Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (послуги зі спостереження та охорона працівниками охоронних служб будівель Запорізького обласного центру зайнятості)
Очікувана вартість
175 814,00 UAH
UA-2022-01-10-000245-a ● 2d48dd04e55d488587784235b675321c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491412 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/zap/control/ |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Незалежної України, будинок 56-а |
Контактна особа: |
Усс Світлана Миколаївна +380612333561 03491412@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 11:35 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 12:58 |
Очікувана вартість: | 175 814,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 879,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
на 2022 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5081 година
послуги зі спостереження будівель Запорізького обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69037, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 56-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79714000-2 — Послуги зі спостереження
5501 година
послуги зі спостереження будівель Запорізького обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69014, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Комарова, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79714000-2 — Послуги зі спостереження
2263 людино-год.
охорона працівниками охоронних служб будівель Запорізького обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69037, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 56-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником після підписання акту наданих послуг уповноваженими представниками сторін. Оплата за останній місяць року надання послуг здійснюється авансовим платежем з подальшим підтвердженням актом наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 14:15 |
Перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx | |
17 січня 2022 14:15 |
тендерна документація (нова редакція).doc |
17 січня 2022 14:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2022 14:15 |
Перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx
|
|||
17 січня 2022 14:15 |
тендерна документація (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-10-000245-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКСНИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІОНАЛ", Код ЄДРПОУ:35345805
Дата подання: 12 січня 2022 22:57
Про вилучення дискримінаційних вимог
Замовник визначив в тендерній документації необхідність надання :
1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо).
Дана довідка повинна містити наявність не менше ніж 9 одиниць транспорту реагування (в тому числі не менше 5 одиниць власного транспорту). На яких підставх виникла така необхідність для реагування на 2 об'єкти Замовника (вул. Незалежної України, 56-а та вул. Комарова, 11) , навіть при одночасному спрацюванні сигналізації ?
2. Учасник повинен підтвердити, що має систему управління якістю та відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 “Системи управління якістю. Вимоги” (для підтвердження надається сертифікат, який підтверджує впровадження на підприємстві системи управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018), дійсний на дату розкриття пропозицій, виданий уповноваженим (акредитованим) органом в Україні, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції атестату про акредитацію НААУ. Акредитація органу сертифікації НААУ повинна надавати право сертифікувати у галузі економіки до яких належить предмет закупівлі (код КВЕД 80), що підтверджується додатком до атестату з переліком сфери акредитації органу сертифікації, з можливістю перевірки даної інформації в офіційному реєстрі на сайті: https://naau.org.ua.
Додаткові умови Замовника мають дискримінаційний характер та не мають ніякого відношення до надання охоронних послуг згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність»
3. Учасник повинен мати власний пульт централізованого спостереження (надалі - ПЦН) використовувати криптозахищені протоколи обміну, що унеможливлюють підміну або блокування приладів приймально-контрольних охоронних, мати мобільні (швидкого реагування) групи та забезпечити прибуття мобільної групи до об’єктів охорони у разі надходження тривожного сигналу на ПЦН. ПЦН повинен бути розташований у м. Запоріжжя з можливістю його відвідування, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист з зазначенням адреси розташування та наданням видаткової накладної на придбання ПЗ, яке за своїми властивостями, має технічну можливість передавати сигнал тривоги на ПЦН від існуючого та орендованого обладнання. У випадках запропонування аналогу обладнання надається порівняльна таблиця з технічними характеристиками.
Охоронники, які входять до складу мобільних груп реагування і здійснюють виїзд на об'єкт, для підсилення, повинні мати відповідну екіпіровку (надати підтвердження):
– формений одяг з атрибутикою охоронного підрозділу;
– засоби протидії і особистого захисту;
– травматичну та/або пневматичну зброю.
7. Учасник повинен документально підтвердити наявність бронежилетів, шоломів, газових балончиків, комплектів форми, засобів зв’язку, засобів активної оборони та травматичної зброї, а також наявність дозвільних документів на неї, згідно чинного законодавства, мати дозвіл на об’єкт дозвільної системи (кімнату зберігання зброї, розташованої у м. Запоріжжя).
Шановний Замовнику ! Сучасний ПЦН дозволяє без дротів спостерігати за станом охоронної сигналізації на об'єкті, що знаходиться в любому місці на теріторії України. Кімната зберігання пневматичної зброї не передбачена законодавством України. За телефоном 102 група реагування приватного охоронного підприємства має можливість викликати озброєну вогнепальною зброєю опергрупу національної поліції України.
