Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з водопостачання
Очікувана вартість
259 380,00 UAH
UA-2022-01-10-003068-c 650384f2d5924902a88462b2e207d207
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лащів Володимир Іванович

380322368161 ekonomist.oh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ"
Код ЄДРПОУ: 01996728
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Лисенка, 31
Контактна особа: Лащів Володимир Іванович
380322368161
ekonomist.oh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Постачання води здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами. Відповідно до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, що ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» належать до суб’єктів господарювання які займають монопольне становище на ринку території м. Львів з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Відповідно до наведеного узв’язку з технічними причинами відсутня конкуренція на надання послуг з водопостачання. Проведення переговорної процедури закупівлі та потреба в укладенні договору щодо водопостачання, для потреб медичного закладу, зумовлено тим, що послуги з постачання води як і будь-які послуги повинні оплачуватись своєчасно та в повному обсязі, щоб не зупинити діяльність закладу в цілому та не спричинити виникнення боргів по сплаті.
Зважаючи на те, що Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал», є суб’єктом господарювання який здійснює господарську діяльність на ринку послуг з постачання води за регульованими тарифами та відповідно до ст.12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах м. Львів (в межах власних діючих мереж), доцільно застосувати закупівлю в одного учасника.
Беручи до уваги вище наведене та специфіку предмету закупівлі - відсутня конкуренція серед постачальників (у тому числі з технічних причин), які можуть надавати послуги з водопостачання. У зв’язку з необхідністю здійснити закупівлю послуг водопостачання, Уповноваженою особою, було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до пп.3 п. 2 ч. 2, ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», через відсутність конкуренції з технічних причин на послуги, які мають бути надані тільки певним постачальником (виконавцем), та за відсутності при цьому альтернативи., внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2022 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 метри кубічні
Послуги з водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Лисенка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата протягом 10 календарних днів, з моменту надання послуг (розрахунковий період – попередній календарний місяць). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 січня 2022 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2022 14:28
11_zp.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал»
#03348471
Переможець 259 380,00
UAH з ПДВ
10 січня 2022 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2022 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал»
#03348471
259 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 19:28
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 15:59
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 15:23
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2022 13:01
ДУ 1 (водопостачання).pdf зміни до договору
14 лютого 2022 11:47
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 11:32
Договір 102535-2272 (водопостачання) (1).pdf укладений
18 січня 2022 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п.2.5. Договору №102535-2272 від «17» січня 2022 р. у наступній редакції: 2.5. Ціна цього Договору визначається згідно з діючими тарифами (цінами), затвердженими відповідними органами влади і становить 259 380 (двісті п’ятдесят дев’ять тисяч триста вісімдесять) грн. 00 коп. з ПДВ.(з них: 257 272,38 грн. - фінансування за рахунок коштів обласного бюджету, та 2 107,62 грн. - фінансування за кошти НСЗУ). 2. Усі інші умови договору не змінені даною додатковою угодою залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання
Номер договору про закупівлю: 102535-2272
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 102535-2272
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 243 471,35
UAH (в тому числі ПДВ 40 578,55 UAH)