Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Жанна Труфіна +380372524076 trufina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 15:09 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65130000-3: Експлуатування систем водопостачання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів здачі-приймання послуг. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання актів здачі-приймання послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022 р | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
10 січня 2022 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2022 15:05 |
Запрошення - утримання бюветів.pdf | |
10 січня 2022 15:05 |
Рішення виконавчого комітету.PDF | |
10 січня 2022 15:05 |
Протокол переговорів_001.pdf | |
10 січня 2022 15:05 |
Пропозиція учасника.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000088 ● 9dd385d6864c4b47985671ae35d06e79
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.10.2022 № 44
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 13.10.2022 № 44
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2022-01-10-003576-c 10.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-28 14:27:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Послуги з утримання бюветів, фонтанів на території Чернівецької міської територіальної громади», ДК 021:2015: 65130000-3 — Експлуатування систем водопостачання», очікуваною вартістю 1800000,0 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-10-003576-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Комунальним підприємством «ЧЕРНІВЦІВОДОКАНАЛ» під час укладання договору вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-31 10:43:27
Відповідь на запит ДАСУ
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу переговорної процедури закупівлі за предметом «Послуги з утримання бюветів, фонтанів на території Чернівецької міської територіальної громади» (номер закупівлі ID:UA-2022-01-10-003576-c) повідомляємо про наступне.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень відповідно до обсягу бюджетних призначень та кошторису, рішення Чернівецької міської ради «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2022 р.». Розрахунок очікуваної вартості наданих послуг здійснено на підставі закупівельних цін минулих періодів. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлюються відповідно Наказу від 23.09.2003р. №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» та Правил благоустрою м.Чернівців, затверджених рішенням Чернівецької міської ради від 30.09.2020р. №2417.
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu.
Переможцем процедури закупівлі - Комунальним підприємством «Чернівціводоканал» під час укладання договору з Департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради були дотримані вимоги частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до п.2 пп.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець закупівлі повинен надати «відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». Переможець закупівлі надав документи, що підтверджують повноваження керівника, при підписанні договору встановлено особу підписанта.
Відповідно до п.2 пп.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець закупівлі повинен надати «копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Замовником не вимагалось надання таких документів.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-11-02 15:43:29
Інформація про право підписання договору
Надано копії документів про право підписання договору до закупівлі: "Послуги з утримання бюветів, фонтанів на території Чернівецької міської територіальної громади"
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЦІВОДОКАНАЛ" #03361780 |
Переможець |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 14:43
|
Договір - утримання бюветів та фонтанів.pdf | укладений |
24 січня 2022 14:42
|