ВИМАГАЄМО:
Вилучити з тендерної документації всі вищеперелічені дискримінаційні вимоги, як такі, що суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо).
Дана довідка повинна містити наявність не менше ніж 9 одиниць транспорту реагування (в тому числі не менше 5 одиниць власного транспорту). На яких підставх виникла така необхідність для реагування на 2 об'єкти Замовника (вул. Незалежної України, 56-а та вул. Комарова, 11) , навіть при одночасному спрацюванні сигналізації ?
2. Учасник повинен підтвердити, що має систему управління якістю та відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 “Системи управління якістю. Вимоги” (для підтвердження надається сертифікат, який підтверджує впровадження на підприємстві системи управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018), дійсний на дату розкриття пропозицій, виданий уповноваженим (акредитованим) органом в Україні, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції атестату про акредитацію НААУ. Акредитація органу сертифікації НААУ повинна надавати право сертифікувати у галузі економіки до яких належить предмет закупівлі (код КВЕД 80), що підтверджується додатком до атестату з переліком сфери акредитації органу сертифікації, з можливістю перевірки даної інформації в офіційному реєстрі на сайті: https://naau.org.ua.
Додаткові умови Замовника мають дискримінаційний характер та не мають ніякого відношення до надання охоронних послуг згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність»
3. Учасник повинен мати власний пульт централізованого спостереження (надалі - ПЦН) використовувати криптозахищені протоколи обміну, що унеможливлюють підміну або блокування приладів приймально-контрольних охоронних, мати мобільні (швидкого реагування) групи та забезпечити прибуття мобільної групи до об’єктів охорони у разі надходження тривожного сигналу на ПЦН. ПЦН повинен бути розташований у м. Запоріжжя з можливістю його відвідування, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист з зазначенням адреси розташування та наданням видаткової накладної на придбання ПЗ, яке за своїми властивостями, має технічну можливість передавати сигнал тривоги на ПЦН від існуючого та орендованого обладнання. У випадках запропонування аналогу обладнання надається порівняльна таблиця з технічними характеристиками.
Охоронники, які входять до складу мобільних груп реагування і здійснюють виїзд на об'єкт, для підсилення, повинні мати відповідну екіпіровку (надати підтвердження):
– формений одяг з атрибутикою охоронного підрозділу;
– засоби протидії і особистого захисту;
– травматичну та/або пневматичну зброю.
7. Учасник повинен документально підтвердити наявність бронежилетів, шоломів, газових балончиків, комплектів форми, засобів зв’язку, засобів активної оборони та травматичної зброї, а також наявність дозвільних документів на неї, згідно чинного законодавства, мати дозвіл на об’єкт дозвільної системи (кімнату зберігання зброї, розташованої у м. Запоріжжя).
Шановний Замовнику ! Сучасний ПЦН дозволяє без дротів спостерігати за станом охоронної сигналізації на об'єкті, що знаходиться в любому місці на теріторії України. Кімната зберігання пневматичної зброї не передбачена законодавством України. За телефоном 102 група реагування приватного охоронного підприємства має можливість викликати озброєну вогнепальною зброєю опергрупу національної поліції України.
ВИМАГАЄМО:
Вилучити з тендерної документації всі вищеперелічені дискримінаційні вимоги, як такі, що суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 січня 2022 15:55
Запорізьким обласним центром зайнятості уважно розглянуто Вашу вимогу (скаргу) «Про вилучення дискримінаційних вимог», на підставі викладеного повідомляємо наступне.
Щодо першого питання: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Щодо другого питання: Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вносити до умов тендерної документації інформацію, яку він вважає потрібною. Додатково звертаємо Вашу увагу, на те, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів (інформації), які повинні вимагатися від Учасників чи обов'язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель. Тому Замовник, керуючись Законом, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Більш того, Замовники повинні враховувати норми не тільки Закону України «Про публічні закупівлі», а й інших діючих «профільних» законів, інструкцій, постанов тощо, стосовно того чи іншого предмету закупівлі. Дана вимога не має жодного дискримінаційного характеру та додаткових умов, тому що:
Основними принципами діяльності Національного агентства з акредитації України (далі НААУ) є:
• Забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх зацікавлених сторін;
• загальнодоступність та неупередженість проведення робіт з акредитації;
• прозорість діяльності з акредитації;
• професійна компетентність виконавців робіт;
• добровільність акредитації;
• забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі;
• застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації;
• дотримання суспільних інтересів;
• конфіденційність інформації, отриманої в процесі акредитації.
