Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення) за кодом ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
69 518,59 UAH
UA-2022-01-10-003192-c 3ce031bd66c140ed89affc738f22868f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бургутіна Валерія

0682198121 pjataja_doktor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01987037
Місцезнаходження: 50049, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Поперечна, 1 а
Контактна особа: Бургутіна Валерія
0682198121
pjataja_doktor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Комунальним некомерційним підприємством «Криворізька міська лікарня №5» Криворізької міської ради було двічі оголошено проведення спрощеної закупівлі з предмету закупівлі: Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення) за кодом ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Унікальні номери оголошень про проведення закупівлі, присвоєні електронною системою закупівель: 1) UA-2021-11-25-004316-b, 2) UA-2021-12-06-003618-b). Зазначені спрощені закупівлі двічі автоматично відмінені електронною системою закупівель через відсутність пропозицій учасників для участі в них. Підтвердження: 1) Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-25-004316-b від 06 грудня 2021 року; 2) Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-06-003618-b від 15 грудня 2021 року.
Згідно частини 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. У разі здійснення закупівлі у випадках, передбачених цією частиною, замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Замовником КНП «Криворізька міська лікарня №5» КМР прийнято рішення про здійснення закупівлі послуг з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення) за кодом ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Закупівля здійснюється шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель.
Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення) - 457.6 м3.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
457.6 метри кубічні
Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50049, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Поперечна, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

10 січня 2022 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2022 14:37
UA-2021-11-25-004316-b-report.pdf
10 січня 2022 14:37
UA-2021-12-06-003618-b-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоспецтранс"
#33265283
Переможець 69 518,59
UAH з ПДВ
10 січня 2022 14:44

Документи

10 січня 2022 14:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2022 13:13
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2022 09:48
Додаткова угода №1 до договору 685-17.pdf зміни до договору
09 листопада 2022 09:47
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:52
Договір №685-17 від 05.01.2022.pdf укладений
10 січня 2022 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 685/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 66 362,34
UAH (в тому числі ПДВ 11 060,39 UAH)