповідають добросовісному та розумному здійсненню учасниками своїх цивільних прав, а отже є зловживанням правом. Виходячи с положень частини 3 статті 13 ЦКУ такі дії є недопустимими, а отже не можуть тягнути за собою правових наслідків, передбачені статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
А да .... ну поделитесь блин
Дата подання: 19 січня 2022 16:09
Дата відповіді: 24 січня 2022 15:54
А да... не 4 млн - а 4 млн 700 тыс , блин не заметили мелочь какую-то 700000 ..., и так при себестоимости 200000 на выходе 4700000. Очень даже неплохо !!! И это только на дезинфекции !!!!! Поделитесь !!!!! Не наглейте !!!!!
Відповідь: Частиною 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право учасника звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
У частинах 2, 3, 4 статті 13 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) визначено, що при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б, зокрема, порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства.
Конституційний Суд України у абзаці 3 пункту 5.3 постанови від 28 квітня 2021 року у справі №3-95/2020(193/20) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/va02p710-21#n100) зазначив, що частина 3 статті 13 ЦКУ має на меті стимулювати учасників цивільних відносин до добросовісного та розумного здійснення своїх цивільних прав.
Мінекономіки у Настановах щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (лист № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1) сформульовало що є добросовісними та розумними діями учасників/потенційних учасників.
Так, зокрема, Мінекономіки звернуло увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань (п.4 р.ІІ Настанов).
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації (п. 1 р.ІІІ Настанов).
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов).
Враховуючи вищенаведене, неетичні звернення, які не місять аргументації, не відповідають добросовісному та розумному здійсненню учасниками своїх цивільних прав, а отже є зловживанням правом. Виходячи с положень частини 3 статті 13 ЦКУ такі дії є недопустимими, а отже не можуть тягнути за собою правових наслідків, передбачені статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
У частинах 2, 3, 4 статті 13 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) визначено, що при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б, зокрема, порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства.
Конституційний Суд України у абзаці 3 пункту 5.3 постанови від 28 квітня 2021 року у справі №3-95/2020(193/20) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/va02p710-21#n100) зазначив, що частина 3 статті 13 ЦКУ має на меті стимулювати учасників цивільних відносин до добросовісного та розумного здійснення своїх цивільних прав.
Мінекономіки у Настановах щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (лист № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1) сформульовало що є добросовісними та розумними діями учасників/потенційних учасників.
Так, зокрема, Мінекономіки звернуло увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань (п.4 р.ІІ Настанов).
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації (п. 1 р.ІІІ Настанов).
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов).
Враховуючи вищенаведене, неетичні звернення, які не місять аргументації, не відповідають добросовісному та розумному здійсненню учасниками своїх цивільних прав, а отже є зловживанням правом. Виходячи с положень частини 3 статті 13 ЦКУ такі дії є недопустимими, а отже не можуть тягнути за собою правових наслідків, передбачені статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
Не Владлен , а Вилен !!!
Дата подання: 19 січня 2022 20:22
Дата відповіді: 24 січня 2022 15:43
Идиоты !!! Кто это писал ? Какой ещё Владлен ?!!!! Дыбилы!!!! Вилен он ... Вилен !!!!! Запомните , придурки !!!!
Відповідь: Частиною 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право учасника звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
У частинах 2, 3, 4 статті 13 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) визначено, що при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б, зокрема, порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства.
Конституційний Суд України у абзаці 3 пункту 5.3 постанови від 28 квітня 2021 року у справі №3-95/2020(193/20) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/va02p710-21#n100) зазначив, що частина 3 статті 13 ЦКУ має на меті стимулювати учасників цивільних відносин до добросовісного та розумного здійснення своїх цивільних прав.
Мінекономіки у Настановах щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (лист № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1) сформульовало що є добросовісними та розумними діями учасників/потенційних учасників.
Так, зокрема, Мінекономіки звернуло увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань (п.4 р.ІІ Настанов).
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації (п. 1 р.ІІІ Настанов).
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов).
Враховуючи вищенаведене, неетичні звернення, які не місять аргументації, не відповідають добросовісному та розумному здійсненню учасниками своїх цивільних прав, а отже є зловживанням правом. Виходячи с положень частини 3 статті 13 ЦКУ такі дії є недопустимими, а отже не можуть тягнути за собою правових наслідків, передбачені статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
У частинах 2, 3, 4 статті 13 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) визначено, що при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б, зокрема, порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства.
Конституційний Суд України у абзаці 3 пункту 5.3 постанови від 28 квітня 2021 року у справі №3-95/2020(193/20) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/va02p710-21#n100) зазначив, що частина 3 статті 13 ЦКУ має на меті стимулювати учасників цивільних відносин до добросовісного та розумного здійснення своїх цивільних прав.
Мінекономіки у Настановах щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (лист № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1) сформульовало що є добросовісними та розумними діями учасників/потенційних учасників.