Основними функціями НААУ відповідно до покладених на нього завдань є:
• Акредитація органів з оцінки відповідності з подальшим контролем за їх відповідністю вимогам акредитації, прийняття рішення щодо акредитації, її поновлення, тимчасового зупинення або визнання недійсною;
• Розроблення правил процедур і затвердження програм акредитації органів з оцінки відповідності, а також здійснення контролю за їх відповідністю вимогам акредитації;
• Організація навчання, підготовки персоналу з акредитації і надання йому повноважень провадити діяльність з акредитації відповідно до встановлених вимог;
• Ведення реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності, а також реєстру персоналу з акредитації;
• Представництво та участь від України у міжнародних, європейських та інших регіональних організаціях з акредитації;
• Укладання в установленому законодавством порядку міжнародних договорів про співробітництво та взаємне визнання акредитації органів з оцінки відповідності;
• Участь у роботі з гармонізації нормативно-правових актів та нормативних документів з міжнародними та європейськими правилами і стандартами, які визначають вимоги до НААУ та до акредитованих органів з оцінки відповідності;
• Ведення фонду нормативно-правових актів і нормативних документів з питань акредитації;
• Створення технічних комітетів з акредитації та затвердження положення про них;
• Організація інформаційного забезпечення з питань акредитації;
• Проведення видавничої та інших видів діяльності відповідно до завдань, визначених Положенням про НААУ;
• Виконання інших функцій.
Таким чином основними функціями Національного агентства з акредитації є акредитація органів з оцінки відповідності та контроль за відповідністю акредитованих органів вимогам акредитації, тобто даному органу на законодавчому рівні надані повноваження перевіряти організації, як видають сертифікати ISO. Таким чином, будь яка організація може пройти акредитацію та підтвердити власну спроможність відповідати не тільки міжнародним стандартам, а й Українському законодавству, згідно якого повинні працювати усі без винятку підприємства на території України, у тому числі і державні. Маємо зазначити, що вимоги документації підтвердити наявність на підприємстві системи управління якістю та її відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 “Системи управління якістю. Вимоги” також не є дискримінаційними та мають пряме відношення до будь якої діяльності в Україні, тому що, послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість співробітників Замовника та цивільного населення, а Замовника цікавить можливість отримання послуг якісно та у встановлені терміни. У зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі охоронної та суміжних системах, а також, з метою отримання якісних послуг, висунута вимога щодо надання сертифікатів відповідності. Відповідно до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання сертифікатів відповідності, котрі підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародних стандартів. Наявність у підприємства сертифікатів свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно - правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Звертаємо увагу, що всі зазначені сертифікати має можливість отримати будь-який суб’єкт господарювання у разі необхідності. Замовник, має на меті працювати з тими Учасниками, які у своїй діяльності керуються нормами та стандартами, що створюють безпечні і здорові умов праці, не завдають шкоди навколишньому середовищу, розробляє заходи щодо протидії корупції, використовує засоби захисту інформаційної безпеки на підприємстві тощо. Така спрямованість Учасників, дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, враховуючи новітні технології, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності своїх послуг. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію і це підтверджується реєстрами НААУ, які знаходяться у відкритому доступі.
Зважаючи на те, що будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи, умова щодо надання сертифікатів жодним чином не порушує права та законні інтереси потенційних Учасників та не може вважатися дискримінаційною.
Щодо третього питання: Згідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» № 960 від 18.11.2015 (зі змінами), пульт централізованого спостереження (далі - ПЦН) повинен бути розташований у нежитловому приміщенні і бути обладнаний належним чином та мати системи аудіо та відеофіксації, а також відповідати іншим положенням постанови. Належне обладнання ПЦН зберігає не тільки конфіденційність інформації про об’єкти Замовника, а також і архівні данні, які можуть бути використані у кримінальних цілях. Таким чином дана вимога тендерної документації надає право Замовнику перевірити достовірність інформації, у зв’язку з тим, що Замовник не вимагає документального підтвердження обладнаності ПЦН, яка повинна бути в наявності у підприємств, які надають послуги пультової охорони, згідно з діючим законодавством.
