Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Петрівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04364199 |
Місцезнаходження: | 28300, Україна , Кіровоградська обл., смт Петрове, вул. Святкова, буд. 7 |
Контактна особа: |
Любченко Жанна Юріївна +380523797260 Sel.Rada.Petrovo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 12:15 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Після підписання акту приймання-здачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2022 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2022 16:40 |
Додаток_5_про_субпiдрядникiв_послуги_з_озеленення 2022 рік.doc | |
10 січня 2022 16:40 |
Додаток_4_Форма_тенд._проп._послуги_з_озеленення 2022 рік.doc | |
10 січня 2022 16:40 |
Додаток_3_Проект_договору_послуги_з_озеленення 2022 рік.doc | |
10 січня 2022 16:40 |
Додаток_2_Технiчна_харак.послуги_з_озеленення 2022 рік.doc | |
10 січня 2022 16:40 |
Додаток_1_квалiф._крит._послуги_з_озеленення 2022 рік.doc | |
10 січня 2022 16:40 |
Тенд._докум.послуги_з_озеленення 20222.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-14-000003 ● c8b19c641ebb4fa1966b72738b936240
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2022 № 257
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2022 № 257
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
21 UA-2022-01-10-000907-a Петрівська селищна рада Видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев (код за ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету 1 600 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 13:55:03
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 14:47:56
Пояснення
Пояснення:
1. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт з Видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев (код за ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету (UA-2022-01-10-000907-a) розроблений на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" (зі змінами), відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері.
2. Оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник (головний розпорядник бюджетних коштів) не мав можливості, так як у Замовника відсутній:
- офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів.
На веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, Замовник також не мав можливості оприлюднити.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2022 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЕМЧЕНКО ЮЛІЯ ОЛЕГІВНА" |
1 595 176,58
UAH з ПДВ
|
1 578 920,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Цунаєв А.С. |
1 598 347,00
UAH з ПДВ
|
1 582 347,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДЕМЧЕНКО ЮЛІЯ ОЛЕГІВНА" #3199112105 |
Переможець |
1 578 920,57
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2022 21:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 14:50
|
Договір ФОП Демченко Ю.О..pdf | укладений |
14 лютого 2022 14:49
|