Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по заправці та відновленню картриджів до копіювально-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
54 030,00 UAH
UA-2022-01-10-003361-c 4822ba8588f94fea85c16de1254587e2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капошко Світлана Геннадіївна

+380487791416 isveta1603@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04056919
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, Думська площа, 1
Контактна особа: Капошко Світлана Геннадіївна
+380487791416
isveta1603@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2022 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2022 12:00
Початок аукціону: 20 січня 2022 15:30
Очікувана вартість: 54 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Технічні характеристики зазначено у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Категорія замовника: Орган місцевого самоврядування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга по заправці картриджів до копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Думская пл., 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
1 послуга
послуга по відновленню картриджів до копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Думська пл., 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником на підставі Акту приймання - передачі наданих послуг протягом 10 - ти (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання - передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2022 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПИШАЛКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА 28 420,00
UAH з ПДВ
23 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 35 790,00
UAH з ПДВ
23 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БАСЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 29 225,00
UAH з ПДВ
24 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2022 09:49
Електронний підпис
18 січня 2022 09:37
Електронний підпис
18 січня 2022 08:52
2 Гарантійний лист.pdf
18 січня 2022 08:52
1 Довідка ІПН.pdf
18 січня 2022 08:52
11 Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2022 08:52
3 Лист-погодження.pdf
18 січня 2022 08:52
ІПН Ольга Пишалко.pdf
18 січня 2022 08:52
5 Лист-згода.pdf
18 січня 2022 08:52
Виписка з ЄДР.pdf
18 січня 2022 08:52
6 Додаток 3.pdf
18 січня 2022 08:52
9 Довідка про санкції.pdf
18 січня 2022 08:52
8 Довідка ст 236.pdf

Публічні документи

19 січня 2022 11:05
Електронний підпис
19 січня 2022 11:05
Договір( проект).pdf
19 січня 2022 11:05
Копія Протоколу №1.pdf.p7s
19 січня 2022 11:05
Витяг ПДВ.pdf.p7s
19 січня 2022 11:05
Гарантійний лист.pdf.p7s
19 січня 2022 11:05
опис.pdf.p7s
19 січня 2022 11:05
Витяг ПДВ.pdf
19 січня 2022 11:05
Витяг ЕДР.pdf.p7s
19 січня 2022 11:05
Копія рішеня 15-10-19.pdf.p7s
19 січня 2022 11:05
Копія рішеня 15-10-19.pdf
19 січня 2022 11:05
Довіреність №18.pdf.p7s
19 січня 2022 11:05
Копія Протоколу №1.pdf
19 січня 2022 11:05
Витяг ЕДР.pdf
19 січня 2022 11:05
Договір( проект).pdf.p7s
19 січня 2022 11:05
Довіреність №18.pdf
19 січня 2022 11:05
Гарантійний лист.pdf
19 січня 2022 11:05
опис.pdf
19 січня 2022 11:05
Копія рішеня 16-10-19.pdf
19 січня 2022 11:05
Копія рішеня 16-10-19.pdf.p7s

Публічні документи

18 січня 2022 11:54
Електронний підпис
18 січня 2022 11:37
1 Довідка про ІПН.pdf
18 січня 2022 11:37
6 техн.характерист..pdf
18 січня 2022 11:37
9 про відсутн.санкцій.pdf
18 січня 2022 11:37
Виписка.pdf
18 січня 2022 11:37
2 Гарантійний лист.pdf
18 січня 2022 11:37
10 Захист довкілля.pdf
18 січня 2022 11:37
3 Лист погодження.pdf
18 січня 2022 11:37
11 Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2022 11:37
ІПН.pdf
18 січня 2022 11:37
Сканкопія паспотра.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПИШАЛКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

ФОП БАСЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПИШАЛКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
#2997205721
Переможець 23 390,00
UAH з ПДВ
24 січня 2022 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2022 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПИШАЛКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
#2997205721
23 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 15:35
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2022 14:04
Додаткова угода №127-Д від 20.06.2022 року.pdf зміни до договору
20 червня 2022 14:03
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 13:21
Договір №34-Д від 01.02.2022.pdf укладений
01 лютого 2022 13:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуга по заправці картриджів до копіювально-розмножувальної техніки 1 послуга 14 705,00
UAH
послуга по відновленню картриджів до копіювально-розмножувальної техніки 1 послуга 8 685,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом 11.6 Договору № 34-Д від 01.02.2022 року, ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 652 Цивільного кодексу України, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору № 34-Д від 01.02.2022 року на 11 120 грн. (одинадцять тисяч сто двадцять грн.), без ПДВ. Кошторис на послуги по заправці та відновленню картриджів до копіювально-розмножувальної техніки, згідно Додатку №1 до Договору № 34 - Д від 01.02.2022 року викласти у новій редакції (Додається). Пункт 4.2. Договору № 34-Д від 01.02.2022 року викласти у наступній редакції «Ціна Договору складає 12 270 грн. 00 коп. (дванадцять тисяч двісті сімдесят грн. 00 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 34-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 127-Д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуга по заправці картриджів до копіювально-розмножувальної техніки 1 послуга 6 385,00
UAH
послуга по відновленню картриджів до копіювально-розмножувальної техніки 1 послуга 5 885,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 12 270,00
UAH