Стосовно зауваження про те, що кімната зберігання пневматичної зброї не передбачена законодавством України – тендерна документація не містить жодної такої умови. Умова, зазначена у тендерній документації Замовника викладена у п.7 Додатку 3 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» у наступній редакції: «7. Учасник повинен документально підтвердити наявність бронежилетів, шоломів, газових балончиків, комплектів форми, засобів зв’язку, засобів активної оборони та травматичної зброї, а також наявність дозвільних документів на неї, згідно чинного законодавства, мати дозвіл на об’єкт дозвільної системи (кімнату зберігання зброї, розташованої у м. Запоріжжя)». Таким чином, в даному пункті мова йде про травматичну зброю.
Стосовно зауваження про те, що за телефоном 102 група реагування приватного охоронного підприємства має можливість викликати озброєну вогнепальною зброєю опер групу національної поліції України – п. 10 ст. 16 Закону України «Про охоронну діяльність» приватному підприємству дозволяється викликати правоохоронні органи «у разі виявлення ознак кримінального правопорушення». Таким чином, згідно цього пункту Закону «Про охоронну діяльність», першими на об’єкт охорони повинна прибути група реагування підприємства, з яким у Замовника існує договір на охоронні послуги.
Таким чином, умови Замовника до Учасника є цілком обґрунтованими та необхідними для належного виконання охоронною організацією своїх зобов’язань щодо надання охоронних послуг, що є предметом закупівлі, та не можуть вважатися дискримінаційними.
Щодо першого питання: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Щодо другого питання: Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вносити до умов тендерної документації інформацію, яку він вважає потрібною. Додатково звертаємо Вашу увагу, на те, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів (інформації), які повинні вимагатися від Учасників чи обов'язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель. Тому Замовник, керуючись Законом, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Більш того, Замовники повинні враховувати норми не тільки Закону України «Про публічні закупівлі», а й інших діючих «профільних» законів, інструкцій, постанов тощо, стосовно того чи іншого предмету закупівлі. Дана вимога не має жодного дискримінаційного характеру та додаткових умов, тому що:
Основними принципами діяльності Національного агентства з акредитації України (далі НААУ) є:
• Забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх зацікавлених сторін;
• загальнодоступність та неупередженість проведення робіт з акредитації;
• прозорість діяльності з акредитації;
• професійна компетентність виконавців робіт;
• добровільність акредитації;
• забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі;
• застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації;
• дотримання суспільних інтересів;
• конфіденційність інформації, отриманої в процесі акредитації.
Основними функціями НААУ відповідно до покладених на нього завдань є:
• Акредитація органів з оцінки відповідності з подальшим контролем за їх відповідністю вимогам акредитації, прийняття рішення щодо акредитації, її поновлення, тимчасового зупинення або визнання недійсною;
• Розроблення правил процедур і затвердження програм акредитації органів з оцінки відповідності, а також здійснення контролю за їх відповідністю вимогам акредитації;
• Організація навчання, підготовки персоналу з акредитації і надання йому повноважень провадити діяльність з акредитації відповідно до встановлених вимог;
• Ведення реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності, а також реєстру персоналу з акредитації;
• Представництво та участь від України у міжнародних, європейських та інших регіональних організаціях з акредитації;
• Укладання в установленому законодавством порядку міжнародних договорів про співробітництво та взаємне визнання акредитації органів з оцінки відповідності;
• Участь у роботі з гармонізації нормативно-правових актів та нормативних документів з міжнародними та європейськими правилами і стандартами, які визначають вимоги до НААУ та до акредитованих органів з оцінки відповідності;
• Ведення фонду нормативно-правових актів і нормативних документів з питань акредитації;
• Створення технічних комітетів з акредитації та затвердження положення про них;
• Організація інформаційного забезпечення з питань акредитації;
• Проведення видавничої та інших видів діяльності відповідно до завдань, визначених Положенням про НААУ;
• Виконання інших функцій.