Так, зокрема, Мінекономіки звернуло увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань (п.4 р.ІІ Настанов).
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації (п. 1 р.ІІІ Настанов).
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов).
Враховуючи вищенаведене, неетичні звернення, які не місять аргументації, не відповідають добросовісному та розумному здійсненню учасниками своїх цивільних прав, а отже є зловживанням правом. Виходячи с положень частини 3 статті 13 ЦКУ такі дії є недопустимими, а отже не можуть тягнути за собою правових наслідків, передбачені статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
Не Владлен , а Вилен !!!
Дата подання: 19 січня 2022 20:22
Дата відповіді: 24 січня 2022 15:44
Идиоты !!! Кто это писал ? Какой ещё Владлен ?!!!! Дыбилы!!!! Вилен он ... Вилен !!!!! Запомните , придурки !!!!
Відповідь: Частиною 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право учасника звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
У частинах 2, 3, 4 статті 13 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) визначено, що при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б, зокрема, порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства.
Конституційний Суд України у абзаці 3 пункту 5.3 постанови від 28 квітня 2021 року у справі №3-95/2020(193/20) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/va02p710-21#n100) зазначив, що частина 3 статті 13 ЦКУ має на меті стимулювати учасників цивільних відносин до добросовісного та розумного здійснення своїх цивільних прав.
Мінекономіки у Настановах щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (лист № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1) сформульовало що є добросовісними та розумними діями учасників/потенційних учасників.
Так, зокрема, Мінекономіки звернуло увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань (п.4 р.ІІ Настанов).
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації (п. 1 р.ІІІ Настанов).
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов).
Враховуючи вищенаведене, неетичні звернення, які не місять аргументації, не відповідають добросовісному та розумному здійсненню учасниками своїх цивільних прав, а отже є зловживанням правом. Виходячи с положень частини 3 статті 13 ЦКУ такі дії є недопустимими, а отже не можуть тягнути за собою правових наслідків, передбачені статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
У частинах 2, 3, 4 статті 13 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) визначено, що при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б, зокрема, порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства.
Конституційний Суд України у абзаці 3 пункту 5.3 постанови від 28 квітня 2021 року у справі №3-95/2020(193/20) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/va02p710-21#n100) зазначив, що частина 3 статті 13 ЦКУ має на меті стимулювати учасників цивільних відносин до добросовісного та розумного здійснення своїх цивільних прав.
Мінекономіки у Настановах щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (лист № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1) сформульовало що є добросовісними та розумними діями учасників/потенційних учасників.
Так, зокрема, Мінекономіки звернуло увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань (п.4 р.ІІ Настанов).
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації (п. 1 р.ІІІ Настанов).
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов).
Враховуючи вищенаведене, неетичні звернення, які не місять аргументації, не відповідають добросовісному та розумному здійсненню учасниками своїх цивільних прав, а отже є зловживанням правом. Виходячи с положень частини 3 статті 13 ЦКУ такі дії є недопустимими, а отже не можуть тягнути за собою правових наслідків, передбачені статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
Адвокаты Валентина и Вилена !!!!
Дата подання: 26 січня 2022 15:14
Дата відповіді: 31 січня 2022 16:57
Ой!! Мы уже поменяли роли - теперь мы не тендерный отдел оболонского района , а адвокаты Вилена и Валентина !!!! Для справочки - вилен ( он же фортунат , он же дезтайм, он же дезмедексперт, он же мдм , он же картешвили , он же вин стрим , и их крыша - бывший сценарист битвы экстрасенсов( ну это так год люди были в курсе ) А скажите , тендерный , сколько Вам как адвокатам платят ? Может мы тоже переквалифицируемся.......
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право учасника звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов). Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
Вопрос в поднебесную ...
Дата подання: 26 січня 2022 15:17
Дата відповіді: 31 січня 2022 16:57
Господа прокуроры !!!!! А че мы сидим и ничего не делаем , на этой закупке просто идёт чистый обнал . Товар который стоит 200000 грн выставили почти за 5 млн , а Вы шо мимо кассы ? А другие закупки - Вы ж посмотрите , это ж песня . Кто это все потребляет ? Где столько детей набрать шоб на них все это списать ????🙈🙈🙈🙈
Відповідь: Частиною 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право учасника звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов). Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 лютого 2022
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ДЕЗМЕДЕКСПЕРТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Фартунат" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2022 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗМЕДЕКСПЕРТ" |
4 709 600,00
UAH
|
4 684 120,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фартунат" |
4 709 862,50
UAH
|
4 686 311,90
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗМЕДЕКСПЕРТ" #43178559 |
Переможець |
4 684 120,00
UAH
|
18 лютого 2022 10:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2022 12:15 |
Кінець періоду оскарження: | 16 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 16 серпня 2022 00:01 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | відповідно до п.1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили |
Документи:
05 серпня 2022 12:15
|
Електронний підпис |
05 серпня 2022 12:14
|
Протокол відміни дез засоби.docx |