Таким чином основними функціями Національного агентства з акредитації є акредитація органів з оцінки відповідності та контроль за відповідністю акредитованих органів вимогам акредитації, тобто даному органу на законодавчому рівні надані повноваження перевіряти організації, як видають сертифікати ISO. Таким чином, будь яка організація може пройти акредитацію та підтвердити власну спроможність відповідати не тільки міжнародним стандартам, а й Українському законодавству, згідно якого повинні працювати усі без винятку підприємства на території України, у тому числі і державні. Маємо зазначити, що вимоги документації підтвердити наявність на підприємстві системи управління якістю та її відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 “Системи управління якістю. Вимоги” також не є дискримінаційними та мають пряме відношення до будь якої діяльності в Україні, тому що, послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість співробітників Замовника та цивільного населення, а Замовника цікавить можливість отримання послуг якісно та у встановлені терміни. У зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі охоронної та суміжних системах, а також, з метою отримання якісних послуг, висунута вимога щодо надання сертифікатів відповідності. Відповідно до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання сертифікатів відповідності, котрі підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародних стандартів. Наявність у підприємства сертифікатів свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно - правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Звертаємо увагу, що всі зазначені сертифікати має можливість отримати будь-який суб’єкт господарювання у разі необхідності. Замовник, має на меті працювати з тими Учасниками, які у своїй діяльності керуються нормами та стандартами, що створюють безпечні і здорові умов праці, не завдають шкоди навколишньому середовищу, розробляє заходи щодо протидії корупції, використовує засоби захисту інформаційної безпеки на підприємстві тощо. Така спрямованість Учасників, дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, враховуючи новітні технології, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності своїх послуг. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію і це підтверджується реєстрами НААУ, які знаходяться у відкритому доступі.
Зважаючи на те, що будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи, умова щодо надання сертифікатів жодним чином не порушує права та законні інтереси потенційних Учасників та не може вважатися дискримінаційною.
Щодо третього питання: Згідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» № 960 від 18.11.2015 (зі змінами), пульт централізованого спостереження (далі - ПЦН) повинен бути розташований у нежитловому приміщенні і бути обладнаний належним чином та мати системи аудіо та відеофіксації, а також відповідати іншим положенням постанови. Належне обладнання ПЦН зберігає не тільки конфіденційність інформації про об’єкти Замовника, а також і архівні данні, які можуть бути використані у кримінальних цілях. Таким чином дана вимога тендерної документації надає право Замовнику перевірити достовірність інформації, у зв’язку з тим, що Замовник не вимагає документального підтвердження обладнаності ПЦН, яка повинна бути в наявності у підприємств, які надають послуги пультової охорони, згідно з діючим законодавством.
Стосовно зауваження про те, що кімната зберігання пневматичної зброї не передбачена законодавством України – тендерна документація не містить жодної такої умови. Умова, зазначена у тендерній документації Замовника викладена у п.7 Додатку 3 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» у наступній редакції: «7. Учасник повинен документально підтвердити наявність бронежилетів, шоломів, газових балончиків, комплектів форми, засобів зв’язку, засобів активної оборони та травматичної зброї, а також наявність дозвільних документів на неї, згідно чинного законодавства, мати дозвіл на об’єкт дозвільної системи (кімнату зберігання зброї, розташованої у м. Запоріжжя)». Таким чином, в даному пункті мова йде про травматичну зброю.
Стосовно зауваження про те, що за телефоном 102 група реагування приватного охоронного підприємства має можливість викликати озброєну вогнепальною зброєю опер групу національної поліції України – п. 10 ст. 16 Закону України «Про охоронну діяльність» приватному підприємству дозволяється викликати правоохоронні органи «у разі виявлення ознак кримінального правопорушення». Таким чином, згідно цього пункту Закону «Про охоронну діяльність», першими на об’єкт охорони повинна прибути група реагування підприємства, з яким у Замовника існує договір на охоронні послуги.
Таким чином, умови Замовника до Учасника є цілком обґрунтованими та необхідними для належного виконання охоронною організацією своїх зобов’язань щодо надання охоронних послуг, що є предметом закупівлі, та не можуть вважатися дискримінаційними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2022 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" |
174 754,80
UAH з ПДВ
|
174 754,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА" |
175 814,00
UAH з ПДВ
|
175 814,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" #37902738 |
Переможець |
174 754,80
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 10:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2022 08:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 10:06
|
додаткова угода 3 вiд 31.01.2023.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2023 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 08:42
|
додаткова угода 2 вiд 11.01.2023.pdf | зміни до договору |
13 січня 2023 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 12:56
|
Додаткова угода 1 від 29.12.2022.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2022 10:34
|
договір.pdf | укладений |
25 лютого 2022 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |